Hiukset oi hiukset

Re: Hiukset oi hiukset

ViestiKirjoittaja skray » To 17 Marras 2011 23:09

Shaanan uudesta hiuksesta olis kiva nähdä kuvei. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 17 Marras 2011 23:12

Mun hiukset on edelleen liian paksut ja liian suorat ja liian liukkaat ja liian jäykät. Pitäis varmaan aloittaa joku muutaman vuoden värjäyskierre, että sais ne vähän hapertumaan, että niillä vois tehdä jotain muutakin kuin vetää ponnarille joka aamu.

En pidä hiuksistani. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » To 17 Marras 2011 23:15

Mulla noin 10 vuotta kestänyt värjäyskierre ei oo ohentanu, tiapuistanu tai hapertanu hiuksia, vaan ne on edelleen paksut, suorat ja joka päivä ponnarilla. :keijo:
Joten en tiedä kannattaako alottaa värjäyskierrettä. Ehkä kampaajalla olis jotain ideoita, kuinka saada hiukset taipuisammiksi ilman, että niitä tarttee hapertaa hengiltä?
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 17 Marras 2011 23:22

Kampaaja? :virne:
Mä oon käynyt kampaajalla viimeksi vuonna 2009.
Ei mulla oo rahaa pistää sellasiin hömpötyksiin. :keijo:

Mutta juu, ehkä se vois osata kertoa. Tosin peruskampaaja varmaan ehdottais myrkkyjä, ja ekokampaaja sanois, että leikataan ne vaan sellaseen muotoon, johon hius hakeutuu luonnostaan. :gay:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 18 Marras 2011 14:58

skray kirjoitti:tiapuistanu

:riips:

Millä tavalla paksut hiukset on huono asia? Onko ne hankalat laittaa, hiostaako ne vai mitä häh? Kyselen, kun en tykkää ohuista lättänöistä hiuksista. Onneni on, että miun hiuksisto on kihartuvaa sorttia ja sitä kautta hiukset näyttää vähän muhkeammilta.

Mie haluaisin kampaajalle leikkuuttamaan jonkun kivan mallin, että vois pitää hiuksia joskus myös auki. Edellisestä käynnistä on yli vuosi ja voin kertoa, että kerrostukset ei ole lähimainkaan niin kuin pitäis. :p
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 18 Marras 2011 15:22

Mä haluaisin hiuksiini jonkun vähän radikaalimman muutoksen. Polkkatukka ei enää oikein riitä. Haluaisin vieläkin lyhyemmät hiukset. :hullu: Serkkutyttö opiskelee kampaajaksi, joten pitäisi ehkä yrittää tuppautua hänelle hiustenleikkuuseen. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Su 20 Marras 2011 15:07

puolikarkea kirjoitti:

Millä tavalla paksut hiukset on huono asia? Onko ne hankalat laittaa, hiostaako ne vai mitä häh? Kyselen, kun en tykkää ohuista lättänöistä hiuksista.

tiapuistanu = taipuistanu, eli tehnyt taipuisammaksi. :virne:

Paksut hiukset on huono asia, koska niistä ei voi tehdä mitään hienoja kampauksia kovin helposti. Hiuksia on vaan yksinkertaisesti liikaa siihen nähden, mitä tarvitaan jonkun kampauksen tekemiseen. Otin kerran permanentin ja kampaaja ei meinannut saada kaikki hiuksia rullille, koska hiuksia oli liikaa. Paksut hiukset on myös painavat ja jos niitä kihartaa, kiharat pysyvät ehkä tunnin. Ja sitten voi taas kihartaa uudestaan. :epäilevä:
Mun hiukset on ainakin auki ollessaan niin hiostavat, että niska on aina ihan hiessä jo puolen tunnin jälkeen, samalla on sitten muutenkin tukala olo ja haluan hiukseni ylös asap.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 20 Marras 2011 15:28

skray kirjoitti:
puolikarkea kirjoitti:

Millä tavalla paksut hiukset on huono asia? Onko ne hankalat laittaa, hiostaako ne vai mitä häh? Kyselen, kun en tykkää ohuista lättänöistä hiuksista.

tiapuistanu = taipuistanu, eli tehnyt taipuisammaksi. :virne:

Paksut hiukset on huono asia, koska niistä ei voi tehdä mitään hienoja kampauksia kovin helposti. Hiuksia on vaan yksinkertaisesti liikaa siihen nähden, mitä tarvitaan jonkun kampauksen tekemiseen. Otin kerran permanentin ja kampaaja ei meinannut saada kaikki hiuksia rullille, koska hiuksia oli liikaa. Paksut hiukset on myös painavat ja jos niitä kihartaa, kiharat pysyvät ehkä tunnin. Ja sitten voi taas kihartaa uudestaan. :epäilevä:
Mun hiukset on ainakin auki ollessaan niin hiostavat, että niska on aina ihan hiessä jo puolen tunnin jälkeen, samalla on sitten muutenkin tukala olo ja haluan hiukseni ylös asap.

:femmat:
Ja jos pitää hiuksia auki, ei toivoakaan, että niissä pysyisi minkään luokan ilmavuus, kun ne valuvat vain päätä pitkin ja tulee sellainen "Mika-Metallica-fani, 14v :rokrok: " -olo. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 20 Marras 2011 18:35

Lyyra kirjoitti:
skray kirjoitti:Mun hiukset on ainakin auki ollessaan niin hiostavat, että niska on aina ihan hiessä jo puolen tunnin jälkeen, samalla on sitten muutenkin tukala olo ja haluan hiukseni ylös asap.

:femmat:
Ja jos pitää hiuksia auki, ei toivoakaan, että niissä pysyisi minkään luokan ilmavuus, kun ne valuvat vain päätä pitkin ja tulee sellainen "Mika-Metallica-fani, 14v :rokrok: " -olo. :sori:

:femmat: Ja nyt ne ovat vielä kylmällä niin sähköiset, että hermot menee. Muuten olisi kiva pitää auki, koska näissä on nätti leikkaus ja ovat ihanan väriset. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja damn » Ti 22 Marras 2011 18:49

Kävin tänään kampaajalla :tyttö: . Hiuksista lähti n. 5cm pituutta pois, oli latvat aika huonossa kunnossa. Nyt on hiukset ihanan sileän ja hyväkuntoisen tuntuiset. Ärsyttää tosin, kun minulla on kauheasti uutta hiusta kasvamassa ja se hapsottaa lyhyempänä ja näyttää hieman epäsiistiltä. Kaverikampaajani antoi kylläkin siihen hyvän vinkin ja ensi viikolla rahapäivänä ostan häneltä jotain tököttiä, jonka pitäisi hillitä tämä pörröisyys.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 23 Marras 2011 00:23

Avokäly leikkasi tukkaa pois.
Huomenna varmaan pää palelee, kun tuli taas lyhyt.
Ensin näytin pojalta, mutta se johtui vaan siitä kun se oli muka "pakko" kammata :virne:
Onneksi se on uusiutuvaa materiaalia ja vielä aika nopeassa tahdissa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Ti 03 Tammi 2012 21:07

Haluan kasvattaa pitemmät hiukset. Nyt vaan tuntuu siltä, että hiukset on niin typerät, että haluaisin silti kampaajalle. Eikä oo oikeen rahaakaan laittaa kampaajakäyntiin.. :huoh:
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 27 Helmi 2012 16:57

marenkienkeli kirjoitti:Mä haluaisin hiuksiini jonkun vähän radikaalimman muutoksen. Polkkatukka ei enää oikein riitä. Haluaisin vieläkin lyhyemmät hiukset. :hullu:

Nyt on sitten varattu aika kampaajalle 1,5 viikon päähän. Saa nähdä, miten mulle sopii lyhyemmät hiukset. Vähän kyllä jännittää. :hullu:

Tuon tapaiset hiukset haluaisin. :hullu:
Kuva

(Näytin Miehekkeelle kuvia Michellen hiuksista ja hän totesi, että mulle sopisi varmaan hyvin tuollaiset hiukset - kuulemma paljon paremmin kuin Michellelle. :tipahdus: )
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 08 Maalis 2012 15:12

Mulla on uudet hiukset! :sydän: Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat. :täpinä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » To 08 Maalis 2012 15:18

marenkienkeli kirjoitti:Mulla on uudet hiukset! :sydän: Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat. :täpinä:

Onk kuvei? :keijo:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 08 Maalis 2012 15:39

Shay kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Mulla on uudet hiukset! :sydän: Ne ovat lyhyet ja ihanat ja niin lyhyet ja ihanat ja...sanoinko jo, että hiukseni ovat lyhyet ja ihanat. :täpinä:

Ei. :keijo: Enkä minä niitä tänne uskaltaisi edes laittaa. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Maalis 2012 16:09

Shay kirjoitti:

Mun piti sanoa toi! Sanavaras! :norsu:
(missä meidän bitchslap-hyniö on? :o: )
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 08 Maalis 2012 16:12

theia kirjoitti:
Shay kirjoitti:

Siellähän se : pitsläp : on hymiössä toisella sivulla tällaisessa kohdassa: :bubbles: :pitsläp: :rotflmao:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Maalis 2012 16:35

marenkienkeli kirjoitti:Siellähän se : pitsläp : on hymiössä toisella sivulla tällaisessa kohdassa: :bubbles: :pitsläp: :rotflmao:

Aahaa :lanppu: Etsin keltaista hyniötä, ehkä siksi en löytänyt :virne: Seuraavalla kerralla siis.
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 09 Maalis 2012 12:00

theia kirjoitti:
Shay kirjoitti:

:muahaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Maalis 2012 12:54

Meillä on näköjään Miehekkeen kanssa vakiintumassa sellainen tapa, että kun minä olen käynyt hiustenleikkuulla, illalla minä leikkaan hänen hiuksensa. :D Hiustenleikkuu on kyllä pikkuisen raivostuttavaa hommaa, kun ei ole vieläkään kunnon parturisaksia. Mutta on se kivaa, kun näkee lopputuloksen ja tietää, että erityisesti Mieheke on hiuksiinsa tyytyväinen. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » To 22 Maalis 2012 08:22

Ärsyttävät hiukset :epäilevä:

Kävin kampaajalla, mutta kampaaja ei jotenkin suostunut ymmärtämään mitä halusin, joten hiukset eivät näytä oikeastaan yhtään sen paremmilta kuin ennen kampaajaa. Sama sekava hapsuisuus, kun kerroksia ei leikattu kunnolla näkyviin eikä otsahiuksetkaan asettuneet. :norsu: Yritin selittää, että haluan otsahiukset lyhyemmiksi, mutta kampaaja oli sitä mieltä että näyttäisi paremmalta jos tehdään näin ja teki sitten mitä tahtoi. :töktök: Jouduin ottamaan lasit pois, enkä oikein edes nähnyt miltä näytti ennen kuin poistuttuani paikalta. :keijo: No, ainakaan tästä turhasta kampaajakäynnistä ei tarvinnut maksaa paljoa.

Lisäksi juurikasvukin näkyy, ja tekisi mieli värjätä hiukset, mutta luin jonkun pelottelujutun hiusvärikemikaaleista eikä tee mieli. Plääh.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 31 Maalis 2012 22:20

Keitin pesupähkinäliuosta shampooksi ja kokeilin tänään. Mausteeksi (ja hajua peittämään) laitoin teepuuöljyä ja sitruunaöljyä.

Vielä on märät hiukset, mutta jänskättää, että miten tuo toimi. :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 01 Huhti 2012 10:15

Lyyra kirjoitti:Keitin pesupähkinäliuosta shampooksi ja kokeilin tänään. Mausteeksi (ja hajua peittämään) laitoin teepuuöljyä ja sitruunaöljyä.

Vielä on märät hiukset, mutta jänskättää, että miten tuo toimi. :popkorni:

:kieli: Kai sen koko purkin ois sitten saanut holvata kerralla päähän. :ei:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Pe 20 Huhti 2012 16:38

Harkitsen vakavasti, että ottaisin rastat. Niin monella tutulla on ihania rastoja, että katselen niitä aina kateellisena. Itse olen tehnyt yhdelle kaverille rastat ja onnistuivat hyvin. Kyseinen kaveri sanoi eilen, että mun pitäs ottaa rastat ja se vois olla tekemässä ja yks toinen tuttu varmasti suostus kanssa auttamaan. Muuten ottaisinkin ne vaikka heti, mutta pelottaa vähän se aika, kun haluan rastoista eroon. Näytän varmasti ihan idiootilta, kun kynin sitten tukan lyhyeksi. Aikoinaan minulla oli lyhyt tukka ja täytyy kyllä sanoa, että pitkä tukka sopii minulle paljon paremmin ja tätä olenkin kasvattanut viisi vuotta. Hmm. Vaikeaa. Mutta olen ala-asteikäisesta asti halunnut ottaa rastat, mutta se on aina jäänyt :hullu: .
Fail, fail again, fail better.
damn

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä