Ilta-Sanomain uutisbannerin varjossa

Re: Ilta-Sanomain uutisbannerin varjossa

ViestiKirjoittaja Galileo » To 05 Kesä 2008 09:19

Gluu kirjoitti:"Pussycat Dolls teki kiihkeän videon..."

Voi jee, voi jee, voi jee! :sekopää:

Mistä löytyy linkki videoon!? Etsi, Gluu, etsi! Äkkiä äkkiä! :sekopää:

"...katso kuumat kuvat!" :täh:

Huutoosi on vastattu. Nyt bannerissa: Pussycat Dolls teki kiihkeän videon - katso kuumat kuvat ja video!

Jutussa itsessään on kyllä kuumat kuvat ja hieno teksti.

" Maailman kuumin tyttöbändi Pussycat Dolls panostaa uudessa musiikkivideossaan eroottisiin tanssiliikkeisiin."
Kuva

Vaatimatonta luonnehdintaa yhtyeen laulavasta jäsenestä:
"Videon päätähtenä esiintyy soolouraakin työstävä seksijumalatar Nicole Scherzinger."

Muok:
Video ei aukea. En näe seksijumalatarta :kiroilu:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Galileo

ViestiKirjoittaja Gluu » To 05 Kesä 2008 12:35

Galileo kirjoitti:Muok:
Video ei aukea. En näe seksijumalatarta :kiroilu:

Mä näin. :viileä:

Seksijumalatar ja seksijumalattaren enkelit tanssahtelivat autojen katoilla ja
seksi suorastaan tihkui Pussycattien iholta ja se kasteli katot kuin lokakuinen sade. :tipahdus:
------------

Mua hieman kummastutti Ilta-Sanomien aamuinen banneriuutinen, missä kerrottiin että
Karpselan Tanja oli ollut salatreffeillä. Mikä ihmeessä tekee treffeistä salatreffit?
Vähän kuin murha ja salamurha, vai häh? :täh:
Gluu

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 05 Kesä 2008 13:30

Gluu kirjoitti:Mua hieman kummastutti Ilta-Sanomien aamuinen banneriuutinen, missä kerrottiin että
Karpselan Tanja oli ollut salatreffeillä. Mikä ihmeessä tekee treffeistä salatreffit?
Vähän kuin murha ja salamurha, vai häh? :täh:

Salatreffit on tietty sellaiset, mistä ei ole kerrottu kaikille tiedotusvälineille etukäteen kolmen A4:n pituisella tiedotteella :gay:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 06 Kesä 2008 10:38

"Kate Beckinsale: Seksielämä estää kokkaamasta"

Beckinsale jakaa ihmiset niihin, jotka osaavat kokata, ja niihin, jotka loistavat sängyssä. Molempia ei siis voi saada. Tästäpä voimmekin kätevästi päätellä esim. huippukokkien petitaidot. Tai jos treffikumppani tekee hyvää safkaa treffeille, niin varokaa! Se on ihan onneton vaakamamboilussa. :pahis:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 06 Kesä 2008 21:39

'Vin Diesel on isä'

Ei siinä mitään, mutta kuvassa hieman mahainen Vin hämärissä aurinkolaseissaan
ja kuvan alla lukee: "Vin Dieselillä on pikkutytön isä." :täh: Kidnappausdraama?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 08 Kesä 2008 20:19

Banneri pääsi taas loistamaan informatiivisuudellaan: Anna Abreu odottaa kesälomaa. Kiviäkin kiinnostaa. Anna onkin varmaan ainoa ihminen, joka odottaa lomaansa. :friikki:

Klikkasin linkin auki, ja Anna kertoi ehtivänsä pitää kesälomaa "vain pari viikkoa". Alkoi ärsyttää vielä enemmän. Tässä maassa on varmaan aika paljon esimerkiksi opiskelijoita, jotka eivät ehdi lomailla tuonkaan vertaa. (Kuten minä!) :epäilevä:

Ehkä olen tänään vain herkällä tuulella.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja pampula » Su 08 Kesä 2008 22:27

Popedan keikkabussi myynnissä

No hyi hitto, kuka tuohon koskisi pitkällä tikullakaan? :epäilevä:

Hiukan OT: Tuon Pussycatin yhteydessä käytetään sivuilla termiä "seksiä tihkuva". Olen aina oudoksunut tuota kuvailua! On jotenkin hupaisaa, jos joku tihkuu jotain. "Tihkuu vitutusta". "Tihkuu rumuutta."

:tilt:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Crux » Ma 09 Kesä 2008 06:37

Vanilla kirjoitti:Klikkasin linkin auki, ja Anna kertoi ehtivänsä pitää kesälomaa "vain pari viikkoa". Alkoi ärsyttää vielä enemmän. Tässä maassa on varmaan aika paljon esimerkiksi opiskelijoita, jotka eivät ehdi lomailla tuonkaan vertaa. (Kuten minä!) :epäilevä:

Liekkö se kuitenkaan ihan suoraan verrattavissa..? (Hän kainosti korottaa kurkustaan pienen piipityksen.. :hullu: ) Ympäri vuoden päätoimisesti työtätekevillä on se 4 viikkoa kesälomaa ja kaiketi Anna näihin kuuluu..?

muok. Tässä ketjussa on niin herkullisia juttuja, että pitäisköhän mun un-adblockata toi iltiksen panneri mun adblockista *pondering* :raps:
Let me tell you something, pendejo. You pull any of your crazy shit with us, you flash a piece out on the lanes, I'll take it away from you, stick it up your ass and pull the fucking trigger 'til it goes "click."
-Jesus Quintana
Crux

ViestiKirjoittaja Deni » Ma 09 Kesä 2008 13:51

Ensin oli Madonna lähtenyt salilta "alushoususillaan." Heti klikkasin, tietysti, ja sitten siellä olikin vaan jotkut pitkäpunttiset mummopöksyt jonkinlaisena fashion statementina. Hö.

Ja sitten - Britney kävelyllä ilman rintaliivejä! Vautsivau!

:epäilevä:
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 09 Kesä 2008 14:01

pampula kirjoitti: "Tihkuu vitutusta"

Pampula :virne:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 09 Kesä 2008 16:16

"Cristiano Ronaldo kierrättää sormuksia"

Kierrättä sormuksia sormesta sormeen, vai kierrättää ekologisesti luontoa säästäen? :friikki:

Jaah sormesta sormeen. :jaaha:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja irvikissa » Ma 09 Kesä 2008 18:45

Yleensä Ilta-Sanomien otsikot paisuttelevat totuutta, mutta tällä kertaa otsikko kuulostaa erittäin laimealta:
Provinssirockin liput menneet hyvin kaupaksi
"Hyvin kaupaksi"? Eikös Provinssi ole yleensä enemmän tai vähemmän loppuunmyyty? Kenelle se on yllätys että maan suurin ja kaunein festari kelpaa kansalle? :töktök:

Toinenkin otsikko on kiva.
Brokeback Mountainista ooppera
Itse näkisin aiheesta mieluummin baletin. Olisi jotenkin hienoa kun stetson yhdistettäisiin sukkahousuisiin miehiin.
irvikissa

ViestiKirjoittaja Yabba » Ma 09 Kesä 2008 21:30

Crux kirjoitti:muok. Tässä ketjussa on niin herkullisia juttuja, että pitäisköhän mun un-adblockata toi iltiksen panneri mun adblockista *pondering* :raps:

Muuten niin hyvä idea, mutta itse ainakin käyttänyt niin kauan aikaa ja vaivaa tuon blockerin koulutukseen, etten kyllä ala sitä yhtään raottamaan, nykyään kun pystyy elämään 99,5% mainoksetonta elämää. Mitä nyt pari onnetonta tekstiä sillon tällön läpi ja parissa blogissa pakkopullana syötettävät mainosviestit, eli bloginpitäjä itse julkaisee mainostajan mainoksen blogiviestinä, harvinaisen ärsyttävää, mutta osaapahan nykyään lukea feedien otsikot tarkemmin :D

Ainua mikä täällä harmittaa on noiden linkkien puuttuminen (pitää nähdä vaivaa uutisen etsimisessä) mutta toisaalta senkin ohittaisi, jos jaksaisi feedin tilata... :riips:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 10 Kesä 2008 07:45

Kotona tuo varjo ei lankea ylleni, mutta töissä on aikaa ihmetellä.

Julkkisten hauskimmat festarimuistot oli pakko avata, jos siellä vaikka olisi joku hyvä tyyppi kertomassa kommelluksia. Jutussa esiintyvät Malli-Ani, Jone ja joku maajussi :epäilevä: Jeij. Julkkikset :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 10 Kesä 2008 10:43

Povipommi Alicia Douvall rannalla - katso kuvat!

Ensinnäkin, kuka hemmetti on Alicia Douvall?? Katsoin kuvan, en tunne.
Oli joku ruma, leikelty silikonianorektikko, jonka 12-vuotias tyttö haluaa
silikonit, ku äitilläki on. :friikkipeukku: Pitäskö tuo emäntä tuntia jostain? :riips:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Galileo » Ti 10 Kesä 2008 11:12

"Jessica Alba sai tytön - katso video" :kauhistunut:

Videossa kuvattiin Albaa lähinnä kadulla. Ei ollut yhtään tytön saamista mukana. :epäilevä:
Galileo

ViestiKirjoittaja Kaari » Ti 10 Kesä 2008 11:35

Galileo kirjoitti:"Jessica Alba sai tytön - katso video" :kauhistunut:

Videossa kuvattiin Albaa lähinnä kadulla. Ei ollut yhtään tytön saamista mukana. :epäilevä:

Noita vastaavia on muuten iltasanomilla ollut useampaankin otteesseen. Esimerkiksi jostain juhlista on juttu ja otsikko on "Britney Spears sävähdytti gaalassa", sitten video pitää sisällään kaikki mahdolliset julkkikset, usein vieläpä kuvasarjana, eikä Britney Spearsia näy ollenkaan. Tuntuu että tahtovat vain käyttää tuota hienoa video-ominaisuuttaan vaikkei video suoraan olisikaan juttuun/otsikkoon liittyvä.

Kauhistuttava uutinen: Satu Tuomisto lihonut neljä kiloa :tipahdus:
Kaari

ViestiKirjoittaja tahris » Ti 10 Kesä 2008 14:57

Galileo kirjoitti:Kyllä tuo forden yläosassa raksuttava banneri vaatii jo ihan oman ketjunsa. Siitä voi bongata tiukkaa uutistietoa, joka saattaa hiukan elääkin.

Olin oikeasti hiukan aikaa "häh", koska minulla ko. banneria ei näy, lienen osannut firefoxiin valita oikeat
lisäosat. Piti ihan aukaista IE (=EI), että näkisi sen, mitä muutkin ja päätin, että jos haluan iltiksen sivuille,
niin osaan mennä niille ihan itsekin, ilman kenenkään "ystävällistä" avustusta, siitä mitä minun "pitäsi" tietää.
Näin on hyvä. Monesti turha "tieto" on oikeasti turhaa.
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Kati » Ti 10 Kesä 2008 16:13

"Järkyttävät kuvat! Raadollinen ongelma!" on saanut jatkoa.
Aiemminhan IS tiesi kertoa meille, että Mischa Bartonilla on "yllättävän suuri tukku ylimääräistä".

Nyt IS laajentaa näkökulmaa, tarjoaa lohdun meille taviksille ja kertoo, että "tuo naisten ikiaikainen riivaaja, selluliitti, ei jätä rauhaan julkkiksiakaan".

Mitäs fiddua? Kohta ne varmaan väittää, että julkkikset käy paskallakin.

Yllättävän suuri tukku ylimääräistä oli jo sinänsä helmi ilmaus, mutta jokaisen muhkuraisen ahterin kohdalla - ahtereitahan niiden täytyy olla kun ovat sellaisia kuin ovat - täytyy sanoilla luokitella ongelman laatu, tehdä verbaalisesti eroa selluliitin tuhoamien välillä.
Siksi "appelsiini-iho vaanii häntäkin" tai "takareidet hehkuvat selluliittia".

Hehkuvat? Eikö se periaatteessa ole positiviinen sana? Minulle on.

Voisko tähänkin käyttää sitä Pampulan kammoamaa tihkua -verbiä? "Takareidet tihkuvat selluliittia!"

muokkaa
Huomaan Auroran suhtautuvan samaan uutiseen itseäni tyynemmin.
Viimeksi muokannut Kati päivämäärä Ti 10 Kesä 2008 16:17, muokattu yhteensä 2 kertaa
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 10 Kesä 2008 16:14

tahris kirjoitti:päätin, että jos haluan iltiksen sivuille,
niin osaan mennä niille ihan itsekin, ilman kenenkään "ystävällistä" avustusta, siitä mitä minun "pitäsi" tietää.
Näin on hyvä. Monesti turha "tieto" on oikeasti turhaa.

:kauhistunut:

Miten niin turhaa?? Miten sä muka voit jatkaa eloa tietämättä, että "Julkkisnaiset kärsivät selluliitista - katso kuvat!" ???yksi11+!! :hämillään:

Muokkis: Huomaan Katin jopa klikanneen linkkiä :virne: Kah mä säästän itseäni, enkä oikeasti käy lukemassa noita, vaan naureskelen otsikoille. Nyt, saatura sentään, oli pakko klikata, kun teit niin hienon raportin aiheesta. Heillähän on oikein hieno varasto fraaseja, joita nakella sopiviin paikkoihin: "Vaikka tähdillä olisi varaa käyttää omaisuuteensa vaivan kitkemiseen, appelsiini-iho loistaa bikinikuvissa."

Vaivan kitkemiseen :keijo: Hei, mennäänkö kaikki kitkemään selluliittivaiva pois reisistä? :keijo:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja tahris » Ti 10 Kesä 2008 16:51

Loppujen lopuksi täytyy todeta, että tämä oli sangen herkullinen topikki, enemmän kuin uskoikaan.
En käynyt katsomassa Katin linkkejä, pelkkä kuvailu riitti aivan täydellisesti. :rotflmao:
Vaikea uskoa, että se mikä itsellä on täyttä todellisuutta, on joillakin joukkopaparazzaikuvauksen
aihetta. Ihan kateeksi käy. Miksei mun selluliitit ole samanarvoisia kuin esim. Mischa Bartonin
(jota sivumennen en tunne enkä tiedä, missä sarjassa hän esiintyy)? Että on epäreilua.
Ihan kitkemättä loistaa mokoma. Ja minä oon lapsuudessa saanut kitkemisestä tarpeekseni.
Oikeasti:
Mulle riittää ihan, että ensimmäisen luokan ihana nuori, kaunis, ihannoitu, naisopettaja ei taatusti
käynyt koskaan vessassa, eihän, ei edes sillä ensimmäisellä hädällä?
Joskus voin mennä vuorille vain katsomaan
alhaalla illoin hehkuvaa
maisemaa
- PMMP: San Francisco
tahris

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 11 Kesä 2008 10:58

Nyt on paras juttu ikinä, joka tiivistää jotenkin iltapäivälehtien luonteen ja journalistisen kunnianhimoisuuden: Pepun pyöritystä ennätystahtiin - katso video!

Ja mikä on jutun idea? Iltasanoma on kopioinut Youtubista omille sivuilleen videon, jonka joku jamppa on kuvannut tyttöystävästään joka pelaa Wiifittiä! En keksi mihin ennätystahti viittaa, mutta Iltasanomalle on riittänyt se, että Youtubissa video on ladattu pari miljoonaa kertaa. Ei se edes pyöri mitenkään pitsaperjantaisesti, vaan pari miljoonaa latausta selittynee sillä, ettei tytöllä ole housuja jalassa. Uutisen paikka tämä kyllä.

Teh Video
Galileo

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ke 11 Kesä 2008 22:04

Harvemmin jaksan katsoa noita juttuihin liitettyjä videoita, vaikka muuten klikkailenkin otsikoita keskimäärin kerran-pari päivässä. Nyt oli kuitenkin aika mielenkiintoinen video kotimaan uutisissa.

Tappajajänö rusikoi variksen - katso video :seko:

Tässä tapauksessa video oli sitä mitä lupasi. Viaton varisparka pääsi hengestään kahden lajitoverinsa rääkkyessä vierestä.

Hienoa oli, että juttuun oli saatu liitettyä ammattilaisen kommentti rusakon käytöksestä. Luultavasti se puolusti itseään tai poikasiaan, mutta tietysti aina voi spekuloida:
"- Koskaan ei voi tietää ilman, että rusakko tutkitaan. Taustalla voi olla myös (mielen)terveydellinen syy, eläintenhoitaja sanoo."

En ole koskaan ennen ajatellutkaan, että jäniksetkin voivat kärsiä mielenterveysongelmista. :o:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Vanilla

ViestiKirjoittaja shaana » To 12 Kesä 2008 13:40

Lehti: Apulanta-Toni muutti avoliittoon
Lehti: Jani Sievisen tytär sai nimen

Johan on otsikkoa julmetun torstaina, kun roskalehtien aateliin kuuluva opus, "lehti" ilmestyy.
Jos haluan lukea "lehteä", luen "lehden" omia verkkosivuja :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja LazyBastard » To 12 Kesä 2008 13:46

shaana kirjoitti:Lehti: Apulanta-Toni muutti avoliittoon
Lehti: Jani Sievisen tytär sai nimen

Johan on otsikkoa julmetun torstaina, kun roskalehtien aateliin kuuluva opus, "lehti" ilmestyy.
Jos haluan lukea "lehteä", luen "lehden" omia verkkosivuja :epäilevä:

Lehtihän on ihan loistava! :peukut:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset ja Sä