kännikeijottelua iltojen ratoksi

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja theia » Ma 22 Elo 2011 18:16

Jossain lähteessä se on ollut myös +7 vuotta... Mutta joo. En mä tiiä, mulle ihan sama :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 22 Elo 2011 18:27

Tuolla kaavalla mun puumanainen olisi 56-vuotias... :o:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Su 28 Elo 2011 04:46

Tänään en ollut puumanainen vaan löysin paremmin riippunutta lihaa. :keijo;: Ei siitä sen enempää, mutta
juomien eli siis drinkien laatu paikallisessa on ihan hirveä. :umpfh: Halöuaaa oikeaan baariin, jossa on oikeita
baarimikkoja. :nirppa:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 16 Syys 2011 23:09

Ne virkistysjutut.
Rommikolaa ja outoja mojitoja. Epäilen, että rommikolat oli ihan aitoja, mutt amojitot tehty jostain valmisblandismixistä :epäilevä:
Mukissa oli pari vihreää lehteä, nestettä, jäitä ja yksi lime. Vieressä oli kipossa lisää limekä ja niitä poimittiin sitten niin, että se juoma maistui enempi limeltä kuin jäävesisokerisekoitukselta.

Oli ihan kivaakin.
Voitettiin teeman kilpailu, kun oltiin tosi pro :keijo: Meillä oli paras kannustusjoukko ja avunantoporukka.
Hyvä fiiwis.

Ruoka oli hyvää ja niitä drinksuja riitti.
Kmalasti harmitti etten pystynyt tanssimaan kunnolla. Epämääräinen notkuaminen ei napannut. Olisin halunnut jorata, mutta olin jossain hevon kuusessa ilman kyytiä kotiiin.

En kyllä ole kännissä, mutt apienessä ruiskeessa. Otin kotona kaapista iisderin :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » La 17 Syys 2011 02:53

Heiiii, meilläkin li virkistyspäivö. :superhyyU:
:superhyy; :superhymy:

Ja rasteilua. :Tilt: Hävitiin .Kiejo: :keijo:

Ja mojiota :keijo: .Hynyhalu: :hymyhali: ja kummallissia ihme asioista suuttuvia työkvereita (ei mulle), mutta silti :riips:

Yleisesti ottaen oli kivaa :FD .D ::D :D :D :hyyhali:

(ja ei olla kibsin kanssa smassa työpaikassa vaikka yhtäläisyyskisä onkin, jos joku sai tästä viesistä selvää :keijopeikku: O= keijopeukku)
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » La 17 Syys 2011 02:57

ja oon varmaan aamulla ihan hiivatij virkistynyt vaikka en maksanut juomosta paljon mitääm :virne: :keijo:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 17 Syys 2011 10:23

Suvi: :hynyhalu: :virne: Kotiteollisuuden keikoilla aina mukana? :p
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Suvi » La 17 Syys 2011 10:28

Pascal Lemoix kirjoitti:Suvi: :hynyhalu: :virne: Kotiteollisuuden keikoilla aina mukana? :p

Joo, itsekin juuri luin tuota. :keijo: Hyvä minä taas. :keijo:

Eikä ole edes krapulaa (muoks. tai no ehkä vähän :keijo: ), vaikka tuosta viestistä saisi sen käsityksen, että olen ihan hirveässä tuubanderissa. :riips:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja damn » Ti 20 Syys 2011 02:27

olipahan ilta. Menin pelaamnaan kaverin kanssa biöljardia ja olin jo kotiin menossa, kun vakaio baarin kulmalla tuli kaveri vasraan ja ppysi mukaan(se itse oli selvinpäin). Ajattelin, että kai sitä voi yhden juida ja menin sinne. Siiten ejsyin kaverin kaverin seuraan jota ees tunne ja mentiin toieen paikkaan juimaan viiniö, kun pullo maksoi vaan 9 pullo. Nio tässä oon muutman kaljan ja parin viinipullom jälkeen. Hyvä maanantai taas joo. Mutta illan saldo: sain uuden kaverin, se oli yhtä känniosä kuin mä joten sitä ei hauttaa että oon tälänen.

muiks.piti vielä saboa, että olen usein hyvin kännissä. montyaa kertaa viikossa jopa, mutta tämä on kyllä jpotain uskomatonta, johon en luullut pysryväni. Saan kyllä syyttää erästä exääni, jonka takia aloin juua kaksin käsin, kun se alkoi vituttaa. saatna.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 25 Syys 2011 00:57

