Mä oon pe-ma tehny töitä yhteensä noin 30h. Haluan vapaapäivän.

skray kirjoitti:Emilia hakee nyt vaan pomoksi pomon paikalle.![]()
Mr. Smith kirjoitti:Nyt kun haaveeni siirtyä varhaiseläkkeelle loton kautta menivät (taas), niin saisinko elämältä edes yhden (1) viikon jolloin 20-75% työporukasta ei olisi lomalla, sairaana, koulutuksessa, epämääräisellä vapaalla, kipeänä, kielikurssilla tai muuten vaan poissa resursseista?
Hakemusta vaan vetämään, eihän sitä kivirekeä yksin kuulukaan vetää. 
L-S kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Nyt kun haaveeni siirtyä varhaiseläkkeelle loton kautta menivät (taas), niin saisinko elämältä edes yhden (1) viikon jolloin 20-75% työporukasta ei olisi lomalla, sairaana, koulutuksessa, epämääräisellä vapaalla, kipeänä, kielikurssilla tai muuten vaan poissa resursseista?
Kuulostaa ihan siltä, että Smitinkin pitää alkaa hakeutua erilaisille kielikursseille ynnä muihin epämääräisiin koulutuksiin, pekkaspäiville ja sairaslomille.Hakemusta vaan vetämään, eihän sitä kivirekeä yksin kuulukaan vetää.
skray kirjoitti:Nyt oon saanu käsityksen, että L-S on jossain vierailla mailla, mutta missä? Mietin tätä jo eilen, enkä löytänyt forden syövereistä mitään vastausta omatoimisesti.

Se ei oo mikään helppo homma, onnitteluiset. Ura viininmaistajana häämöttää? 
shaana kirjoitti:Sain viinikurssista vitosen.

Ei tarvi paljoa puhelinta auki pitää. Sitähän pitäisi pitää, koska mulle tulee myös valtakunnallisia puheluita. Samoin mun pitäisi lukea vielä hlökohtaisen sähköpostin lisäksi 3 muutakin, jotka paukkuu yhtä lailla. Lisäksi pitäisi hoidella suurasiakasta ja paskanakkia, ja koska en ehdi näitäkään tehdä, niin mulle suunnitellaan lisähommia 
Ja kaikille jumalille kiitos, että olen oppinut sanomaan ei ja olemaan välittämättä valituksista.
Vain 3 vuotta myöhässä. Tällä hetkellä en aio lähteä vaatimaan menneiltä 3 vuodelta takautuvasti noita pennosia, mulle tämä oli lähinnä periaatejuttu. Ei tartte mulle tulla *ttuilemaan. Puren takas. Ottaa päästä pääluottamusmiehen hampaattomuus, paskiainen ei edes vastaillut mun kyselyihin ja avunpyyntöihin. Tein kaiken sitten itse. Ja olen oikein tyytyväinen itseeni 
Aurora B. kirjoitti: Ottaa päästä pääluottamusmiehen hampaattomuus, paskiainen ei edes vastaillut mun kyselyihin ja avunpyyntöihin. Tein kaiken sitten itse. Ja olen oikein tyytyväinen itseeni

ja on puolustanut pikkuhiljaa kaatuvan firman työntekijöitä kunnon vimmalla.

kotona odottavasta palkinnosta työpäivän päälle

Olin jo silloin aika väsynyt, joten siihen vedoten kieltäydyin. Ehkä se otti siitä nokkiinsa, kun ei vaivautunut mun asiaa sitten kummemmin hoitamaan 

(ei virma kuitenkaan tai virman byrokraattinen hierarkia
) 
Se, miksi tämä oli yllättävää on se, että ei meillä aiemmin saatu palautteita. Edellinen johtajahenkilö olisi vain sanonut a) tein turhaa työtä tai b) eihän se ole mikään ratkaisu, hän tekee asialle jotain ja lopputulos olisi ollut ihan sama kuin nytkin.
kin tulee.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa