Yabba kirjoitti:tästä kun kuulemma piti tulla kylmä ja sateinen kesä...

Yabba kirjoitti: ja tästä kun kuulemma piti tulla kylmä ja sateinen kesä...
Ihan uskomatonta miten paljon aurin-Sippura kirjoitti:Yabba kirjoitti: ja tästä kun kuulemma piti tulla kylmä ja sateinen kesä...
Ei tuu, varsinkin elokuussa ilma on kuin morsian. Nätti ja lämmin![]()

skray kirjoitti:Yabba kirjoitti:tästä kun kuulemma piti tulla kylmä ja sateinen kesä...
Mä taas oon kuullu, että tästä kesästä tulis ekstra kuuma ja hiostava.
Kati kirjoitti:skray kirjoitti:Yabba kirjoitti:tästä kun kuulemma piti tulla kylmä ja sateinen kesä...
Mä taas oon kuullu, että tästä kesästä tulis ekstra kuuma ja hiostava.
Mä taas oon ihan vaan itsekseni ja omassa päässäni sitä mieltä, että kesäkuun alussa on aika turha sanoa mitään, suuntaan tai toiseen siitä, millainen parhaillaan käynnissä oleva kesä on ollut tai oleva.

Kyrsii...
theia kirjoitti:Provinssiin on luvattu sadetta, KÖKKÖ. Toivottavasti se siitä vielä aurinkoistuu.
Aamulla oli helppo polkea töihin myötätuulessa, mutta
Voi taas hyvillä mielin istua sisällä päivät pitkät. Sais kenties remppaakin taas vähän eteenpäin. Kenties... 
Päivieni pelastus.
Myöhemmin nukahdin, kun laskin väläyksen ja jyrinän väliä, kun se eteni kauemmas, kauemmas ja kauemmas...heartless kirjoitti:Havahduin aamulla raekuuroon. Piti oikein nousta sängystä katsomaan, että mistä moinen meteli lähtee.

Nugat kirjoitti:Ukkonen.Päivieni pelastus.
Ukkosta edeltävä painostava ilma meinasi viedä eilen hengen. Luulin jo, että olen auringonpistoksen kourissa, mutta ei. Ukkonen se vain lähestyi.
Ei puhettakaan sateesta, saati sitten ukkosesta, vaikka pilvessä onki (enkä ihmettelisi yhtään vaikka aamulla lunta maassa olisi). 
Nugat kirjoitti: Yöllä heräsin välkkeeseen ja piti oikein nousta avaamaan verhot, että pystyi täysin rinnoin nauttimaan siitä.![]()

Pascal Lemoix kirjoitti:Nugat kirjoitti: Yöllä heräsin välkkeeseen ja piti oikein nousta avaamaan verhot, että pystyi täysin rinnoin nauttimaan siitä.![]()
Ja naapurin setä ihaili samaan aikaan sun täysiä rintoja...

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa