skray kirjoitti:tiapuistanu

Serkkutyttö opiskelee kampaajaksi, joten pitäisi ehkä yrittää tuppautua hänelle hiustenleikkuuseen. 
puolikarkea kirjoitti:skray kirjoitti:tiapuistanu
Millä tavalla paksut hiukset on huono asia? Onko ne hankalat laittaa, hiostaako ne vai mitä häh? Kyselen, kun en tykkää ohuista lättänöistä hiuksista.

skray kirjoitti:puolikarkea kirjoitti:skray kirjoitti:tiapuistanu
Millä tavalla paksut hiukset on huono asia? Onko ne hankalat laittaa, hiostaako ne vai mitä häh? Kyselen, kun en tykkää ohuista lättänöistä hiuksista.
tiapuistanu = taipuistanu, eli tehnyt taipuisammaksi.
Paksut hiukset on huono asia, koska niistä ei voi tehdä mitään hienoja kampauksia kovin helposti. Hiuksia on vaan yksinkertaisesti liikaa siihen nähden, mitä tarvitaan jonkun kampauksen tekemiseen. Otin kerran permanentin ja kampaaja ei meinannut saada kaikki hiuksia rullille, koska hiuksia oli liikaa. Paksut hiukset on myös painavat ja jos niitä kihartaa, kiharat pysyvät ehkä tunnin. Ja sitten voi taas kihartaa uudestaan.
Mun hiukset on ainakin auki ollessaan niin hiostavat, että niska on aina ihan hiessä jo puolen tunnin jälkeen, samalla on sitten muutenkin tukala olo ja haluan hiukseni ylös asap.

" -olo. 
Lyyra kirjoitti:skray kirjoitti:Mun hiukset on ainakin auki ollessaan niin hiostavat, että niska on aina ihan hiessä jo puolen tunnin jälkeen, samalla on sitten muutenkin tukala olo ja haluan hiukseni ylös asap.
Ja jos pitää hiuksia auki, ei toivoakaan, että niissä pysyisi minkään luokan ilmavuus, kun ne valuvat vain päätä pitkin ja tulee sellainen "Mika-Metallica-fani, 14v" -olo.
Ja nyt ne ovat vielä kylmällä niin sähköiset, että hermot menee. Muuten olisi kiva pitää auki, koska näissä on nätti leikkaus ja ovat ihanan väriset. 
. Hiuksista lähti n. 5cm pituutta pois, oli latvat aika huonossa kunnossa. Nyt on hiukset ihanan sileän ja hyväkuntoisen tuntuiset. Ärsyttää tosin, kun minulla on kauheasti uutta hiusta kasvamassa ja se hapsottaa lyhyempänä ja näyttää hieman epäsiistiltä. Kaverikampaajani antoi kylläkin siihen hyvän vinkin ja ensi viikolla rahapäivänä ostan häneltä jotain tököttiä, jonka pitäisi hillitä tämä pörröisyys.

marenkienkeli kirjoitti:Mä haluaisin hiuksiini jonkun vähän radikaalimman muutoksen. Polkkatukka ei enää oikein riitä. Haluaisin vieläkin lyhyemmät hiukset.

)
Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat. 
marenkienkeli kirjoitti:Mulla on uudet hiukset!Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat.

Shay kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mulla on uudet hiukset!Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat.
Onk kuvei?
Enkä minä niitä tänne uskaltaisi edes laittaa. 
Shay kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mulla on uudet hiukset!Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat.
Onk kuvei?
)theia kirjoitti:Shay kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mulla on uudet hiukset!Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat.
Onk kuvei?
Mun piti sanoa toi! Sanavaras!![]()
(missä meidän bitchslap-hyniö on?)

marenkienkeli kirjoitti:Siellähän se : pitsläp : on hymiössä toisella sivulla tällaisessa kohdassa:![]()
![]()
Etsin keltaista hyniötä, ehkä siksi en löytänyt
Seuraavalla kerralla siis.theia kirjoitti:Shay kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Mulla on uudet hiukset!Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat.
Onk kuvei?
Mun piti sanoa toi! Sanavaras!![]()
(missä meidän bitchslap-hyniö on?)

Hiustenleikkuu on kyllä pikkuisen raivostuttavaa hommaa, kun ei ole vieläkään kunnon parturisaksia. Mutta on se kivaa, kun näkee lopputuloksen ja tietää, että erityisesti Mieheke on hiuksiinsa tyytyväinen. 

Yritin selittää, että haluan otsahiukset lyhyemmiksi, mutta kampaaja oli sitä mieltä että näyttäisi paremmalta jos tehdään näin ja teki sitten mitä tahtoi.
Jouduin ottamaan lasit pois, enkä oikein edes nähnyt miltä näytti ennen kuin poistuttuani paikalta.
No, ainakaan tästä turhasta kampaajakäynnistä ei tarvinnut maksaa paljoa. 
Lyyra kirjoitti:Keitin pesupähkinäliuosta shampooksi ja kokeilin tänään. Mausteeksi (ja hajua peittämään) laitoin teepuuöljyä ja sitruunaöljyä.
Vielä on märät hiukset, mutta jänskättää, että miten tuo toimi.
Kai sen koko purkin ois sitten saanut holvata kerralla päähän. 
.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa