tiipetti kirjoitti:Kah, perushölmöhän sitä itsekin on. Lähinnä ne "miksi? mitä?" -kysymykset kumpuavat
siitä, kun en ymmärrä, miksi joku minuun tykästyisi.
Outolintu kirjoitti:Voi paska. Tajusin tänään, että eksällä on uusi. Tai suhde. Tai mikä lie, en pystynyt kysymään sen tarkemmin.
Riippuu tietty suhteesta ja eksästä ja kaikesta, mutta kyllä siitä (ehkä) joskus yli pääsee. Vähän turhan hyvin muistuu mieleen toi sama hetki omalla kohalla. Ite en oo täysin tiedosta toipunut vieläkään (kolme vuotta tai jotain, mitä siitä nyt on...), mutta ei sellaiseen loppujen lopuksi jaksa kauheasti energiaa tuhlata. Jaksamista! 

tiipetti kirjoitti:Että tämmöstä. Olen kai liian kamala myös kaveriksi.
Kukaan ei ole.LazyBastard kirjoitti:tiipetti kirjoitti:Kah, perushölmöhän sitä itsekin on. Lähinnä ne "miksi? mitä?" -kysymykset kumpuavat
siitä, kun en ymmärrä, miksi joku minuun tykästyisi.
Miksi toinen ei voisi sinuun ihastua? Jos aina ajattelee suhteen alkua oman peilin kautta, niin eihän se koskaan ala.Harva on omassa mielessään tarpeeksi hyvä. Mikä siinä oikeasti on niin vaikeata luottaa siihen, mitä se toinen sanoo?
Siis jos omista kokemuksistani vain puhun, niin huono itsetunto yhditettynä monivuotiseen yksinoloon aiheutti suhteen alussa sen, että oikeasti murehdin sitä, missä vaiheessa toinen tulee järkiinsä ja tajuaa ettei minussa ole mitään ihastumisen arvoista. Mielestäni minulla ei siis ollut kyse mistään sitoutumiskammosta vaan ihan vain surkeasta itsetunnosta.
Ensimmäisessä yhteisessä kodissakaan ei olla vietetty yhteistä aikaa edes kahta viikkoa.LazyBastard kirjoitti:Olen usein sanonut, ihan käytännön monivuotiseen vanhustyöhön perustuen, notta kukaan ei kadu sitä mitä on tehnyt. Kaikki katuvat sitä, minkä jättivät tekemätttä.

Viikko takaperin olin Eksän ja sen kavereitten kanssa ryypiskelemässä. Eksän kanssa homma pelas hyvin, kaverillinen hengailu sujui molempien osalta mallikkaasti ja ainaki mulle jäi siitä hyvä mieli. Onnistuin sitten jotenkin vähän säätämään yhden Eksän kaverin kanssa, heppu oli ilmeisesti viehättynyt musta jo silloin, kun olin vielä Eksän kanssa yhdessä. Viikollakin sitten tekstailtiin jotain, mutta se tais ymmärtää pointin kun lähettelin sille aikas nuivia viestejä takas.
kaneli kirjoitti:Janetti.
kaneli kirjoitti:Ehkä mä vaan oon liian keijo sille.

kaneli kirjoitti: Mä järjestämällä järjestän itelleni vapaan viikonlopun ja sanon omille kavereilleni, että oon pojan kanssa. Ja loppujen lopuks istun siitä ainakin puolet yksikseni, ku poika hengaa kamujensa kanssa.![]()
Ehkä mä oon vaan liian vaativa, mut ku ollaan puol vuotta kaukosuhteiltu, ois kiva kerranki viettää kunnolla aikaa yhessä.
Ja jos ei helpotu, niin sitten on varmaan syytä ottaa asia kunnolla käsittelyyn. "Pakottaa" poika puhumaan, jos se ei itse siihen vapaaehtoisesti suostu.
On tämä 14 viikkoa vain ottanut koville... (Ja kohta on mulla sitten myös se kuuluisa sitoutuminen edessä.)kaneli kirjoitti:Musta vaan tuntuu, et ne kaverit menee ihan aina mun edelle. Mä järjestämällä järjestän itelleni vapaan viikonlopun ja sanon omille kavereilleni, että oon pojan kanssa. Ja loppujen lopuks istun siitä ainakin puolet yksikseni, ku poika hengaa kamujensa kanssa.![]()

kaneli kirjoitti:Mut jos poika on intissä ja tyttö asuu ulkomailla, nii eiks sen yhen viikonlopun kerran kahessa kuukaudessa vois kuitenki olla kahestaan?

Mua kyllä saatto käyttää hyväkseen, mutta ei koskaan puhuttu seurustelusta. Miksi oi miksi??

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa