Pascal Lemoix kirjoitti:Näillä näkymin olen saamassa kämpän käyttööni Espoosta, L:n kaupunginosasta.
Uuu. Toivottavasti suunnitelma pitää.
Kai sä sitten pidät Forde-tuparit? 
Pascal Lemoix kirjoitti:Näillä näkymin olen saamassa kämpän käyttööni Espoosta, L:n kaupunginosasta.
Kai sä sitten pidät Forde-tuparit? 

. Piti keretä käydä suihkussa ja tehdä muita juttuja ennenkuin lähden kouluhommia hoitamaan. Näytän nyt vähien unieni takia ihan ruumiilta, kiva mennä asiakastapaamiseen. Meillä on ihan kiva kouluhomma kuitenkin nyt menossa, suunnitellaan ja toteutetaan sisustus yhteen julkiseen tilaan. Tänään käydään ensimmäistä kertaa tutustumassa paikkaan, toivottavasti se on edes vähän siedettävä ja helppo alkaa muokata, on niin vähän aikaa ja rahaa joko on, tai ei ole paljon, riippuu mitä tehdään(tarviiko uusia huonekaluja, maalata seiniä jne).damn kirjoitti:En ole moniin kuukausiin herännyt niin aikaisin kuin tänään.

Ajattelin ottaa sen ihan tavaksi ainakin siihen asti, kun talvi tulee.
(En siis ennen aamulenkkiäShay kirjoitti:damn kirjoitti:En ole moniin kuukausiin herännyt niin aikaisin kuin tänään.
Sanoo hän yhdeksältä aamulla.
. Oikeesti kello oli tuota kirjoittaessa vasta kahdeksan(kesäaika oli päällä) ja olin jo herännyt siis aikaisemmin, kun olin tehnyt noita kaikkia pakollisia juttuja ennenkuin pääsin koneen ääreen ja söin aamupalaa. Mutta ihan oikeasti, en ole joutunut heräämään seittemältä ties kuinka pitkään aikaan, kun minulla on ollut kunnolla koulua viimeksi keväällä ja töitäkään ei ole ollut
.

Emilia kirjoitti:Huomenna Ikea.

Pascal Lemoix kirjoitti:Emilia kirjoitti:Huomenna Ikea.
Eli huomenna säkin näät painajaisen.
Kyllä kieltämättä rajusta painajaisesta kun herää, niin se jättää jälkensä päivä. Kuten mullakin jätti.
Pascalillekin. 
Pascal Lemoix kirjoitti:Kyllä kieltämättä rajusta painajaisesta kun herää, niin se jättää jälkensä päivä. Kuten mullakin jätti.
painajaisista kärsiville. Unen pitäisi olla 'paikka', jossa voi rentoutua ja tehdä

Kibaya kirjoitti:lukemaan PP:n plaria.
treenataan PP:tä.
-reaktion nämä.

Niiden pyöriessä olisin varmasti jossain vaiheessa nukahtanut nokosille vielä. 

. Harkitsen oikeasti jopa ajokortin ja auton hankintaa, kun viime aikoina on joutunut menemään kaupungin toiselle puolelle jatkuvasti. Aina on hirveä säätö siinä, miten saa kyydin hommattua. Asiakastapaaminen kahdeksalta tarkoittaa sitä, että herään kuudelta ja kohta kävelen tunnin aamulenkin. Ja ei, en voi mennä bussilla, koska tästä ei mee suoraa reittiä sinne. Enkä voi pyöräillä. V*tuttaa.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa