Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 06 Kesä 2008 17:52

Sippura kirjoitti:Ach, so :lanppu: Tänne suuntaan on luvattu liki 30 astetta koko viikonlopuksi,
siinä varmaan tulee lilluttua vaikkei niin haluaisikaan :sekopää:

:epäilevä: Misä Kanariansaarilla sitä lillutaan...

Koko viikon on ollu lämmintä ja viikonlopuksi lupaa tietenkin tuota mukavaa 14 asteen
puolipilvistä. :epäilevä: Määkin haluan lillua auringossa. :raivo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 06 Kesä 2008 19:06

Nukuin aamulla pommiin. :p Loppupäivän oon tuntenut oloni vastaheränneeksi. Piru. Maanantaille jäi kasa kakkaa töihin..
Oli mielessä kaikkea pientä mukavaa tähän perjantaille. Siivoilua, lahjashoppailua, ehkä vähän ruuanlaittoakin. En jaksa.
Tuntuu kuin rekka olis jyrännyt yli. :bubbles:
Nettiyhteyskin pätkii. Eilen se ei toiminut ollenkaan. :epäilevä: Hirveät vieroitusoireet. :virne:
Ostin vanhoja Muse-levyjä. Myyjä kehui hyvää valintaa. :) Luettavana Harry Potter ja kuoleman varjelukset. Oon syönyt
levyllisen fazerin sinistä kolmessa päivässä. :friikki: En edes pidä suklaasta kovin paljon.. Oli tuo levy kyllä ootellut ottajaansa
jo kuukauden päivät kaapissa. Täytyy epiloida sääret.
Smitin laina-ahdingosta tuli mieleen, jotta oon tehnyt 5-vuotissuunnitelman. Ensimmäistä kertaa ikinä. :) Alan säästämään,
jotta voin joskus 30-vuotiaana ostaa asunnon. Jee. Olen myös erittäin valmis muuttamaan sunnitelmaa, jos sattuis törmäämään
vaikka johonkin luotettavan oloiseen miehekkeeseen ja elelisi sitten sen kanssa. Luotto tuommoisen ihmeen tapahtumiseen
ei ole tällä hetkellä kovin korkealla... Vanhapiika stana. :friikki:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 06 Kesä 2008 19:44

Olen ollut jotenkin kiusaantunut, että jotain pitäisi tehdä. Tänään siivosin ja sitten entisöitiin tuntikausia polkupyöriä. On ollut niin kuuma päivä, että olemiseenkin väsähtää.

Jotenkin harmittaa, etten ole saanut luettua, vaikka ei lukemisessa olekaan penniäkään kiinni. Ei ole vain tullut sitä fiilistä, että onpa kiva lukea.

Jollain lailla sitä haluaisi siis organisoida vapaa-aikansakin, siitä tämä lienee kiinni eniten.

Havaitsin nyt vielä, että ensimmäiset auringonpolttamat alkavat kuumotella. Painuisi vittuun koko aurinko! :raivo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja irvikissa » Pe 06 Kesä 2008 20:30

Olen virallisesti säälittävä no-life. On perjantai-ilta ja olen ollut kahdeksasta saakka yöpaidassa yksin kotona. Missä on iltamenot? Sipinä ja säpinä? Terassit? Kysyn vaan.

Tämä päivä on ollut pääasiassa paska. Työpäivä oli normaaliakin kauheampi. Vaikka se on joka kerta aivan kauheaa. Samalla poltin ruoan uuniin. Nyt on nälkä eikä ole oikein mitään sen poltetun tilalle. Enkä saa vuokaakaan varmaan enää koskaan puhtaaksi. Perintövuoka. Eikä telkkarista tule mitään kiinnostavaa.

Päivän kohokohta oli lenkki ystävättären kanssa. Ei se löntystely kuntoa nostanut, mutta kävi terapiasta. Poimin myös kukkia maasta ja puusta.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 06 Kesä 2008 21:15

Tänään taas saanu kuitenkaan kovin paljoo aikaseks. Tää tuntuu olevan vaan tämmöstä tussaamista tää elo nykyään. Tai siis ainahan tää on ollu tätä samaa paskaa. Nyt vähän ahistais kaikki kuumuus ja vesisade ja suurinpiirtein kaikki muukin. Toi auton laittokin sujuu vähän niin ja näin. Toisekseen se pala ois melkein paikoillaan, mutta toisekseen oviaukossa taas kusee ja urakalla. Saas nähä mimmonen sätös tostakin sit oikeen tulee.

Kaljan vois juua mut sitä on tuolla jossain, enkä tiiä jaksaiskohan hakea. En tiiä pitäsköhän sitä ruveta taas popsimaan noita lääkkeitä :huoh:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Sade » Pe 06 Kesä 2008 21:25

Viikonloppu. :superhymy: Olen ajatellut nukkua. Ja nukkua. Ja nukkua. En ole vielä ihan tottunut aamuvuoroihin, ja univelkaa on kertynyt jonkin verran. Pomo väitti että rytminmuutos tapahtuu viikossa. Sallinette että nauran. Ha-ha. Haa. :epäilevä:

Ostin tänään kesän ensimmäiset kirsikat. Tajunnanräjäyttävän hyviä. Meheviä ja väkevän makeita. Elämän pienet suuret ilot.

Jos irvikissa on no-life, olen varmaan minäkin. Hurjaan perjantai-illan viettooni on kuulunut pääasiassa villatakin viimeistelyä. Vielä pitäisi kiinnittää toinen hiha ja napit paikalleen.
Sade

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 06 Kesä 2008 21:35

Kato Sade moi!

Miepäs muuten näin siut sunnuntaina :juoni: Oisin huutanu, että poppiin siitä, mutta en kerinny. Tai oishan sitä kerinny jos ois jarruttanu, mut ois voinu peltikin kolista :virne:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 06 Kesä 2008 21:42

Pascal Lemoix kirjoitti:Havaitsin nyt vielä, että ensimmäiset auringonpolttamat alkavat kuumotella. Painuisi vittuun koko aurinko! :raivo:

Stana, tartte omia sitä aurinkoa kokonaan! :raivo: Määki haluun auringonpolttamia.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 06 Kesä 2008 21:46

Lehtimäen insuliinitappajat sitten saivat tuomiot ja minulle selvisi, että olen toisen kanssa ollut samassa työpaikassa töissä aikanaan. :hämillään:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja skray » Pe 06 Kesä 2008 22:26

Töitä riittää vaikka joka päivälle ja elämää ei ole. Kesä on tullut ja provinssi on kohta. Ei muuta.

Paitti että juhannuksena ei ole töitä ja voin mennä kotikotiin ja isovanhempien huvilalle grillaamaan ja syömään itseni kipeäksi. Ihana keskikesän juhla tulossa. :superhymy:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja pampula » Pe 06 Kesä 2008 22:31

Sippura kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Aloitin (vasta) tänään kevään/kesän pyöräilykauden :superhymy:

Ja tunnen sen tänään hanurissani :epäilevä:

Geelihousut ovat koomiset, mutta aivan mahtavuutta - myös tällaiselle herkkäpyllyiselle harrastepyöräilijälle! Ainaki mie tykkään. Niis on siis nimensä mukaisesti sellanen geeliosio tuossa ns. altistuvalla alueella. Käytin viime kesänä, kun poljin töihin ja kilsoja kerty päälle 20 päivässä, mikä on mulle jo ihan iso matka. Ja pyllyvammat loppu siihen!

Myös satuloihin on saatavilla sellaisia geelipäällysteitä.

:sydän:

:gay:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 06 Kesä 2008 22:38

Kesä. :epäilevä:

Olin vissiin liian vähillä vaatteilla pihalla, outo tyyppi juoksi mut kiinni. "You have a nice dog. You live here? With your family? Are you married?"

Väitin olevani, jonka jälkeen tyyppi lähti. Katse oli koko keskustelun ajan suunnattu mun kaulan alapuolelle. :epäilevä:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 06 Kesä 2008 22:50

pampula kirjoitti:Ja pyllyvammat loppu siihen!

Muistan vielä ajan kun moisia ei ollut. Sillon hierottiin kortisonivoidetta äässiin :gay:
Kuolo
Site Admin

ViestiKirjoittaja Migreeni » Pe 06 Kesä 2008 23:34

irvikissa kirjoitti:Olen virallisesti säälittävä no-life. On perjantai-ilta ja olen ollut kahdeksasta saakka yöpaidassa yksin kotona.

Samis :femmat:

Minua tämä ei tosin juuri tänään ahdista yhtään. (Varmasti muulloin saattaisi hyvinkin ahdistaa).

Tiedän, että huomenna on viihdettä tiedossa kerrakseen, joten tämän illan vietän mielelläni yökkäreissä kotosalla. Ja kun minulla on nyt niin ihana uusi kotikin :) (Anteeksi jatkuva hehkutukseni siitä...)
Kumpi ja Kampi tappeli. Sitten paikalle tuli Jouko ja Kosti.
Migreeni

ViestiKirjoittaja Suvi » La 07 Kesä 2008 00:41

Jee! Loma alkoi! :superhymy:

Kävin mm. iskän kanssa "ryyppäämässä". Join ehkä noin kolme siideriä,
ja olen (mukamas) kännissä. Ai niin, join myös pari salmaria. Huvittavaa,
että olen enemmän huolissani meidän iskästä kuin iskä minusta.

Toisaalta olen ihan älyttömän väsynyt, kun olen istunut vain töissä, töissä
ja töissä, ja silti jäi jotain p*skaa tekemättä. Ihan sama. :pahis:

Kuitenkin: Loma. :hymyhali: Millään muulla ei ole väliä.

Harmittaa, kun ei ole fordelle oikein mitään asiaa. En ole nähnyt mitään
"mielenkiintoisia" uniakaan, kun en ole kunnolla nukkunutkaan. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Dnd » La 07 Kesä 2008 01:10

Mr. Smith kirjoitti:Jippii.

Asuntolainan kanssa ollaan vielä naimisissa 50 vuotta :huoh:

:kops:

Aiemminkin jo tuntui riittävän pahalta...
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Pvi » La 07 Kesä 2008 08:36

Aurinko ei sitten herättänyt minua tänä aamuna niin aikaisin,
että olisin ehtinyt lähteä uimaan ennen työpäivää.
Sen sijaan voisin tehdä ruokaa viikonlopuksi ja alkuviikolle...
...voisin, jos vaan jaksan nousta sängystä.

Tämä päivä on omistettu odottelulle. Laitoin viestiä kauniille
miehelle, että se on tervetullut kylään. Tyypistä ei ole kuulunut
mitään sen koommin. Ehkä on siis turha pohtia, että tuleeko
se vai ei, mutta pohdin silti.

---
Muokkausta:
Piti vielä tsempata Kanelia... Kuopio, joo!!!
Ja kyllä sinä olet aivan satavarmasti hyvä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Huippis » La 07 Kesä 2008 16:38

Nyt lähti Huippikselta uusifoorumineitsyys, eikä sattunu.
Hieman outoa, tämä muutos on kuin muuttaisi uuteen asuntoon, ei oikein tiedä mikä se niinku on, koti känppä vai häh.

Ehkä sopeudun tänne.

Meikälle kuuluu hyvää, on kuulunut jo piiiitkään :sekopää:

Nyt jännätään vähän kaikenlaista, minulle pitäisi tulla viikon päästä tieto kouluun pääsystä, puolikas on taas juossut jos jonkinmoisissa tutkimuksissa ja niidenkin tuloksia jännätään, tosin vähän negatiivisempään sävyyn, mutta pitää kuitenkin saada tietää mistä on kyse.

Koiruus voi lihavasti, kävimme juuri paikallisen terassilla katsomassa kaveria ja kaikki jotka sille terassille astuivat, muistivat varmasti huomauttaa kuinka pyöreä lapseni onkaan :jaaha:

Kissakin voi hyvin (kyllä, sillä on edelleen kusiongelma) Tänään ostin sille uuden pehmustetun korin (minkä pehmusteet voi pestä :lanppu: .
Pehmuste onkin siis jo pesua odottamassa.

Hevonen on saanut auringonpistoksen, nyt jo kolmatta viikkoa sekoilee.
Käyttäytyy ku mikäkin vitsikäs nelivuotinen vaikka ikääkin on jo 17.
Oon varma että sillä haluttaa m****ua, ku kovinki yrittää ruunan perään olla :sydän: se on se rakkaus.

Elämäni on rutinoitunutta (miten kirjotetaan ees) ja hyvinki tylsää kaikin puolin, mutta silti so ihana elämä, odotan innolla, että pääsisin kouluun, sehän olisi kuin loma! :annahymy:

Saa nähä osasinko nyt oikein tämän tehhä
Huippis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 07 Kesä 2008 17:46

Eilen illalla katselin tv:tä, katsoin leffan ja join pari lonkeroa. Ihan mukavaa oli yksin nautiskella lonkerosta leffaa katsoen. :)

Tänään olin ajatellut lähteä terassille parin kaverin kanssa, mutta saa nyt nähdä, kuinka ilta menee. Alkuviikosta puhuttiin kaverin kanssa tuosta mahdollisesta terassireissusta. Minä ajattelin, että se on oikeastaan sovittu. Hän taas luuli, ettei vissiin olla menossa, kun ei kyseisestä asiasta kuulunut sen jälkeen. Sellaisia ne väärinkäsitykset joskus on. No onneksi voi mennä kaverin luo, jos terassille ei mennä. Ja onhan mulla jääkaapissa peräti neljä lonkeroa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Sippura » La 07 Kesä 2008 19:46

Shay kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Ach, so :lanppu: Tänne suuntaan on luvattu liki 30 astetta koko viikonlopuksi,

Länsrannikolla :tilt:

Ihan hullun lämmin päivä ollut, aurinko on paistanut ja oon hengannut
pihalla. Käytiin Ruissalossa kaffeella ja Naantalissa sidukalla (sen huo-
maa, lienen hieman humalassa).

Kiitti Pampulalle geelipöksyideasta :virne: Taidan kuitenkin kovettaa
hanurini pyöräilyllä niin ei se sitten enää kohta satu ollenkaan. Mulla
on pian niin kivikovat äässilihakset, ettei siinä pienet pyöräilyt tunnu
missään!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Maija » La 07 Kesä 2008 19:48

Nyt on sellainen Olisi paljon sanottavaa, mutta ei vain saa itsestään mitään irti luodakseen tekstiä -päivä.

Piti tehdä kaverin kanssa jotain, mutta eilinen päivä Saunassa vähän verotti voimia. Tosin humalaan en itseäni juonut, vaikka yritys olikin kova. :pepsodent: Ei vain noussut kupoliin tuo olut.
Kello kahdentoista maissa olinkin jo kotona - ruokapöydässä yllättäen. Iski hirveä nakin ja perunasalaatin himo kesken bussimatkan.

Vaikka pöhnään en itseäni saanutkaan, oli silti kiva ilta. Bodomia kun eturivistä pääsi fanittamaan. :tilt:
Jotkut shaakelin hevarit hyppivät niskaan ja ruhjoivat varpaani, joten keikan jälkeen oli edessä hirvittävän pitkältä tuntunut matka paljain jaloin räpylöiden käydessä turhan kivuliaiksi kenkien sisällä. Jos joku siis bongasi Tampereella reissussa rähjääntyneen paljasjalkaisen tyttösen, jolla oli päässään räikeän, tarkoitan todella räikeän punainen stetsoni - jep, minä se olin. :pepsodent:

Äsken olin pihalla syömässä uusia pottuja ja savukalaa. Hyvää oli.
Aurinko paistaa ja ilta on ihanan rauhallinen. Ajattelin vielä katsoa jonkin leffan, käydä saunassa ja painua sen jälkeen pehkuihin. Arkiset asiat ovat niitä parhaita elämässä. :tilt:
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » La 07 Kesä 2008 20:51

Sippura kirjoitti:
Shay kirjoitti:

Länsrannikolla :tilt:

Taitaa olla eri länsirannikkoa kuin se, missä minä majailen... :epäilevä:

Tosin olihan mittarissa tänään 35 astetta, kun aurinko siihen
paistoi. :peukut: Mikä tarkoitti kyllä sitä 14 astetta varjossa...
Mehtässä oli kiva olla lasit päässä, kun sääsket hakeutu jatkuvasti
silmien ja lasien väliin. :epäilevä: Ei kesä ja kärpäset vaan kesä ja
sääsket. Pohojonen on ihku paikka.:seko
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 08 Kesä 2008 03:06

Oli aivan mahtavan kiva päivä. :D

Pakko olla silti ihan pikkasen :kops: . Mut eisemtn. Mahtavaa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Su 08 Kesä 2008 03:17

Mua ei väsytä! Enkä tiedä, mitä tekisin. Pakko varmaan kattoa joku leffa, jos siihen vaikka nukahtaisi.

Tosin ei se paljoa haittaa, vaikka valvonkin - lomalla saa valvoa! Ja nukkua pitkään!

Loma :sydän:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 08 Kesä 2008 09:50

Laulaja Von Hertzen :ahihi: :tipahdus: On se ihana. :sydän: :sydän:

Olin siis katsomassa hertzeneitä. Vähän meinasi huvittaa, kun jossain festareilla niillä on monisatapäinen yleisö ja nyt tapahtuma oli ihan hiljainen. Ehkä 30 ihmistä katsomassa. Mutta pääsipähän eturiviin. :virne: Liekö ikä alkaa taas painaa, mutta ei vaan jaksanut puoli yhtä pidemmälle baareilla. Ja yllättäen taas kahdeksalta oltiin jo käskemässä kissoja ulkoiluttamaan. :epäilevä: Kyllä mä kohta varmasti alan muistaa, että kotikotona ei enää kannata lähteä rilluttamaan...
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa