Meijän koti...

Re: Meijän koti...

ViestiKirjoittaja Migreeni » To 29 Touko 2008 22:14

Janet kirjoitti:Tämän päivän aikana olen kyllä nyt pohtinut myös sellaista mahdollisuutta, että maalaisin jotain tribaalikuviota tai jotain niihin mustalla maalilla.

Joo, tämä kuulostaa tosi kivalta idealta :) Paljon kivemmalta ainakin, kuin valkoiseksi maalaaminen.

Minun koti on aivan kamala tällä hetkellä, koska muutan myös. Olen juuri siinä välivaiheessa, kun kumpikaan paikka ei ole koti. Uusi koti on vasta vaiheessa ja niinkin pahassa vaiheessa, että vasta kamala röykkiö jätesäkkejä ja muuttolaatikoita on kannettu sisään. Ja vanha koti on kalsea ja kylmä ilman mitään muita tavaroita, kuin tietokone, sohva, pari pöytää, sänky ja pesukone, jotka saan vasta lauantaina siirretyksi uuteen kämppään.

Mutta kunhan saan kunnolla muutettua ja sisustettua (se uusi kämppä on aivan ihana, kun sen vaan saa valmiiksi), niin laitan tänne sitten kuvia kodistani :superhymy:
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Leirum » Pe 30 Touko 2008 01:42

Janet kirjoitti:
Shay kirjoitti:
Janet kirjoitti:Suurin ongelma oli siinä kämpässä kuitenkin keittiö. Siellä kun on vanhat 70-luvun lastulevykaapit. Ja ne on punaiset. Omistaja antoi jo siunauksen, että ne saa maalata. Mutta maalatako ne pelkästään valkoisiksi vai pitäisikö tehdä kivoja kuvioita niihin? Onko ideoita? :superhymy:

:täh: Miksi ikinä nää haluaisit maalata nostalgiset punaiset keittiökaapit ja vielä valkosiksi? :friikki:

No ehkä sekin vaikutti hieman asiaan, kun keittiön seinät olivat vaaleansiniset, eli aivan upea kontrasti. :)

Voiko ne seinät maalata vaikka valkoisiksi? Tunnustais aika hyvältä ratkaisulta, koska vaaleansininen on ihan :umpfh:
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Dnd » La 31 Touko 2008 01:07

Shay kirjoitti::täh: Miksi ikinä nää haluaisit maalata nostalgiset punaiset keittiökaapit ja vielä valkosiksi? :friikki:
70-luvulla oli niin ihania värejä ja oikeita värejä ei mitään pastellihöttöä. 70-luku. :hymyhali:
jonka muistan niin elävästi. :epäilevä:

Sinä varmaan ihastuisit meillä olevaan pöytään, jonka isä aikanaan maalasi punaiseksi ylijääneellä maalilla. Kyseinen maali taisi olla jotain panssarimaalia, sillä pöydän pinta kestää isältä pojalle ja vaikka vielä tarvittaessa lapsenlapsenlapsillekin. (Samaisella maalilla oli vetäissyt myös astiakaapiston, joka tosin on myöhemmässä vaiheessa uusittu ja vanha astiakaapisto jatkaa kestoaan liiterissä romuhyllynä.)

Asiasta toiseen. Vaaleanpunaiset seinät, jotka siskon omistukseen tulleen rakennuksen sisäseinät ovat, eivät ole mitenkään hienot. Ihmeellisiä värimakuja löytyy. Mielenkiintoinen pointti on, että minä ne aikoinaan maalasin kyseisellä värillä, silloisen omistajan hankkimilla maaleilla. Katto on vähän inhimillisempi. Se on vaalean vihertävä. Voittaa tummansinisen, joka se joskus, ennen vuonna kuokka ja kivi suorittamaani maalausurakkaa, oli. Tummansininen katto on muuten yllättävän synkkä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Shay » La 31 Touko 2008 17:58

Migreeni kirjoitti:
Janet kirjoitti:Tämän päivän aikana olen kyllä nyt pohtinut myös sellaista mahdollisuutta, että maalaisin jotain tribaalikuviota tai jotain niihin mustalla maalilla.

Joo, tämä kuulostaa tosi kivalta idealta :) Paljon kivemmalta ainakin, kuin valkoiseksi maalaaminen.

:femmat: Mahtava idea! :superhymy:

Tosin ne vaaliansiniset seinät ei taija oikein asiaan sopia. Vaaliansininen on kyllä aika :umpfh: kyllä.
Eikä sitten maalailla mitn ilman meijän lupaa. :soosoo: :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Migreeni » La 31 Touko 2008 19:11

Joo mustakin vaaleansininen* on aika turha väri... Se ei ole valkoista kummempi tunnelmassaan, korkeintaan jotenkin "nössömpi" väri. Eli jos haluaa saman tunnelman, kuin vaalensinisellä, niin hankkii mielummin sen sijaan valkoista väriä ympärilleen, koska valkoisessa on sentään jotain "munaa". :)

Olen nyt muuttanut. :jami: Tää uus kämppä on aivan ihana! :superhymy: Toistaiseksi paikat näyttää vielä melko ankeilta, kun on muuttolaatikoita lattia täynnä. Mutta silti :virne:
(Ja seinät on muuten valkoiset)

*musta vaaleansininen :riips:
Migreeni

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 31 Touko 2008 23:13

Täällä sitä sit porukalla herjataan foorumin ulkoasua? :salaliitto:

Kohta on kuulkaa valkosta tekstiä valkosella taustalla :nirppa:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Kesä 2008 14:07

Vaalean sininen on aivan ihana väri. :sydän: Mulla on täällä kotikotona vaaleansini-valkoinen tapetti ja vaaleansiniset verhot. Keittiöni seiniä en ehkä kuitenkaan maalaisi vaaleansiniseksi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 03 Kesä 2008 17:05

Kuolo kirjoitti:Täällä sitä sit porukalla herjataan foorumin ulkoasua? :salaliitto:

Kohta on kuulkaa valkosta tekstiä valkosella taustalla :nirppa:

Ai kappas joo. :)

Mutta ei se vaaleansininen kyllä fordella mitään haittaa. Sisustuksessa vain. Ja vaatteissa...
Migreeni

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 04 Kesä 2008 21:36

Nyt tarvitsisin sisustusapua. Missä on innon Marko? Missä on tyylitaju, kun sitä tarvitsisi?
Koti on uusi. Tai siis vanha, että pitää laittaa maalia seinään. Ja minä en tiedä, että mitenkäs sitä sitten valitaan hyvät värit. Tietenkin voi valita varman valkoisen, mutta kun...
Haluaako joku tulla tänne värikonsultoimaan?
Mitä mä teen? Ei osaa tehdä päätöksiä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ke 04 Kesä 2008 21:53

Menepä Tikkurilan sivuille ja selaile värikartat ja värilastut läpi. Vaaleilla väreillä saat kämppään tilan tuntua ja voimakkaammilla väreillä saat hienoja yksityiskohtia. Meillä on tällä hetkellä pelkkä maalarinvalkoinen, mitä nyt en suosittele kenellekään... Varmaan mekin harkitaan maalausta jossain vaiheessa.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 04 Kesä 2008 22:58

Ei noista oikein tuntunut mikään kolahtavan. Jos oikein ymmärsin lastujen idean, niin huonekalujen värin pitäisi löytä kanssa siitä lastulta. Lattia on parkettia ja huonekalut puuta. Ja varmaan justiinsa niinkuin ei pitäisi, niin kaikki vähän eri väristä puuta. Tuoleja kyllä voisin maalailla ihan miten haluan, mutta ei noista lastuista tuntunut löytyvän kivaa, josta olisi löytynyt semmonen ruskean puun sävy...
Joo olen vaikea. Mutta kun en osaa.
Katson vielä nuo huomenna uusin silmin. Sillä nyt alkoi ahdistaa ja mieli ei ole kovin vastaanottava, luottava ja idearikas.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Gluu » To 05 Kesä 2008 08:38

Pvi kirjoitti:Ei noista oikein tuntunut mikään kolahtavan. Jos oikein ymmärsin lastujen idean, niin huonekalujen värin pitäisi löytä kanssa siitä lastulta. Lattia on parkettia ja huonekalut puuta. Ja varmaan justiinsa niinkuin ei pitäisi, niin kaikki vähän eri väristä puuta. Tuoleja kyllä voisin maalailla ihan miten haluan, mutta ei noista lastuista tuntunut löytyvän kivaa, josta olisi löytynyt semmonen ruskean puun sävy...
Joo olen vaikea. Mutta kun en osaa.
Katson vielä nuo huomenna uusin silmin. Sillä nyt alkoi ahdistaa ja mieli ei ole kovin vastaanottava, luottava ja idearikas.

Älä nyt heti lannistu. Ja toisekseen, jos katselit värilastuja netistä, niin mene ihmeessä rautakauppaan ja katsele siellä
lastut uudelleen läpi. Värit ei nimittäin näytä lainkaan samalta luonnossa kuin putkelta.

Idea noissa lastuissa on siis se, että kolmesta pienemmästä kentästä löytyisi ns. tehostevärejä. Eli voivat olla lattian, huonekalujen,
tekstiilien tai jonkin muun jutun värejä, vaikka tanssikenkien väri, jos niitä näkösällä pidät. Isoin kenttä on siis se seinän väri. Ja yksi
niistä kolmesta kentästä voi olla esimerkiksi tehosteseinän väri. Ei parane liian tarkkaan ja orjallisesti tuijotella niitä lastuja.
Gluu

ViestiKirjoittaja shaana » To 05 Kesä 2008 11:03

Olen kysellyt vuokranantajalta (SATO) ja isännöitsijältä siitä seinän maalaamisesta, mutta eivät penteleet näytä ehtivän vastata meikäläiselle. Eikös näissä vuokra-asunnoissa yleensä saa maalailla seiniä (kirjoitin ensin sieniä :virne: ), kunhan maalaa sitten poismuuttaessa takaisin valkoiseksi tms.? Jos jollain tietoa tahi kokemuksia, olen kuulolla. Haluan sen punaisen tehosteseinän :hullu: Sävykin on vielä päättämättä.

muokmuok:
SATOn sivuille lukee notta
"Miten saada asunnosta viehättävä ja oman näköinen, kun maalipurkkiin ei voi tarttua eikä rakenteita muuttaa?" :epäilevä: Jos maalaan salaa ? :tilt:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 05 Kesä 2008 14:39

Pvi kirjoitti:Ja minä en tiedä, että mitenkäs sitä sitten valitaan hyvät värit.

Kun saa jostain aloitettua, niin värien valinta helpottuu kovasti. Valitse siis jokin asia tai esine, jonka ympärille haluat niitä värejä valita. Esimerkiksi sohva. Tai vaikka oma lempiväri, jos ei kalusteita ole tai ne voi tuunata. Yksi, mitä voisi myös kokeilla, on selailla sisustusaiheisia lehtiä tai sivustoja, tai vaikka noita Tikkurilan sivuja, siellä on jos jonkin näköistä ideaa ja valmiiksi maalattua mallia. Tikkurilan sivuilla näytti jopa olevan jokin värisuunnitteluohjelma. Sitten kun pongaa jotain kivaa, niin ei kun toteuttamaan.

Niitä lastuja tosiaan ei kannata kovin orjallisesti noudattaa. Ne on kuitenkin vain suuntaa antavia siitä, mitkä värit sopivat keskenään. Ja jos on paljon erilaista ja eriväristä kalustetta, niin sehän menee ihan mahdottomaksi. Kiintopiste pitää ottaa, ja siitä sitten lähteä etenemään.

Toisen puolesta ei kuitenkaan ole mitenkään helppoa valita väriä (ainakaan näin ummikkona), varsinkaan kun ei tunne tyyppiä eikä tiedä edes suuntaa antavasti, millaisesta tyylistä tykkää. Samoin pitäisi tietää, millainen se huone/tila on, millaiset kalusteet on jo valmiina, onko jotain, minkä mukaan värejä pitäisi valita (esim. sohva) yms.

Mäkin voisin kyllä tilata yhden Markon tänne avustamaan mua...
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 05 Kesä 2008 20:29

Pvi kirjoitti: Ja minä en tiedä, että mitenkäs sitä sitten valitaan hyvät värit.

Mulla ei todellakaan ole juurikaan esteettistä silmää. Etukäteen en osaa lainkaan sanoa, miltä joku näyttäisi erilaisessa värissä. En esim. osaa koskaan vastata kysymyksiin tyyliin "sopisiko mulle vaalea tukka" tai "sopisiko tämä sohva meidän väreihin". Vasta kun näen jotain valmiina, osaan sanoa, tykkäänkö vaiko enkö tykkää. Siksipä vähän hirvitti tämä mun oma maalausprojekti. Keksin vain, että kun kerrankin saa repäistä, niin haluan pinkkiä. Ja makkariin jotain kivaa rauhallista, mutta ei pastellisävyjä.

Erilaiset värilastut olivat mulle suureksi avuksi. Lähinnä katsoin niistä punaisen eri sävyjä löytääkseni pinkin asteen, joka miellyttää silmää. Ei saanut olla liian jouluinen, ei liian marjapuuromainen eikä liian vaalea. Kyllähän mulle joku jo tuli kertomaan, että eeei kun tällä "isolla värillä" maalataan seinät ja näillä "pienillä väreillä" sitten vain sisutetaan. No, minä maalasin pienellä värillä seinän, koska se on mun sisustamista. En jaksa leikkiä sohvatyynyillä, verhoilla tai koriste-esineillä. Jaksan hyvin harvoin panostaa sisustukseen. Värilastuista vain on hirveän vaikea saada käsitystä, miltä se väri näyttää isolla pinnalla.

Tikkurilan värisuunnitteluohjelma oli kyllä huippu. Ilman maksua sillä tosin saa vaihdella vain valmiiden kuvien värejä, mutta sieltäkin löytyi just sopivan mallisia huoneratkaisuja, mitä luonnostella, joten lopputuloksesta saattoi päätellä jotain. Kannattaa toki huomioida, että jokainen näyttö toistaa värit varmaan eri tavalla, eikä mikään näytä lopputulosta sellaisena kuin se luonnossa on. Itse sain kuitenkin hyvän kuvan siitä, miltä näyttää aniliininpunainen seinä valkoisten seinien ja tummien/mustien kalusteiden rinnalla. Näytti hyvältä, joten maalasin, ja tykkään.

Että ei kai se niin nuukaa ole, jos itse tykkää. Jos minä onnistuin saamaan itseäni miellyttävän lopputuloksen (tiedä sitten minkälainen sisustuksellinen häväistys tämä on) niin kyllä onnistuu sitten kaikki muutkin.
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Pvi » To 05 Kesä 2008 22:37

Iskä kävi tänään töiden jälkeen kittaamassa seinien koloja. Nyt on sitten kämppä täynnä harmaita läiskiä muistuttamassa minua siitä, että maali pitäisi valita. Jos vaan saisi olla vapaaherratar ja keskittyä pelkään sisustamiseen, niin tästä voisi tulla jotain. Nyt kun on kolme työtä yhtäaikaa tämän projektin kanssa käynnissä ei minusta tahdo riittää kaikkeen.
Tikkurilan ohjelma on latauksessa. Kiitos vinkistä. Eilen vielä kuvittelin sen olevan tarkoitettu vain omille kuville, mutta tottakai se pitää katsastaa läpi, jos sieltä kerta voi oikeasti saada ideaa.
Lueskelin myös värien valinnan ABC:tä. Siellä kerrottiin, että pitäisi ensiksi selvittää minkälaisen tunnelman haluaa. No, minä haluan avaran ja samalla kotoisan, ei liian viileän... Mites sitten tästä jatketaan? Lähdenkö Japaniin tutkimusmatkalle?
Jotenkin tuossa sisustamisessa tuntuu olevan vähän pastelli meininki. Minä en jotenkin osaa lähteä siihen mukaan. Silti useimman kuvat ovat hienoja, vaikka en sellaisissa itse haluaisikaan asua. Useimmissa kuvissa on aina joku juttu, joka vetää huomion. Se voi olla kolmiulotteinen vaikutelma, joku yksityiskohta tai harmonia.

Aukeisipa tämä jo pian!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 06 Kesä 2008 14:46

Joo, sanoisin myös samaa, että koneelta ei kyllä juuri kannata sävyjä katsella. Maalikaupassa on yleensä sellainen "kaappi", missä värejä voi katsella erilaisissa valaistuksissa. Sitä kannattaa käyttää, vaikka yleensä se menee niin, että pienestä lastusta on todella hankala vetää suuria johtopäätöksiä.

Entäpä, jos ostaisit pikkupurkin maalia ja kokeilisit sitä johonkin kohtaan?

Ja ehkä tämä on nyt vähän kotiinpäin vetämistä, mutta jos ei ole mitään ideaa ja kyseessä on iso juttu, niin kannattaa ehkä miettiä, josko oikeasti panostaisi ammattilaisen apuun. Se ei _välttämättä_ ole niin kallista kuin luullaan. Liikkeistä saa yleensä jo hyvää apua, jos vain osaa hakeutua sellaiseen oikein kunnon väriliikkeeseen, josta saa oikeasti ammattitaitoista väriapua. Jos haluaa, että se juttu toimii pitkään eikä tarttee marssia maalikauppaaan heti seuraavalla viikolla, niin ammattiapu saattaa olla hyvä juttu.

Täältä löytyy sisustussuunnittelijoiden yhteystietoja.
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 06 Kesä 2008 19:31

shaana kirjoitti:muokmuok:
SATOn sivuille lukee notta
"Miten saada asunnosta viehättävä ja oman näköinen, kun maalipurkkiin ei voi tarttua eikä rakenteita muuttaa?" :epäilevä: Jos maalaan salaa ? :tilt:
Älä vielä epäile. :) Tiiä, vaikka vastaisivatkin.

Oon tosin ymmärtänyt, että varsinkin Saton kämpissä (jotka on muuten aivan pyllysti urakoilla kokoonkursittuja) tollanen oma maalailu on melko nounou, mutta ainahan voi kysyä. Eikä sitä kuitenkaan kukaan huomaa, jos tosiaan lähtiessäs maalaat takaisin valkoiseksi. :) (Ihan kuin olis joku saton mies joskus mulle sanonu, että siitä vaan, kunhan seinä on valkoinen kun tulee ulosmuuttotarkastus....)

Joo, olipa taas turha vastaus.

Mutta Saton taloissa oikeasti ärsyttää se, että kaikki on vinossa; pistorasiat, valonkatkaisijat jopa lavuaarit... Kahdessa Saton kämpässä asuneena kyllä huomaa jo millä mentaliteetilla näitä väkerretään. Aiemmin asuttamassani VVO:n asunnossa oli paljon tarkemmin tuommoset yksityiskohdat hoidettu, pohjaratkaisultaan sekin oli syvältä..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja shaana » La 07 Kesä 2008 01:29

Eivät ole vielä mitään vastanneetkaan tuohon kysymykseeni.
Emilian mainitsemia epäkohtia en ole ainakaan vielä omasta asunnosta löytänyt, tein vikalistan heti muutettuani ja kaikki on nyt hoidettu, paitsi patterin termostaatti, jonka joku putkimies tulee vaihtamaan. Noista ilmoittamistani vioista kaikki taitavat olla asumisen jäljiltä. Itsekin asustin aikaisemmin VVO:n kämpässä, eikä siinäkään oikeastaan ollut mitään erityisempää motkottamista :virnu: Tämä nykyinen asunto sijaitsee rauhallisella ja suht vähänasutulla alueella, jolla on pääosin rivitaloja ja sitten kaksi näitä tämmöisiä, öh, pienkerrostaloyhtiöitä :tilt: Vähän on tämä talo kyllä rähjäisen näköinen ulkoapäin, laudoitukset (?) harvenevat parvekkeista mitä ylemmäs mennään :virne: Sisältä kuitenkin oukke.

Tänään olen huseerannut koko päivän. Ravannut kauppoja ja sitten koonnut ja ollut mukakokoamassa kalusteita. Hyllystö on ihana, vaikken osannut laskea sen olevan niin hallitseva muuhun tilaan nähden. Keittiö, oih, ensimmäinen oikea ruokapöytäni tuoleineen, on ihana. Valitisin ex tempore-tyylisesti vihreää sävyä keittiöön, ja on hyvä. Makkarin oikeasti laittaminen ei ole vielä edes ajatuksen tasolla. Tähän päivään olen erittäin tyytyväinen. Saanhan tunkea kuvia tänne, kunhan ehdin niitä ottaa? :tilt: Turha kieltää!
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja ahkera » Ma 16 Kesä 2008 14:50

:O:
Muru oli menny ostaan meille verhot. Ihan itte. Melkoisen rohkeaa toimintaa. Oon kyllä antanut sille "luvan" hakea verhot jos niitä kovasti haluaa, mutta sillä uhkauksella, että jos ne on rumat, mä vaihdan asuntoa. Saas nähä kuin akan käy.
Itte en verhoista niin olis välittänyt ku naapurit näkee mut paljon paremmin ilman.
ahkera

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ma 16 Kesä 2008 20:16

ahkera kirjoitti:
Itte en verhoista niin olis välittänyt ku naapurit näkee mut paljon paremmin ilman.

:virne:

---

Itsekään en verhoista pidä. En ole koskaan vielä löytänyt verhoja, jotka sopisivat omaan omituiseen sisustusmakuuni ja tyyliini. Mutta tässä uudessa kämpässä päätin sitten protestoida kaiken maailman verhosuunnittelijoita vastaan ja kehitin itselleni mahdollisimman typerät ja rumat verhot. Ja ne ovat niin rumat, että ovat oikeastaan aika hienot.

Kuveja laitan sitten, kun koko sisustusurakka on jotakuinkin valmis. :)
Migreeni

ViestiKirjoittaja kääpiö » La 09 Elo 2008 15:41

Viimeistään kuun lopussa päästään saunattoman kaksion kurjuudesta saunallisen kolmion ihanuuteen. :sydän: Viikon päästä saadaan avaimet kouraan ja sitten alkaakin armoton pintaremppa. Lattiaan laminaattia ja seiniin maalia ja tapettia. Vetimet vaihdetaan kans kaikkiin kaappeihin. Parveke saa odottaa uutta ilmettä ensi kevääseen. Sormet on syyhynny tässä melkein koko kesän, onneksi kohta pääsee jo hommiin. Ja muuttomatkaahan kertyy huimat 50 metriä. Kottikärryt siis lainaan jostain niin muutto hoituu hujauksessa.

Sisustusvinkiksi voisin antaa Blikin tarrakuviot. Ainoa ongelma on valita noista kaikista ihanuuksista juuri ne parhaat ja omaan kämppään sopivat. Ja tietenkään Suomessa ei näitä myydä vaan joutuu tilaamaan nettiputiikkien kautta (joita niitäkään ei juuri ole). Jos olisi pelihuone niin seinille tulisi tietysti Mariota. :superhymy:
kääpiö

ViestiKirjoittaja Crux » Ma 11 Elo 2008 19:14

Ärsyttää ku Inno-Marko sanoo, että "mä haluan.." ja "mä halusin tänne.." yms.
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Migreeni » Ti 12 Elo 2008 22:18

kääpiö kirjoitti: Blikin tarrakuviot.

Mahtavia :D

Ei mulla muuta... Vieläkään en ole saanut omaa kämppääni loppuun asti sisustettua ja tällä hetkellä näyttää, etten luultavasti koskaan saakaan... :hullu:
Migreeni

ViestiKirjoittaja Crux » Ke 20 Elo 2008 19:40

Jeejee uusii hankintoi

Miehekkeen ukin perintönä Ilmari Tapiovaaran pöytäkalusto
Kuva

Uusi kirjahylly, käytettynä 30egeee. Vihaan pyökkiä mutta mikä tahansa on parempi kuin se Lundian kuvottava mappihylly.
Kuva

PearJam-juliste sai vihdoin pokat.
Kuva
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä