Että on maukasta kun grillissä ollaan grillailtu! Hirven ohella liha, joka edes maistuu joltain, eikä vaadi hirmuista maustamista.
Vain vähän suolaa ja kasviksia. 

Lyyra kirjoitti:Minkälaisia helppoja, nopeita juttuja te teette töihin evääksi? Mää syön ihan liikaa kaiken maailman valmisruokia ja ostan picnic-patonkeja ja muuta kallista työevääksi. Haluaisin säästää rahaa, mutta olen tosi laiska laittamaan eväitä ainakaan aamulla. Ja evässämpylät on aika iso no-no. Kaipaan siis ideoita.

Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Minkälaisia helppoja, nopeita juttuja te teette töihin evääksi? Mää syön ihan liikaa kaiken maailman valmisruokia ja ostan picnic-patonkeja ja muuta kallista työevääksi. Haluaisin säästää rahaa, mutta olen tosi laiska laittamaan eväitä ainakaan aamulla. Ja evässämpylät on aika iso no-no. Kaipaan siis ideoita.
Eikö kellään oo mitään?

Kätevää, kun pistää jo jääkaappiin laiton yhteydessä eväskulhoihin tai annoksiksi, niin aamulla ei tarvi kuin napata jääkaapista mukaan.
Lyyra kirjoitti:Lyyra kirjoitti:Minkälaisia helppoja, nopeita juttuja te teette töihin evääksi? Mää syön ihan liikaa kaiken maailman valmisruokia ja ostan picnic-patonkeja ja muuta kallista työevääksi. Haluaisin säästää rahaa, mutta olen tosi laiska laittamaan eväitä ainakaan aamulla. Ja evässämpylät on aika iso no-no. Kaipaan siis ideoita.
Eikö kellään oo mitään?

.

. En toisaalta ole syönyt kaalia varmaan viiteen vuoteen kauhean traumaattisen kaalikokemuksen jälkeen, joten olisi ehkä syytä testata pystyykö sitä syömään pienen tauon jälkeen.
Kyseinen kiusaus on todella helpoo tehdä ja hyvää on. Voin ohjeenkin laittaa, jos täällä on muita maksaruoista tykkääviä. 

.
. Lähti jotenkin käsistä tämä innostus, kun tehtiin kaverin kaa superhyviä ruokia kookosmaitoa käyttäen.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa