Tein ehkä hienon löydön taas, mutta en saa sitä mistään varmistettua. Löysin nimittäin mahdollisesti aidon Hermès-merkkisen olkalaukun hintaan 3 euroa. En ole varma onko se aito vai ei. Aitoa nahkaa se ainakin on ja hintalapun käsiala oli vanhemman ihmisen näköistä, jos tiedätte mitä tarkotan. Joten laukku voi olla muutamankin kymmenen vuoden takaa. Netistä oon yrittäny googletella, mutta heikoin tuloksin. Logo on nahkainen ja soikea, todella siisti ja yksityiskohtainen. Tosin löytämäni logot netissä on olleet vielä hienompia, mutta jos laukku on esim. 80-luvulta (tai jopa vanhempi), niin onhan tekniikat kai muuttuneet aikojen myötä ja niin logotki on nykyään siistimpiä.

Muutenki laukku on todella siististi ommeltu ja tyylikäs, ja mietin, että ehkä kopiota ei olis noin siististi tehty.
Kaikesta huolimatta, oli sitten aito tai ei, niin tykkään laukusta silti.

Lisäksi jäi harmittamaan Tupperwaren todella hieno punainen kulho kannella. Sillä olisi ollut hintaa 16e, hyllyyn jäi. Menen ehkä huomenna hakemaan sen, jos vielä haikailen sen perään, eikä kukaan muu oo sitä ostanu. Se oli todella tumman punainen ja kiiltävä, kovapintainen ja siinä oli sellanen rubiinimainen kuvio. Yritin sitäkin googlettaa, mutta en löytänyt kuvaa siitäkään. Luulen sen olevan aito, sillä siinä oli se "Tupperware"-teksi ja muitakin tupperin tuotteita samassa pöydässä. Aika isokin kulho oli, joten 16e ei kai sitten ookaan niin kallis.

Nyt tänne on myös avautunut uusi iso vuokrapöytäkirppari, jossa en vielä oo kerenny käymään. Ehkä ensi viikolla.

muoks. Löysin sen punaisen kulhon! Tässä se on! Vähän on huono/pieni kuva, mutta parempaakaan ei nyt ollut. Se jonka mä löysin oli valkoisella kannella, mutta se nyt ei haittaa. Kyllä mä ton huomenna haen varmaan.