Baari täytti kymmenen vuotta ja minäkin olin kutsuvieraisden joukossa. Juomat maksoivat 1-2 euroa, mutta baarui oli niin täynnä, ettei siellä aluksi päässyt vessaan eikä tiskille kunnolla. Nämä baarin kaksi elintärkeää toimintoa. Mutta kyllä väki siitä väheni ja mekin lähdettiin jo kymmenen ja yhdentoista välillä pois.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 25 Syys 2011 02:21

Eilen vietettiin oma-aloitteista tiimi-iltaa työkaverien kanssa ja tänään kaverin työtilan avajaisia.
Todella kivat pari iltaa olleet.

Tuntuu, että täytyy nukkua kunnolla vaikka tänäänkin nousin vasta neljän jälkeen sängystä... :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Syys 2011 04:41

Humala lähdössä pois, mutta silti olen täällä.:päileä: :epäilevä:

Jos vaikka yrittäisi nukkua.:huoh:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Syys 2011 04:42

Ai niin, tunsin itseni iaka :keijo: ksi tänään, mutta se oli vaihteeksi ahasukssa :hauskaa = hauskaa. :keijo:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » Su 16 Loka 2011 00:14

Join vain yhden oluen ja yhden siiderin, mutta siliti tuntuu olevan päässä muutakin kuin sahanpurua.
Milelennlläni oliisin jossain kivassa vaa... baarissa juttelemassa kivoille ihmisille ja tanssimassa, mutta'ko
tona olen yksin ja tylsää on ja sänky kutsuu. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja bustball1980 » Ke 19 Loka 2011 03:38

Join vitutukseen n:3dl viskiä, 5-7 olutta ja pari 4cl snapsia maustettua viinaa. Ongelmat eivät poistuneet, mutta ei enää vituta.
Hellä.
bustball1980

ViestiKirjoittaja damn » La 22 Loka 2011 20:22

Eilen ostyettiin ihan kamalasti viinaa kun juhlittiin mun ja ystäväni vuosipäivää. Viinaa jäi reippaasti, ja hyvä niin. Tänään on ollut super paska päivä, sain tietää tosi vittumaisia asioita, oon itkenyt surusta ja ollut raivona. Ensin meinasin, etten tänään joisi, mutta en mä kestä tätä t vitutusta, joten aloin vetää jälkelle jäänyttä viinaa ja meen yhelle klubille bilettää. Toivottvasti eträät tutut ei tuu vastaan, voin antaa aika vihaista palautetta. Ilmeisesti ei vaan voi tulla hetkeä, jlloin kaikki ois hyvin, aina ilmenee uusia ongelmia. Tämä minun vitutus johtuu aikalailla sam,asta aiheesta, mistä viimelsi olen ihmissuheilmoitukset-ja kysymykset-ketjuun avautunut.
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 23 Loka 2011 01:14

Viskiä toisena iltana peräkkäin. Huom. ei ole kyse putkesta :p Vähän olin kahden vaiheilla, juonko tänään vai en, mutta oli vähän ärsyttävä päivä, niin juon. Tätä krapulapäivää (hyvin mieto) ei saanut viettää rauhassa, joten yritteään huomenna uudestaan.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » Su 23 Loka 2011 02:53

Toinen viesti tänä iltana. Edellisen viestin jälkeen oon juonut varmaan kymmenen kaljaa, mutta olo on edelleen sama, joten edellisten vitusten lisäksi nyt vituttaa se, että edes humala ei tunnu missään. Oikeastaan olen enemmän selvinpäin, kun silöloin, kun lähdin baariin. Tanssittiin railakkaasti parhaan ystäväni kanssa ja nyt on kuuma :hiki: . olisin ehkä halunnut olla pidempään baarissa, mutta kaverit lähti, ja toisaalta ihan hyvä kun ei nouse päähän, niin turha edes olisi ollut tuhlata viimesiä rahoja. Illan tavoitehan oli juoda taju pois, mutta näköjään edes viinapullollinen ja 10 kaljaa ei auta asiaan yhtään. Pitäisi ehkä juoda vähemmän jatkossa pidemmän aikaa, niin viinapää ei olisi näin hyvä :viha: .
damn

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 23 Loka 2011 02:57

Loppuko sulta viinat? :paijaus: :(

Mulla on vielä tilkkanen viskiä ja luulen, ettö nukahdan sillä.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja damn » Su 23 Loka 2011 12:14

Ei loppunut viinat, ois sitä vielä baarissa saanut parin tunnin ajan, mutta alkoi vaan turhauttaa liikaa se, kun ei tullut humalaan, mikä oli illan tavoite. Olisi ollut hukkaan heitettyä rahaa juoda lissee, kun ei vaan noussut päähän vaikka mitä koitin juoda, shotteina, drinkkeinä tai sitten ihan vaan kaljaa. Niin ja ois kotonakin ollut vielä kolme pulloo puolillaan, mutta säästettäköön ensi viikon Halloween bileisiin.
damn

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 23 Loka 2011 12:33

Se on se toisen päivän kiro :paijaus:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja theia » La 29 Loka 2011 00:03

Ömh, humala.

Ja mua... ei suututa, ei äraytä... siis ärsytö ja ainiinmöensaaakäyttääbacxspacea...

tulin kotiin, koska olin humalassa. ja odotin jotain muuta, ilmerisesti.

nyt kuunbtelen nyyhkybiisejä ja oon surkea. OH great me.

mikten voikaan olla näin sekaisin hymalassa=?

Mut sit tpoisaalta: Nylon bear . siis vear.. siis beat :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 29 Loka 2011 19:32

Sovin ketjuun, sovin sovin. Brunssilla vähän kuohuviiniä, ostosreissulla kaupungilla kiertäessä piipagdettiin yksillä ja nyt illemmasta sit vähän lissee. Pieni hilpeä nousu havaittavissa. Pieni hiklpeys ois jees, jos tästä ehkä tänään joutuu jonnekin lähtemään. Yhden kaverin ois tarkotus ilmoitella missä ne tänänä menee, jos niiden seuraan sit liittyis. Tekis mieli vähän laittautua, naaimiaiskuteitakin kaapista löytyis. Taitaa tosin miun meikkaustaidoilla olla meikit yleensäkin halloween.kamaa, yritti sitä olla miten nätti ja normaali thaansa. :virne:

Mut tänään laittaudun ja pistän ns. baarivaatteet päälle, jos johkin lähfdetään. Yleensä tulee hiihdeltyä samosissa vaatteissa paikasta riippumatta. :p

Väkisin muuten yrittää korjailla noita typoja mita kirjottaa. Niitä kun tekee ilman alkohooliakin.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja jarkko » La 19 Marras 2011 20:59

Pikkuisen hiljaisemman päivän jälkeen pienessä sievässä muistuu mieleen aivojen sopukoista sellainenkin paikka kun Forde.
Näyttää jotenki niin tutulta muttei oikein tiedä kuinka päin olisi - nomutta tallennetaan nyt ainakin suosikkeihin kun vielä muistaa...
Onneks on vielä ainakin jäljellä pitkä listallinen kunnon juurimusiikkia, kitara kohtalaisessa iskussa ja juomaa ehkäisemässä kuivumista :)
On raskasta olla mies, kun täytyy osata kaikki mahdollinen ilman minkäänlaista koulutusta tai käyttöohjeita. :keijo:
jarkko

ViestiKirjoittaja L-S » Su 20 Marras 2011 11:17

Mukavaa, että jarkkokin löysi takaisin tänne.

Itse olen tällä hetkellä juuri sen verran humalassa, että päädyin kuuntelemaan Youthubesta jonkun mutkan kautta Volgaa. :keijo: (linkki siltä varalta, että joku ei olis kuullut sitä :keijo: )

Tää tuli mulle kai mieleen siitä, kun ennen kotiin tuloa katsottiin jotain typeriä youtube-videoita ja sitten tule vasta myöhemmin mieleen että noille olisi pitänyt näyttää se viode missä Åke Blomqvist opetaa discoa, ja taustalla soi Moskau. :keijo: Mutta ehkä ne eivät olisi ymmärtäneet tätä. Varsinkaan Feredirikiä. Ehkä se on vähän sellainen, että you kind of had to be there.

Joten nyt istun täällä itsekseni ja kuuntelen Volgaa. :töktök:

Ettää silleen jooo.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa