Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

Re: Tv/elokuvatyyppistä ilmoituttelua

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 06 Syys 2011 22:29

:bubbles:

Supernaturalin 4. kauden päätösjakso tulee tänään vasta 23.35! :kauhistunut:
Ei voi olla katsomatta.

Big Brotherin olisi vielä sietänyt, mut pitää katsoa BB:n ja Supernaturalin väliin tyrkätty Paratiisi (uusinta?) JA Klamydian uusi musiikkivideo.

:kiro: :kiroilu: :kaulin:

SubTV - olet niin syvältä.

Ongelmaahan ei olisi, jos olisi tallentava digilaite mutta kun ei ole. Topfield, sinäkin olet niin syvältä.

:bubbles:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 07 Syys 2011 08:27

Emilia kirjoitti:Supernaturalin 4. kauden päätösjakso tulee tänään vasta 23.35! :kauhistunut:

Voi hitto!? Onko sielä pyörinyt koko kesän/syksyn neloskausi?! Voi stana! (Alelaareista haalittuna kaudet 1-3 hyllyssä, olisi tietysti voinut nauhoittaa nuot tuoreemmat, kun on vähän myöhäissyntyinen fanitus tähän sarjaan)

EIkun hetkonen... onkohan meillä nelonenkin (aivan liikaa laatikoita, joita ei ole ehtinyt vielä katsoa hyllyssä)... Ja vitonenhan on tietysti alkanut jo kuukausi sitten subilla?
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 07 Syys 2011 10:45

Yabba kirjoitti: (aivan liikaa laatikoita, joita ei ole ehtinyt vielä katsoa hyllyssä)... Ja vitonenhan on tietysti alkanut jo kuukausi sitten subilla?

1. Elämäni tarina :huoh:

2. Ei ole, ja ottaen huomioon kauanko tätäkin saatiin odottaa, en pidättelisi hengitystä :jaaha:

Tod. näk. aiemmin tulee alennus-boksina hankittua ennen kuin Subilla taas nähdään (ja missä hitsissä muuten viipyy Burn Notice? Mentalist? Haloo?)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 07 Syys 2011 11:08

Mitä muuten tapahtui sarjalle Pushing Daisies? Onko sitä kakkoskautta näytetty meillä? Muistaakseni sitähän tehtiin vain pari kautta.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 07 Syys 2011 11:22

Suvi kirjoitti:Mitä muuten tapahtui sarjalle Pushing Daisies? Onko sitä kakkoskautta näytetty meillä? Muistaakseni sitähän tehtiin vain pari kautta.

Ei mitään faktatietoa, mutta mun mielestä se kakkoskausi kyllä näytettiin,
mutta johonkin tosi hölmöön aikaan, etten itse ainakaan muistanut koskaan sitä katsoa.
Annis

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 07 Syys 2011 11:32

Annis kirjoitti:
Suvi kirjoitti:Mitä muuten tapahtui sarjalle Pushing Daisies? Onko sitä kakkoskautta näytetty meillä? Muistaakseni sitähän tehtiin vain pari kautta.

Ei mitään faktatietoa, mutta mun mielestä se kakkoskausi kyllä näytettiin,
mutta johonkin tosi hölmöön aikaan, etten itse ainakaan muistanut koskaan sitä katsoa.

Aah, joo. :lanppu: Muistelinkin, että sen joskus tulevan sunnuntaina päivällä tms. mutta luulin että ne olivat jotain ykköskauden uusintoja. No, toivottavasti se joskus tulee taas. (Tod.näk. ei.)
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 09 Syys 2011 21:45

Epäkorrektia, Tuomas Enbuske! on palannut telkkariin, eikä kukaan ole kertonut mulle siitä. :O:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 12 Syys 2011 17:59

Mr. Smith kirjoitti:(ja missä hitsissä muuten viipyy Burn Notice? Mentalist? Haloo?)

Mentalistia en pahemmin ole katsonut, mutta eikös se jo pyöri uuden kauden jaksoilla joku ilta?... EIkun uusintoja näemmän, sori :virne:

Hulppean kiva ja koukuttava (ja jopa lupaavan kutkuttavasti edellisellä kaudella päättynyt) Burn Notice jatkuu maikkarin ilmoituksen perusteella 3.10. (Ja vielä viikko pari sitten tuolla oli "ilmoitetaan myöhemmin" :pomppu: ). Samalla voi ennustaa, että Human Target varmaan sitten jatkuu keväämmällä BN:n paikalla, kuhan kakkoskausi saadaan näytettyä.

Myytinmurtajien uudet jaksot puolestaan jatkuvat jo tämän kuun puolella 28. päivä (Hynemanin viiksiä onkin jo ollut ikävä, kun normaalisti murtajat ovat kuitenkin tulleet kevään ja alkukesän aikaan, tosin viime keväänä, kesänä ja syksynä ja vielä vähän talveakin taisi tulla useampi kausi putkeen (mistä pitempi tauko) ja nyt aletaan jo olla aikalailla Discoveryn esitystahdissa :pomppu:

Samalla surffauksella innostuin myös tarkistamaan asioita ja huomasin että Heroes (joka itellä jäi ekaan kauteen kiitos Subin) näemmän jatkuu huomenissa (13.9.) yötä myöten (mikäli ollaan menossa 3. kaudessa) ja Pushing Dasies ALUSTA ASTI 3.11. alkaen :pomppu:

Samaan syssyyn huomautan että TV5:llä alkaa NCIS:n toinen tuotantokausi 16.9. (Itse koukutuin kyseiseen sarjaan vasta tämän kanavan tarjonnan kautta keväällä :virne: ). Haluan myös kiittää kyseistä kanavaa järjettömän hienosta formaatista, jotta sarjat ja elokuvat uusitaan n. 5 kertaa viikon sisällä ensiesityksestä, joten boksi kykenee nappaamaan ne myös vähän myöhässä :peukku:

Oikeastaan ainoat sarja joka jäi mietityttämään (subin sarjoja on turha edes miettiä, kun ne alkavat aikaisintaan BB saasteen kadottua eetteristä; tosin sitten odotettavissa toivottavasti ainakin Sons of Anarchya ja ehkäpä taas joitain uuttakin talvikaudelle :p ) on SuomiTV:n Uhka menneisyydestä, eli koska sen uusinnat loppuvat (lupaavasti näyttää että ovat jo menossa kolmoskaudessa) ja alkaako heti perään nelonen :pomppu:

Ja kevään ohjelmistossa toivottavasti tietysti uudet True Bloodit ja Game of Thrones yleltä ja ehkäpä myös Broadwalk Empire joltain kanavalta. Toiveissa on myös jos Walking Death ja Falling skies pomppaisi ruutuun :pomppu:
Yabba

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 12 Syys 2011 18:05

Tuplaposti, tänään telkkarissa Ali G (se leffa), ysistä eteenpäin subilla ja viikon päästä sitten se "hauskempi" leffa eli Borat.
Yabba

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 12 Syys 2011 18:12

:pomppu:

Uusinnatkin kelpaa mulle tästä sarjasta.

Oon ihan sekaisin noista True Bloodin esityksistä. Hetki sitten tuli öisin jotain jaksoja, mutta ne taisi olla uusintoja. Duunikaveri hehkuttelee, et maanantai on siistein päivä viikossa, kun tulee TB mut en mä ole mitään huomannut. Vai onko niitä tullut Canal+:lta sitten maanantaisin? :raps: Oon katsonut sen mukaan, mitä YLEltä tulee, kun ei ole varaa tuommosiin ökykanaviin.. :hullu:
Emilia

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 12 Syys 2011 18:21

Emilia kirjoitti:Oon ihan sekaisin noista True Bloodin esityksistä. Hetki sitten tuli öisin jotain jaksoja, mutta ne taisi olla uusintoja. Duunikaveri hehkuttelee, et maanantai on siistein päivä viikossa, kun tulee TB mut en mä ole mitään huomannut. Vai onko niitä tullut Canal+:lta sitten maanantaisin? :raps: Oon katsonut sen mukaan, mitä YLEltä tulee, kun ei ole varaa tuommosiin ökykanaviin.. :hullu:

Yle vetää uusintaa (ekalta kaudelta lähtien), turha pelätä, ei niillä ole mahistakaan esittää neloskautta ennen kuin Canal on sen esittänyt, eli aikaisintaan ensi keväänä tulee se (meidän) töllöistä :huoh:
Yabba

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 12 Syys 2011 18:27

Emilia kirjoitti:

Voi kettu taas vaan mikä aika. :läps: Jää katsomatta. :huoh:

Ai niin, Ali G tosiaan. :lanppu: Viimeksi kun katsoin, en tykännyt siitä leffasta kovinkaan paljon, vaikka taisin olla juuri ihastunut siihen sarjaan. Mutta jos tänään vaikka vähän katsoisi. :raps:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 12 Syys 2011 18:39

Suvi kirjoitti:
Emilia kirjoitti:

Ai niin, Ali G tosiaan. :lanppu: Viimeksi kun katsoin, en tykännyt siitä leffasta kovinkaan paljon, vaikka taisin olla juuri ihastunut siihen sarjaan. Mutta jos tänään vaikka vähän katsoisi. :raps:

Omien muistikuvieni mukaan taas muistaakseni tämä elokuva on onnistuneempi kuin Borat, joten pakkohan se on tarkistaa pitääkö mielikuvat paikkansa (ja jos Bruno nyt sattuu tulemaan muutaman viikon päästä, kuten epäilen, niin voi sitten tarkistaa vielä senkin).
Yabba

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 12 Syys 2011 19:40

Suvi kirjoitti:
Emilia kirjoitti:

Voi kettu taas vaan mikä aika. :läps: Jää katsomatta. :huoh:

:läps: En huomannutkaan tota esitysaikaa. Kiitti tyhjästä Sub. :friikkipeukku: Kai noi vois jo tajuta, että enää ei ole kesä joten ei ole ok näyttää sarjoja keskellä yötä. Keskiyön jälkeen sopii tähän aikaan vuodesta vain aikuisviihde ja ostos-tv. :kieli:

Mun mielestä Ali G on parempi kuin Borat. Sitä kolmatta Saschan leffaa en ole nähnytkään.
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 13 Syys 2011 18:40

Emilia kirjoitti: Mun mielestä Ali G on parempi kuin Borat. Sitä kolmatta Saschan leffaa en ole nähnytkään.

:femmat:

Tunsin Boratia katsoessa hirvittävää myötähäpeää. Ali G sentään oli hauska ja Martin Freeman oli kyllä paras. :hymyhali:
Harmi, että on jotain vikaa antennissa tjsp, kun yhteys pätkii enkä saanut elokuvaa täysin tallennettua. :(
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 13 Syys 2011 18:56

Se Brüno on periaatteessa joissakin kohdin tärkeällä asialla ja sen loppukohtaus on näkemisen arvoinen. Valtaosa siitäkin on kyllä Boratin tavoin ala-arvoista shaibaa. Katsoja pohtii aidon ja lavastetun suhdetta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 19 Syys 2011 22:35

Pascal Lemoix kirjoitti:Aika köyhä oli Läpiveto uusintana katsottuna. Summasen "Tullaan, tullaan" -pelleily jaksoi naurattaa vähän ja sitten se "Lefa skulaa" -juttu oli melko hauska. Ja se joogakin tavallaan. Mutta on tuossa sarjassa hauskempiakin jaksoja.

Meiju-vitsi tänään :virne:
:keijo:
Ja lopussa vielä Knihti (lähti) - vitsi :keijo:

Höhö. Naurahdin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 20 Syys 2011 17:48

Shay kirjoitti:
Emilia kirjoitti: Mun mielestä Ali G on parempi kuin Borat. Sitä kolmatta Saschan leffaa en ole nähnytkään.

Tunsin Boratia katsoessa hirvittävää myötähäpeää. Ali G sentään oli hauska ja Martin Freeman oli kyllä paras. :hymyhali:

Kaveri osti Boratin minulle joululahjaksi koska "pidän komedioista". En viitsinyt sanoa että kyllä, siksi en ole katsonut sitä ja/tai aio katsoa sitä.
Jo ne pätkät Ali G-show'ssa olivat tuskallisia.

Ai Burn Notice jatkuu? Kiitos tiedosta :D
Vahvasti kyllä alan kallistua sille kannalle että nautin tv:ni dvd-bokseina; kyllä Hänen Majesteettinsa entisen siirtomaan mongerrusta ymmärtää sen verran että tekstityksiä ei tarvitse kuin pahimmissa ammattijargon-jutuissa, mikä tosin rajaisi Housen ja Fringen ulos...hmm...
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 20 Syys 2011 19:34

Mr. Smith kirjoitti:kyllä Hänen Majesteettinsa entisen siirtomaan mongerrusta ymmärtää sen verran että tekstityksiä ei tarvitse kuin pahimmissa ammattijargon-jutuissa, mikä tosin rajaisi Housen ja Fringen ulos...hmm...

Toisaalta, ymmärtääkö niitä ammattijargoneita suomeksikaan? :raps:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 20 Syys 2011 19:44

Lyyra kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti:kyllä Hänen Majesteettinsa entisen siirtomaan mongerrusta ymmärtää sen verran että tekstityksiä ei tarvitse kuin pahimmissa ammattijargon-jutuissa, mikä tosin rajaisi Housen ja Fringen ulos...hmm...

Ymmärtää niitä :keijo:

mä kyllä ymmärrän yllättävän paljon ihan sillä Majesteetillisellakin
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Su 25 Syys 2011 13:39

En ole nähnyt Boratia enkä Ali G:tä, mutta Boratissa mua häiritsee se, tämän elokuvan ansioista maailma tietää Kazakstanin olevan olemassa. Ei siinä mitään, mutta kun kazakhstanilaiset eivät ole yhtään Boratin näköisiä. Kazakit muistuttavat piirteiltään kiinalaisia.

Borat voisi olla pikemminkin azeri.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Suvi » La 01 Loka 2011 18:08

Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 03 Loka 2011 15:41

Lyyra kirjoitti:

Hyvä pointti, kamuseni :raps:

Tänä iltana alkaisi Burn Notice-sarjan 2.tuotantokausi Mtv3:lla. Mutta tiedättekö mitä? Hitot siitä.

Äskettäin kauan palvellut digiboksini kosahti lopullisesti. Hommasin uuden kaverilta, mutta jotain tapahtui siinä välissä.
Tajusin että liian kauan olen ollut TV:n orja, ja yrittänyt elää sen aikataulujen mukaan. Itse asiassa lakkasin katsomasta tv:tä, mutta toisaalta tarvitsen hömppää tasapainottaakseni elämääni joten tein sovinon sen kanssa.
Mutta haluan edelleen hömppäni omilla säännöilläni, enkä jonkun hitsin mainoskanavan tahtiin.

Burn Notice, 2. kauden dvd-boksi, suomiteksteillä, eräästä nimeltämainitsettomasta verkkoliikkeestä. Voin katsoa kaikki jaksot putkeen, omaan tahtiin, ilman mainoksia, omalla ajalla ja kaikilla sellaisilla laitteilla joissa on dvd-soitin.

Vapaus! :jami:

(Kyllä, kärsin hiukan univajeesta viikonlopun kirjamessujen jälkeen ja olen yrittänyt tasapainottaa sitä juomalla vuorotusten cafè au laita ja normaali-kahvia. Miten niin?)
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 03 Loka 2011 18:23

Mä puolestani totesin, että kesä meni helposti ilman digiboksia mutta syksyn tullen en tule toimeen ilman. :nolo:

Liikaa nähtävää yhtä aikaa :sekopää:

Täten hyväksyn orjuuteni ja keskiviikkona kävelen Stockmannille hakemaan uuden Topfieldin. Kattoo sitten, jos tämäkin laukeaa parin vuoden sisällä, olisko seuraava jo jotain toista merkkiä.
Emilia

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 04 Loka 2011 10:19

Emilia kirjoitti:Mä puolestani totesin, että kesä meni helposti ilman digiboksia mutta syksyn tullen en tule toimeen ilman. :nolo:

Liikaa nähtävää yhtä aikaa :sekopää:

Täten hyväksyn orjuuteni ja keskiviikkona kävelen Stockmannille hakemaan uuden Topfieldin. Kattoo sitten, jos tämäkin laukeaa parin vuoden sisällä, olisko seuraava jo jotain toista merkkiä.

Voin sanoa parin viikon kokemuksella että don't belive the hype eli Handania en suosittele vaikka miten TM antaisi viisi tähteä ja kaksi komeettaa.

Mm. tiedostojen siirto on syvältä (kaikki nimeytyvät muotoon 001, 002, 003 eli rupea siinä arvailemaan mikä on mitä) ja kerran on menty tilttiin kesken leffan katselun & jätetty tekstitys pois.

Jotenkin tuntuu että kaikki nykyiset tikipoksit suorastaan kehoittavat katsomaan netistä...laillisesti siis. Yle Areenan vuoksi maksan mielelläni tv-lupamaksuni; jos vielä saisivat elokuvat näkymään netissä maksaisin tuplat :D
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv