Toisaalta, kukaan ei käske nöyryyttämään itteään kerta toisensa jälkeen. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Väyrynen on kuitenkin myös humoristi: "Tuloksenhan me tiedämme jo. Kokoomuksen Sauli Niinistö vaikuttaa vahvalta ehdokkaalta, koska puolue on niin suosittu. Niinpä on todennäköistä, että Niinistö on toisella kierroksella. Mutta ainahan on mahdollista, että joku muukin siellä toisella kierroksella minun kanssani on."![]()
![]()
EDES Väyrynen ei sanonut tätä ihan tosissaan.

Shay kirjoitti:Niinistöstä en pidä NATO-sympatioiden vuoksi, vaikka eihän pressa noista asioista päätäkään, niin silti karvastan Kokoomuslaista tuosta syystä.

päivänpolttaja kirjoitti:Shay kirjoitti:Niinistöstä en pidä NATO-sympatioiden vuoksi, vaikka eihän pressa noista asioista päätäkään, niin silti karvastan Kokoomuslaista tuosta syystä.
Minua kiinnostaisi kuulla tässä yhteydessä argumenttisi NATOa vastaan.
Omasta mielestäni NATO-jäsenyys on ainoa mahdollinen uskottava puolustusratkaisu. Ainoaa potentiaalista uhkaajaa Venäjää vastaan emme pärjäisi yksin, vaikka olisi jokainen Suomen ukko ja akka hampaisiin asti aseistettu. NATOn kautta saamme liittouman tuoman suojan ja tarvittaessa materiaalia. NATO-jäsenyys tottakai tuo myös velvollisuuksia Suomelle, mutta sehän se puolustusliiton idea onkin. Jos emme mene NATOon, meille jää mielestäni vaihtoehdoksi vain jonkinlainen uusi YYA-sopimus tai suomettuminen Venäjän vahvistuessa. Ja kaikesta huolimatta NATO on demokraattisten liberaalien länsimaiden liittouma.
Mutta siis...

Lyyra kirjoitti:Eikö Venäjä nimenomaan ole heikentymässä melkoisesti? Tai ainakin ovat jääneet pahasti jälkeen muusta länsimaailmasta
Walker kirjoitti:Tuo Nato-asiaa on niin moniselitteinen asia ja siihen liittyviä asioita voi pyöritellä vaikka missä näkökulmassa.
Myös Venäjälle.Pascal Lemoix kirjoitti:Jotenkin mä en usko, että Venäjän hyökkäys Suomeen on hyvä asia, oli Suomi NATOssa tai ei. EU:n olisi tarkoitus olla sellainen semi-NATO, että ollaan liitossa Venäjän varalta, mutta ei kuitenkaan USA:n taskussa ja velvollisia osallistumaan sen hyökkäyssotiin.
Paitsi Häkämies haluaisi hyökätä.Myös Venäjälle.

Pascal Lemoix kirjoitti:Jotenkin mä en usko, että Venäjän hyökkäys Suomeen on hyvä asia, oli Suomi NATOssa tai ei. EU:n olisi tarkoitus olla sellainen semi-NATO, että ollaan liitossa Venäjän varalta, mutta ei kuitenkaan USA:n taskussa ja velvollisia osallistumaan sen hyökkäyssotiin.
Paitsi Häkämies haluaisi hyökätä.Myös Venäjälle.
Walker kirjoitti:Mutta jos jotain päätöksiä tehdään niin mieluummin asioiden käsittely faktapohjalta kuin tunneperäisesti ja akuuteimpien asioihin puuttuminen ensin: miinojen säilyttäminen, venäläisten maakaupat jne.

Yabba kirjoitti:Siis oikeesti?

Tai jos tarvitsee, niin miksi kaikista pikkuasioista juuri tuo on vaalikoneessa? Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa