Jorssi kirjoitti:Juha Kankkunen?

S'on.Emilia kirjoitti:S'on muuten John Terry. :varmatieto:
Jorssi kirjoitti:Olin kahden vaiheilla. Joko Kankkunen tai McRae. Ilmeisesti KankkuJuha sitten oli se nuorin. En jaksa tarkistaa.

Niin epäilin siis itseäni ja niin epäili kaverinikin, kun tuli puheeksi tuossa eilen. Olihan se tarkastettava ja ilmeisesti McRae olisi ollut kuitenkin se oikea vastaus.Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Olin kahden vaiheilla. Joko Kankkunen tai McRae. Ilmeisesti KankkuJuha sitten oli se nuorin. En jaksa tarkistaa.
Ei ku huijasin.
Jorssi kirjoitti:Niin epäilin siis itseäni ja niin epäili kaverinikin, kun tuli puheeksi tuossa eilen. Olihan se tarkastettava ja ilmeisesti McRae olisi ollut kuitenkin se oikea vastaus.Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Olin kahden vaiheilla. Joko Kankkunen tai McRae. Ilmeisesti KankkuJuha sitten oli se nuorin. En jaksa tarkistaa.
Ei ku huijasin.
Juha Kankkunen, s. 2.4.1959, MM: 1986
Colin McRae, s. 5.8.1968, MM: 1995
Mutta bygones.

Joten voitti siis mestaruuden nelisen kuukautta vanhempana. Nih!Laaksonen kirjoitti:Ja Juha on tosiaan syntynyt nelisen kuukautta aiemmin. Nih!

Jorssi kirjoitti:Joten voitti siis mestaruuden nelisen kuukautta vanhempana. Nih!Laaksonen kirjoitti:Ja Juha on tosiaan syntynyt nelisen kuukautta aiemmin. Nih!

)Laaksonen kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Joten voitti siis mestaruuden nelisen kuukautta vanhempana. Nih!Laaksonen kirjoitti:Ja Juha on tosiaan syntynyt nelisen kuukautta aiemmin. Nih!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa