Mua rupes mietityttämään Wildiksen oireissa se, että se tulee aina (?) viikonloppuisin. Aivan kuin jokin sun rutiineissa aiheuttaisi sairastumisen. Onko se ihan täysflunssa, vai meneekö vain esim. nenä tukkoon? Mulla tuli allergia mieleen. Pölyallergia/pölypunkkiallergia tms. vaikka. Jos siivoat viikonloppuisin, vaihdat lakanat, pöllytät matot, jotain. Mä olen herkkä sekä mekaaniselle pölylle, että allerginen pölypunkeille. Ja sen huomaa, jos nukkuu sängyssä/makkarissa, jossa ei ole siivottu hetkeen. Nenä menee yön aikana tukkoon ja olo on muutenkin sellainen... tukkoinen

Siivous on sitten hirveää aivastelua ja niistelyä, mutta tasaantuu pian.
Jos sulla on jotain tällaista rutiinia, niin kokeile muuttaa sitä ja katso, mitä tapahtuu.
Ja vaikkei saanut suositella, niin mä vetelen [mainos] Pirkka-sarjan juotavia pikkujogurtteja, joissa on maitohappobakteereja. Mango-juoma on erityisen herkullista. En kyllä tiedä sen mahdollisista hyvää tekevistä vaikutuksista, hörppäsen sellaisen aamulla aamupalan "korvikkeeksi". Samoin vetelen myös Pirkka-sarjan D3-vitamiinia purutablettina, kivan makuisia nekin. Ja lisäksi nyt aloin taas huitoa kitusiin Multi-tabs family -monivitamiineja. [/mainos]
Monivitamiinit otin mukaan, koska mulla todettiin anemia

Hemoglobiini 110... Pitäisi varmaan vedellä myös rautaa, mutta en ole vielä ehtinyt käydä hakemassa. Kalaöljykapseleita meinaan kans vedellä. Kahvin suurkulutusta hillitsen rajusti (

). Tutkimukset kesken, joten anemian syytä ei vielä tiedetä.
Menin lääkärille, kun niska-/hartia-/selkäosasto veti totaalijumiin edellisperjantaina. Pää ei kääntynyt mihinkään suuntaan ja vain yhdessä puolimakaavassa kylkiasennossa oli semihyvä olla, vaikka vetelin Ibuxinia kuin karkkia. Tiistaina tuntia ennen lääkäriä selässä kuului POKS! ja olo helpottui. No, menin kuitenkin. Ja jouduin tuon tuhannen testiin. No ainakin kymmeneen. Kahteen tuli tulokset, toinen sanoi anemia ja toinen niskassa olevan välilevyn madaltuma

En halua tietää lopputestien tuloksia... Sain lähetteen fysioterapeutille, sentään sai lihaksia vähän auki ja oloa helpommaksi. Ja vielä pitää mennä hermoratatutkimukseen, kun siitä burnoutin aikaista tunnottomuutta on edelleen käsivarsissa. Saattaapi johtua tuosta välilevystä, mutta tutkittava tuo on. Lekuri oli ihan silmin nähden järkyttynyt, kun tuota tunnottomuutta ei saikkulääkäri ollut tutkituttanut mitenkään. Silloin kyselin tutkimuksiin, mutta kun ei jaksanut painostaa lääkäriä, niin se jäi, kun lääkäriä ei kiinnostanut.
Mulla tuli elävästi mieleen, kun ennen saikkua olin niin fyysisestikin väsynyt, että en pystynyt istumaan suorassa koko päivää, vaan nokka valui uhkaavasti kohti näppistä aina jossain vaiheessa. Kiva köyryasento siinä on ollut pidemmän aikaa, enkä voi olla miettimättä, vaikuttiko se tuohon niskaan. Silloin ainakin alkoi oireet. *ttujee.
Oon niin romuna, etten kelpaa enää edes varaosiksi. Ei muuta kuin kiskoille makaamaan...