Mä olen vihdoin oppinut ostamaan vaatteita netistä.
Yleensä tykkään käydä ihan kaupoissa katselemassa, mutta se on nykyisessä sijainnissani ilman autoa kovin hankalaa. Sitä paitsi täällä on vaatekaupoilla paha tapa tiedustella aina kassalla sähköpostiosoitetta, johon voivat sitten lähettää tarjouksia, ja siitä on jotenkin vaikea päästä antamatta sitä osoitetta.

Siispä sähköpostitse tulee vähän väliä tietoja jostain ihme tarjouskampanjoista. Mut saa helposti huijattua tarttumaan tarjouksiin.
Joten viime aikoina olen ostanut hienon kiiltävän vaalean lyhythihaisen paidan, tavallisen valkoisen paidan sekä viimeksi farkut, joita en ole vielä saanut. Farkkuja en olisi kyllä osannut ostaa netistä, jollen olisi aiemmin käynyt kaupassa kokeilemassa niitä. En sillä kerralla ostanut, kun ajattelin, että ne olivat turhan kalliit. No sitten kun verkkokaupasta luvattiin 30 % alennusta ja ilmainen postitus, niin ei kun tilaukseen.
Yhden nettitilauksen mukana tuli myös Victoria's Secretin alennuskortti, vaikka en kyseisestä kaupasta tilannutkaan. Pitääköhän sinnekin nyt sitten mennä?

Ihan uteliaisuuden vuoksi edes.