Mainokset mediassa

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 18 Syys 2011 19:32

Bio Luvil vois vähitellen kehitellä uuden mainoksen. Laura Malmivaara naureskelee ding ding aika monelle seuraavalle lapselleen niitä pyykkejään vähän turhan usein, ja ties kuinka monetta vuotta jo. :läps:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Su 18 Syys 2011 22:04

Beroccamainos, jossa ne tukkijätkät tanssii joella on hauska. :virne:
Berocan edellinenkin mainos, se jossa neljä ihmistä yhtäkkiä menee juoksumattojen kimppuun kaupungilla, oli hauska.

Bio Luvil vois tosiaan rahottaa uuden mainoksen jo.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 18 Syys 2011 22:07

Mä en arvostanut Beroccan juoksumattomainosta, koska se oli varastettu OK, Go:n videosta. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Su 18 Syys 2011 22:11

Ai jaa! :O:
Eihän se tosin haittaa jos ottaa idean jostain muualta, jos se vaan sitten toimii kuten tässä ja jos se on ihan luvallista. :)
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Su 18 Syys 2011 22:14

Lyyra kirjoitti:Mä en arvostanut Beroccan juoksumattomainosta, koska se oli varastettu OK, Go:n videosta. :norsu:

Niinpä. Alkuperäinen idea oli tosi hauska, muttei se varastettuna toimi niin hyvin. :nirppa:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 19 Syys 2011 19:22

No7:n joku seerumimainos on hämmentävä, kun musta siinä on se yksi vähän kierosilmänen nainen, joka on ollut jossain toisessakin mainoksessa. En muista enää, mitä se aiemmin mainosti mut muistan ne kasvot. Ei jotenkin tunnu enää tämä uusi, upea seerumi mitenkään uskottavalta, kun sitä hehkuttaa nainen, joka hehkuttaa vähän kaikkea muutakin.

Voi toki olla, että olen väärässä tuon naisen suhteen mutta häiritsee silti.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja shaana » To 22 Syys 2011 17:10

Mitä mieltä olette niistä Soneran mainoksista, joissa se tumma mies tummassa puvussaan on milloin missäkin tilanteissa?
Munsta ne on harvinaisen ei-ärsyttäviä teleoperaattorimainoksiksi ja niissä tapahtuu kovasti koko ajan. :tilt:

Sivuseikka lienee se, että olin mukana tekemässä sitä pätkää, jossa äijä on suossa ja sudet juoksee taustalla kohti :gay:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 22 Syys 2011 20:32

Uusin Activia-mainos, jossa naikkoset vertailee naureskellen turvonneita mahojaan. Eikös sen turvotuksen pitänyt olla ikävä tunne, josta pääsee Activialla eroon? Mä saan tosta sellasen fiiliksen, että turvotus on kivaa ja tavoiteltavaa. :töktök:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emeritus » To 22 Syys 2011 22:03

Jotenkin siitä Soneran mainosten pukumiehestä tulee mieleen Mahmud Ahmadinejad. :friikki:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 22 Syys 2011 22:53

Ja niin shaanan kysymykseen: Mä en kykene näkemään mitään soneraan liittyvää millään tavalla positiivisessa valossa. :sori:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 24 Syys 2011 14:56

Mun mielestä se Soneran lätkämainos on jopa hyvä. Miinuspuoli on se, että kyseinen mainos esitetään kahdesti kussakin erässä jokaisen UrhoTV:n televisioiman pelin aikana. Eli kuudesti per ottelu :seko:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja skray » Su 16 Loka 2011 19:46

Lyyra kirjoitti:Uusin Activia-mainos, jossa naikkoset vertailee naureskellen turvonneita mahojaan. Eikös sen turvotuksen pitänyt olla ikävä tunne, josta pääsee Activialla eroon? Mä saan tosta sellasen fiiliksen, että turvotus on kivaa ja tavoiteltavaa. :töktök:

Musta on alkanut kuulostaa siltä, että lopussa se yks nainen sanoo "fiivis", kun pitäis varmaan sanoa "fiilis".
Se tuo riemua muuten niin kamalaan mainokseen, koita kuunnella ens kerralla. :virne:
skray

ViestiKirjoittaja Sippura » Su 16 Loka 2011 21:45

What has been seen cannot be unseen. Nimittäin siinä uuden Kuorosodan mainoksessa, missä ne kuoronjohtajat
laulaa sitä BSB:n biisiä jättikokoisina ja lopuksi istuu Tuomiokirkon portailla - kun on kerran huomannut miten
löysästi se vasemmassa reunassa istuva Uniklubin laulaja heittää nyrkkiä ilmaan, kiinnittää siihen sen jälkeen
joka jumalan kerta huomiota :friikki:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 16 Loka 2011 21:51

Minua on ruvennut kyllästyttämään, että niin monessa mainoksessa on sen saman mieshenkilön eli Jari Karjalaisen ääni. Hänhän on alun perin Hausmylly-yhtyeestä ja esiintyy myös Big Brotherina. Toki on erittäin vetävä ääni, mutta luulisi sen jo pikku hiljaa olevan haitaksi tuotteelle, kun kaikkea mainostaa sama tyyppi.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 31 Loka 2011 20:31

H & M:llä on kiva se, missä ne tytöt nytkyttävät. :virne: Vaikea sitä kuvailla, mutta ei ihan silleen kuin voisi äkkinäinen luulla. :peukku:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 22 Marras 2011 21:27

Enkö mä ole muka viime jouluna käynyt täällä kiroilemassa Keskon ruokakauppojen mainosta, jossa tyypit on ruokaostoksilla ja hyräilee vuorotellen fraasi kerrallaan Kulkusia? (Nainen aloittaa: "hmm hmm hmm hmm hmm", iso mies jatkaa: "pam pam pam pam pam" ja sit nuori nainen pipo päässä: "lallallallallallaaa".) Tekopirteämpää ja raivostuttavampaa Kesko-mainosta saa hakea. :kiroilu:

Kesko ahistaa muutenkin nykyään niin paljon, samoin kuin S-ryhmä. :friikkipeukku:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 22 Marras 2011 23:03

Lyyra kirjoitti:Kesko ahistaa muutenkin nykyään niin paljon, samoin kuin S-ryhmä. :friikkipeukku:

:femmat:

Oon koittanut vältellä molempia mut hitto se on vaikeeta... Ehken yritä tarpeeksi. :huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 07 Joulu 2011 20:52

Voi hyvän tähden sitä H&M:n mainosta, jossa nainen keikkuu hopeisissa alusvaatteissa, hoksaa tissivälinsä ja unhoittaa toviksi tuijottamaan sitä, ja viimein nostaa katseen kameraan hymyillen, että huomasitkos, :tissit:.

:läps: :keijoei:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 09 Joulu 2011 11:26

puolikarkea kirjoitti:Voi hyvän tähden sitä H&M:n mainosta, jossa nainen keikkuu hopeisissa alusvaatteissa, hoksaa tissivälinsä ja unhoittaa toviksi tuijottamaan sitä, ja viimein nostaa katseen kameraan hymyillen, että huomasitkos, .

Ihan loistava kuvaus. :virne:

Ihmetyttää vaan, ketä varten tuo on tehty. Naisten kai niitä alkkareita kuuluisi ostaa, mutta menee ainakin multa vähän ohi. :keijo:

Muoks. Tissit jäivät lainauksesta. :huoh:
Maija

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 09 Joulu 2011 23:48

Maija kirjoitti:Muoks. Tissit jäivät lainauksesta. :huoh:

:paijaus:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja heartless » La 10 Joulu 2011 11:43

Mä tykkään siitä telkkarissa olevasta Aku Ankan mainoksesta, jossa sellainen vakava setä juttelee Aku Ankan luonteenpiirteistä ja vasta lopussa käy ilmi, kenestä on kyse. :) Näin tuon mainoksen eilen ensimmäistä kertaa ja pysähdyin oikein katsomaan, että mikä ihmeen mainos tää on.

Syöpäjärjestöjen alkoholi aiheuttaa syöpää- mainos on musta jotenkin tosi ällö. :bubbles:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 10 Joulu 2011 12:22

[quote="heartless"]Mä tykkään siitä telkkarissa olevasta Aku Ankan mainoksesta, jossa sellainen vakava setä juttelee Aku Ankan luonteenpiirteistä ja vasta lopussa käy ilmi, kenestä on kyse. :) Näin tuon mainoksen eilen ensimmäistä kertaa ja pysähdyin oikein katsomaan, että mikä ihmeen mainos tää on. /quote]
Onko se edelleen Peter von Bagh, vai onko siinä vaihtunut vakava setä? Se on kyllä ihan kiva mainos.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 13 Joulu 2011 22:14

H&M:n Girls on Film -mainokset. :ei:
Kylläpä on saatu kemukappaleesta kaikki potku tehokkaasti pois. :töktök:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 13 Joulu 2011 22:18

Lyyra kirjoitti:Kylläpä on saatu kemukappaleesta kaikki potku tehokkaasti pois. :töktök:

:femmat:
Joo :töktök:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Graniitti » Ti 13 Joulu 2011 22:30

Maija kirjoitti:
puolikarkea kirjoitti:Voi hyvän tähden sitä H&M:n mainosta, jossa nainen keikkuu hopeisissa alusvaatteissa, hoksaa tissivälinsä ja unhoittaa toviksi tuijottamaan sitä, ja viimein nostaa katseen kameraan hymyillen, että huomasitkos, .

Ihan loistava kuvaus. :virne:

Ihmetyttää vaan, ketä varten tuo on tehty. Naisten kai niitä alkkareita kuuluisi ostaa, mutta menee ainakin multa vähän ohi. :keijo:

Itsellekin tuli mieleen kun tän mainoksen ensimmäisen kerran näin, että kenelle tää on tehty? Itse en sen mainoksen perusteella
kyllä ostais H&M:ltä yhtään mitään, vielä vähemmän niitä mitä sillä naisella on päällä, sen verran argh-mainos se on. Vai yritetäänkö
sillä saaha miehet ostaan vaimokkeilleen jotain? Mutta aivan loistava kuvaus mainoksesta! :D
"for a beautiful day when I'm gone, then you'll be a star"
Graniitti

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa