Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 05 Loka 2011 00:18

Taas näitä päiviä, kun vihaan naiseutta. ***keleen kuukautiset! :raivo:

Tanssiharkatkin meni miten meni, kun mokailuun ei osannut suhtautua oikein muuten kuin olemalla vihainen. :( Helpotti kuitenkin pikkuisen, kun jossain vaiheessa tiedostni, etteivät ne pojat nyt niin huonosti tanssi ja ei opetus ole huonoa. Mulla vaan on paha olla. Mutta pääsinpä kerran tanssimaan miespuolisen opemme kanssa. Ihana tanssia, kun toinen oikeasti osaa viedä niin hyvin. :ahihi: Ja on Miehekekin ollut tänään melkoisen ihana. :sydän: Mutta silti olo on alakuloinen ja ärsyyntynyt. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » To 06 Loka 2011 05:32

Kävin vaateshoppailemassa. :tilt: Laihduin keväällä ja kesällä ja kaikki vanhat housut näyttävät liian isoilta. Ärsyttävää, joten vihdoin sain aikaiseksi lähteä hankkimaan uusia. Totesin, että olen nyt sellainen ärsyttävä tyyppi, joka mahtuu nollakokoon. :keijo:

Lisäksi olin varsin tyytyväinen siihen, että housuja löytyi vakiona sekä lyhyille, keskikokoisille että pitkille ihmisille. Suomessa tuntuu naisten housujen koot farkkuja lukuunottamatta olevan yleensä vaan ne samat 34-36-38 jne. ja pituus on sitten mitä sattuu olemaan, joten tällainen pätkä joutuu lähes aina lyhentämään lahkeita.

Löysin ostoskeskuksesta uuden lempikaupan, jossa oli paljon mun tyylisiä vaatteita. Sain ihan kelvolliset harmaat siistit housut. Lisäksi tarttui mukaan tummanpunainen kiva neuletakki-paitayhdistelmä. Se on kyllä vähän erikoinen, kun se paita on kiinni siinä neuletakissa siten, että paidassa on vaan etuosa. Mutta näytti hyvältä ja oli tarjouksessa. Ja tarvitsen siistejä vaatteita loppuviikon työasioihin. :tilt:

Kävin taas myös kylpytuotekaupassa, mutta onnistuin poistumaan ostamatta mitään. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja L-S » To 13 Loka 2011 04:50

Tuplapostaus... koska haluan valittaa Bath & Body Works -addiktiostani. :keijo:

Taas ostoskeskuksessa käydessäni eksyin mainittuun kylpytuotekauppaan. Sinne oli tullut runsaasti joulutuotteita jo. Isot pöydät joilla oli kaikenlaista jouluntuoksuista. :töktök: (Myös supermarketissa oli kaikenlaista muovista joulupuuta jo myynnissä... ääh, luojan (sic) kiitos ettei kuitenkaan vielä joululauluja.)

En jäänyt kuitenkaan joulutuotteita katselemaan, vaan sorruin kympillä kolme minituotetta -tarjoukseen. Pari kivaa suihkugeeliä ja yksi mikälie tuoksuvesi (vaniljaa, johon olen kovasti ihastunut). Eikö ne voisi jo antaa mulle kanta-asiakasalennusta? Tai ehkä mieluummin porttikiellon, jotta en kanna sinne kaikkia rahojani. Mutta tykkään niistä tuoksuista ja eritoten siitä, että mulla on kylpyamme, missä näitä kaikkia voi lotrata. :sydän:

Samalla ostoskeskusreissulla kävin kampaajalla. Harmi että kampaamon tyylikäs mieskampaaja oli toisen asiakkaan päätä leikkaamassa :keijo: , mutta ei silti valittamista - alle kahdellakympillä ja kahdessakymmenessä minuutissa sai ihan kelvollisen hiustenleikkuun.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 28 Loka 2011 17:26

Löysin kivan sopuhintaisen neuletakin Seppälästä. :tilt:
Aika monta vuotta menikin ilman, kun joko on sopivat olleet liian hinnakkaita, malli ollut omituinen tai takit kintsanneet leveen lantion kohdalta typerästi. Mutta nyt osui kaikki kohdilleen. :hymyhali:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 31 Loka 2011 21:49

Löysin Epsanjasta uuden ihananihkun vaatemerkin Desigualin! Ja niitä saa jostain Suomestakin ja ainakin nettikaupasta. :sydän:
Ne on kyllä vähän tyyriitä, mutta niitä haluan lisää!!! Ostin yhden paidan ja oisin halunnu ostaa toisenkin ja yhden ihkun
hameen ja ihkun takin jajajajajaja... :superhymy:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ma 31 Loka 2011 21:58

Desigualin takit. :sydän: Mulla on yksi, kelpuuttaisin mieluusti useamman. Tai ehkä kaikki. :keijo:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 31 Loka 2011 22:00

Kumkvatti kirjoitti:Desigualin takit. :sydän: Mulla on yksi, kelpuuttaisin mieluusti useamman. Tai ehkä kaikki. :keijo:

Onko se hieno takki, mikä sulla oli popissa desigualin? Tuli heti se mieleen, kun näin niitä takkeja kaupassa. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ma 31 Loka 2011 22:07

Shay kirjoitti:
Kumkvatti kirjoitti:Desigualin takit. :sydän: Mulla on yksi, kelpuuttaisin mieluusti useamman. Tai ehkä kaikki. :keijo:

Onko se hieno takki, mikä sulla oli popissa desigualin? Tuli heti se mieleen, kun näin niitä takkeja kaupassa. :tilt:

Kyl. :tilt: Lähdin ostamaan untuvatakkia talven varalle, mutta ne oli niin kalliita etten raaskinut ostaa. Sitten näin sen Desigualin takin, kokeilin ihan vähän vaan, enkä saanut sitä enää pois päältäni, vaikka se maksoi enemmän kuin ne untuvatakit ja sitä voi käyttää Suomessa ehkä muutaman viikon keväällä ja syksyllä, talvella ei tarkene. :keijo:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja skray » Ma 31 Loka 2011 22:56

Havaitsin tässä yhtäkkiä, että myin kaikki baaripaitani kirpparilla. :keijo:
Pitäis ostaa uusia, mutta kun niitä on niin vaikea löytää.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 31 Loka 2011 22:56

Näinköhän Aleksi 13:lla joskus Desigualille omistetun nurkkauksen. Muistaakseni se oli Aleksi..
Sillon kattosin vain hintalapun ja jatkoin matkaani mutta tuolla noiden sivuilla on kyllä ihania vaatteita. :hullu:

Katellaan, kun tulee veronpalautukset. :D Ja Shay, kerro ihmeessä, mistä löysit nettikaupan, joka toimittaa noita Suomeen/ Suomessa!

Muokkis: Löysinkin ite. http://www.bubbleroom.fi/fi/naiset/desigual ja http://www.boozt.com/fi/fi/desigual ainakin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Ma 07 Marras 2011 19:38

Parin viikon päästä on pikkujoulut, jossa teemana on 30-luku, ja mä oon ihan fiiliksissä suunnittelemassa omaa kostyymiäni.

Kutsussa tosin luki, että teemaan pukeutuminen toivottavaa, mutta ei snobeilua... En ihan ymmärrä, mitä tossa snobeilussa on haettu takaa - että pukeudu, mutta älä paljoa? Vai häh?

Mietin vaan että meneeköhän mun suunniteltu peruukki + vaatteet + holkki + korut + meikki sitten vähän yli, snobeiluksi?

En vaan tajua :hämillään:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 07 Marras 2011 21:08

Mitä ihmettä? :virne: Mieluummin överit kuin vajarit. :peukku:

Meillä oli joskus jotku firman synttäripileet kans vähän samoin, et pukeutukaa juhlaan muttei juhlavasti tai jotain.... Sovittiin sit kaikki keskenämme, et pojat laittaa puvut ja tytöt jotain siihen sopivaa iltamekkoa. Ei kuitenkaan ihan black tie tarttenut olla, vaikka silloin oikeastaan vähän toivottaa sellaista superfiiniä.

Voinkin samalla mainita, että oma mekkoni pikkujouluihin (teemana Hollywood) näyttää päälläni aika sikahyvältä, mistä iloitsen suuresti! :superhymy: Ihan varmasti laitan joskus kuvia johonkin, jos saan otettua itestäni sellasen, jossa allit ei kauheasti pistä silmään. :hullu: Ne täytyy jotenkin pumpata pois tässä parin viikon aikana. Any vink vinks? Punnerruksia? Dippejä? Mitähäh ja kuinka paljon per päivä? Käsipainoja ei talosta löydy mutta semmoiset voin hätäpäissäni väsätä vaikka parista tyhjästä muovipullosta. :virne:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ma 07 Marras 2011 21:37

Mä tulkitsisin ei snobeilua -käskyn niin, että ei saa nillittää jos nyt jonkun asu ei olekaan pukuhistoriallisesti ihan korrekti. :tilt: Vuosikymmenteemabilehifistelijät kun saattaa joskus hieman nyrpistää nenää, jos jollakulla onkin väärän vuosikymmenen kengät tai jotain. :keijo:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 07 Marras 2011 23:32

Tilasin 6 pakettia kk-teetä. :superhymy: (Ja sainkin ne jo.)
Ajattelin alkaa nauttimaan sitä säännöllisesti 1-2 kuppia päivässä. Raportoin vaikutuksista.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » Ke 09 Marras 2011 10:56

Snobeiluunkin tuli selitys - siis pukeutua saa (ihan niin paljon kun tahtoo), mutta ajan henkeen kuuluvaa snobeilua ei tarvitse harrastaa :virne:

Voikin taas yhden lauseen ymmärtää niiin väärin :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 11 Marras 2011 00:57

Menkkakipujen lievityskokeilut, vol 232423. Tilasin iHerbistä 6 pakettia joogakeijon kuukautisteetä, johon tykästyin kesällä. Nyt juon sitä päivittäisenä kuurina, aamuin illoin. Menkkojen alla ja alussa ajattelin tuplata annostelun. Pakkohan tähän ongelmaan on joku ratkaisu olla. :bubbles:

Magneettihärpäkkeestä luovuin. Ei auttanut mulle. Haluaako joku muu kokeilla sitä? Voisin myydä sen johonkin sopuhintaan, jos joku on halukas.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 14 Marras 2011 22:11

Kävin shoppailemassa. :tyttö: Mutta ostin lähinnä treenikamppeita, joten olen kai huono nainen. Ostin kyllä pitsireunaiset stay-upit, joten ehkä se hieman tasoittaa...
Kokeilin yhtä ihanaa, mutta ah niin kallista (85 euroa :tipahdus: ) Desigualin paitaa, mutta mun olkavarret ei mahtunu S-koon hihoihin! :epäilevä: Masennuin tästä niin,
että en edes kokeillut isompaa kokoa. Tyhmät ruipelokäsivartiset suunnittelijat... :kieli:
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja L-S » To 17 Marras 2011 02:22

Mä olen vihdoin oppinut ostamaan vaatteita netistä. :keijo:

Yleensä tykkään käydä ihan kaupoissa katselemassa, mutta se on nykyisessä sijainnissani ilman autoa kovin hankalaa. Sitä paitsi täällä on vaatekaupoilla paha tapa tiedustella aina kassalla sähköpostiosoitetta, johon voivat sitten lähettää tarjouksia, ja siitä on jotenkin vaikea päästä antamatta sitä osoitetta. :epäilevä: Siispä sähköpostitse tulee vähän väliä tietoja jostain ihme tarjouskampanjoista. Mut saa helposti huijattua tarttumaan tarjouksiin. :epäilevä:

Joten viime aikoina olen ostanut hienon kiiltävän vaalean lyhythihaisen paidan, tavallisen valkoisen paidan sekä viimeksi farkut, joita en ole vielä saanut. Farkkuja en olisi kyllä osannut ostaa netistä, jollen olisi aiemmin käynyt kaupassa kokeilemassa niitä. En sillä kerralla ostanut, kun ajattelin, että ne olivat turhan kalliit. No sitten kun verkkokaupasta luvattiin 30 % alennusta ja ilmainen postitus, niin ei kun tilaukseen. :keijo:

Yhden nettitilauksen mukana tuli myös Victoria's Secretin alennuskortti, vaikka en kyseisestä kaupasta tilannutkaan. Pitääköhän sinnekin nyt sitten mennä? :keijo: Ihan uteliaisuuden vuoksi edes.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 17 Marras 2011 12:24

Ostat pukkirinkiin ne timanttirintsikat. :keijo:

Mulla ei oo erityisemmin naisaiheisia ilmoituksia. Paitsi kuukausittainen vieras on tulossa käymään ensi viikolla, ja aion varautua sen saapumiseen runsaalla kk-teen juomisella. Olen tosin juonut sitä aamuin illoin nyt kohta kaksi viikkoa. Pitäisi ehkä alkaa tekemään tuplapussilla tästä lähtien.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja theia » To 17 Marras 2011 12:39

Pitäisi käydä huomenna ostamassa (pikkujouluihin) punaista huulipunaa, mutta musta tuntuu että mitkään huulipunat ei pysy kunnolla! Make Up Storella taisi olla jotain juttua, joka pitää sen huulipunan paremmin... Onks kellään mitään kokemusta hyvistä huulipunista? :keijo:

Sitten ostoslistalla on saappaat (mun edelliset edulliset saappaat kosahti tänä aamuna, vetskari ei enää mene ylös), verkkosukkahousut ja joku pääkoriste/pinni/tms.

Mun blondi peruukki näyttääkin ihan mummoperuukilta :( Eli suunnitelmat uusiks koskien siis niitä 30-luku -pippaloita :(
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Pvi » To 17 Marras 2011 13:23

Miten huulipuna ei pysy hyvin?
Kiilto ja tahmaversiot antaa herkkusuu vaikutelman, mutta niitä pitää kokoajan pyyhkiä hampaista ja lisäillä kun on syönyt tai juonut ja paikkailla muuten vaan ajan saatossa kulunutta punaa.
Tavanpuna pysyy jotenkuten huulissa, eikä lähde seikkailemaan, mutta sitäkin pitää lisätä muutama kerta illassa. Irtopuuterin kanssa kestää paremmin.
Kestopuna taas kestää etenkin jos sen puuteroi. Syöminen saa punan irtoamaan vähän. Jos oikein sievästi ja kevyesti juo, niin saattaa selviytyä ilman paikkailun tarvetta.
Niin tai näin, ilman paikkailua ei punan kanssa selviä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja kmaria » To 17 Marras 2011 13:33

Shay kirjoitti:Kokeilin yhtä ihanaa, mutta ah niin kallista (85 euroa :tipahdus: ) Desigualin paitaa, mutta mun olkavarret ei mahtunu S-koon hihoihin! :epäilevä: Masennuin tästä niin, että en edes kokeillut isompaa kokoa. Tyhmät ruipelokäsivartiset suunnittelijat... :kieli:

Juuri jokin aika sitten hämmästeltiin porukalla Desigualin paitojen ja mekkojen hihoja, ei niihin mahtuneet kunnolla kenenkään kädet! Ostinkin sen sijaan Desigualin
laukun, se sopii käteen hyvin. :p
kmaria

ViestiKirjoittaja Suvi » To 17 Marras 2011 20:33

Menkat. :friikki: Ei mikään ihme, että olen ollut ihan pihalla koko viikon. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Shay » To 17 Marras 2011 22:22

kmaria kirjoitti:
Shay kirjoitti:Kokeilin yhtä ihanaa, mutta ah niin kallista (85 euroa :tipahdus: ) Desigualin paitaa, mutta mun olkavarret ei mahtunu S-koon hihoihin! :epäilevä: Masennuin tästä niin, että en edes kokeillut isompaa kokoa. Tyhmät ruipelokäsivartiset suunnittelijat... :kieli:

Juuri jokin aika sitten hämmästeltiin porukalla Desigualin paitojen ja mekkojen hihoja, ei niihin mahtuneet kunnolla kenenkään kädet! Ostinkin sen sijaan Desigualin
laukun, se sopii käteen hyvin. :p

Mää ostin Espanjasta yhden Desigualin S-koon paidan, johon mahtuu. Ehkä se oli vaan erikoistapaus. :P
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja annastindeli » Pe 18 Marras 2011 00:23

Pitäisi käydä huomenna ostamassa (pikkujouluihin) punaista huulipunaa, mutta musta tuntuu että mitkään huulipunat ei pysy kunnolla! Make Up Storella taisi olla jotain juttua, joka pitää sen huulipunan paremmin... Onks kellään mitään kokemusta hyvistä huulipunista? :keijo:

Eikös ne MaxFactorin Lipfinity-systeemit kestä vaikka mitä? Siis ne missä on se puna ja kiinnitysainepuikko erikseen. Ja sit kattelin että niillä on myös semmonen tussimainen huuliväri, josta tulee kait mattapinta. Se ilmeisesti toimis tavallisen huulipunan alla kans, auttais pysymään paremmin.

Uudessa Trendissä oli vaikka mitä ihania meikkituotteita. Ja vaatteita kanssa, jurppii vaan kun oma kroppa ei ole semmoisessa kuosissa että mitään kivaa pikkujouluvaatetta viittis hankkia. Eikä miulla nykyään oo edes aikaa kuntoilla, missä helvetin välissä miä pääsisin tästä vararenkaasta eroon :huoh:
annastindeli

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa