tgr kirjoitti:Olen himona fanittanu Studio Killersiä.
http://soundcloud.com/studiokillers
Tuolta olen kuunnellut jo tulleen Ode to the Bouncer biisin lisäksi All Men Are Pigs biisiä.
Se on IHANA!

(Tulee vähän mieleen Sufjan Stevens.
)
( ) (Jaahas, ja tuossa suluissa pitäisi olla munmohymiö, mutta taas näköjään forde sen jostain syystä sensuroi.)

Pascal Lemoix kirjoitti:Laura Närhi: Mä annan sut pois![]()
![]()

Shay kirjoitti:Christina Perri: Jar of Hearts.
On se nätti, surullinen laulu... ja on soinu päässä koko viikon.

Mä en ollut huomannut 
Onhan siinä vähän ehkä jotain, mutta kuitenkin. Luin kyllä porukan haastattelun, jossa he pohtivat sitä, että kova saarnaaminen ei ehkä olisi sopinut iloiseen hyvämeininkiseen musiikkiin. Kyllähän tämä musiikillisesti hyvältä kuulostaa noin yleisesti ottaen, ja räppiriimittelykin toimii vaikka sisältö onkin usein itsekehua.
"mä en keksi mitään rakentavaa / ja juuri siksi suomiräppi on niin masentavaa". Vaikka pinnaltaan tuo on tuollaista, että kilpaa dissaillaan toista, niin on siinä ainakin tuo itserefleksiivisyysaspekti mukana, mikä ei ole koskaan huono. 
Outolintu kirjoitti:Tänään kuulin ensimmäistä kertaa Devin Townsendin Take My Ego:n ja se onkin sit koko illan soinut lähes tauotta![]()
Jotenkin nuo Devinin kappaleet tuppaa aina hypnotisoimaan joka kuuntelukerralta enemmän. Melkein jokaisen kanssa on käynyt niin etten pysty lopettamaan kuuntelua moneen päivään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa