Asiantuntija- ja amatöörikommentit, kehut, haukut, mielipiteet ja tipahdukset tänne!
Taas sitä saa! Tanssii tähtien kanssa polkaistiin eilen käyntiin ja liimauduin sohvaan kun hoksasin tämän.
Tanssin riemua ja upeita pukuja ja ihmisiä, jee! Täytyy sanoa, että mua ei niin paljon kiinnosta, ketkä
julkimot siellä valssaavat ja joraavat, enemmän itse tanssi ja oppiminen ja ilo vetävät puoleensa.
Tämän kauden pareja ovat siis
Viivi Pumpanen & Matti Puro
Siiri Nordin & Jani Rasimus
Jukka Leppälä & Ansku Bergström
Veeti Kallio & Susa Matson
Jani Toivola & Jutta Helenius
Satu Ruotsalainen & Sami Helenius
Mikko Parikka & Katri Mäkinen
Anneli Sari & Marko Keränen
Jukka Tammi & Saana Akiola
Mari Perankoski & Toni Rasimus
Suosikeiksi ensinäkemän perusteella taitavat muovautua ehkä Jukka & Ansku, Jani & Jutta, Mikko & Katri ja Anneli ja Marko. Jani Toivola oli IHAN MIELETÖN!!

Tuomaristossa Jukka Haapalainen, Jorma Uotinen, Helena Ahti-Hallberg ja Jonen pallilla Anna Abreu.
Juontajina mua vähän ärsyttävät Vappu Pimiä ja Mikko (aika nolo spiikki Annelin ja Markon tanssin jälkeen
) Leppilampi. Tanssii tähtien kanssa, kuudes tuotantokausi sunnutai-iltaisin Maikkarilla.

)
Jani Toivolaa on kuulemma hehkutettu.
Hyvin laittoi luun kurkkuun.
Mukavaa, että näkee Jorman. :keijohymyhali:
) ja Toivola ovat olleet minun suosikit alusta lähtien
Raksulle vähän julkisuutta, kun ei muuten riitä. Tokihan tässä on se koominen puoli, että puolisonsa Nicke sijoittui omalla kaudellaan toiseksi. Raksulla on nyt sitten tsäänssit tuoda voitto kotiin