Toisekseen on tässä saanu huomata myös sen, että saman tutkinnon omaava työkaveri on ihan toista maata. Se luulee, että sen pitäs saada sama palkka sillä paperilla pelkästään, mutta vähän on perustelu heikko kun rakennusinsinöörit ja ylioppilaat ja muut vastaavt hoitaa saman homman paremmin

Tosta muuten tulikin mieleen, että ois ollu firman pikkujoulut tossa päivänä yhtenä. Päätin kuitenkin skipata moiset kinkerit. Itelle ei ois juoma maistunu kuitenkaan, eikä jaksa kattoa työkavereita kännissä. Varsinkin kun sen ties etukäteen, että siellähän pienessä sievässä sit kitissään kaikki mitä kitisemistä on patoutunu. Riski oli myös siinä, että omalla kohalla ois käyny sama, ellei ihan kokonaisvaltanen hermojen menetys.

Olen aina pitänyt itseäni ei-tutkijatyyppinä, mutta niin vain on alkanut tutkimus kiinnostaa. No, vielä on aikaa romuttaa orastava kiinnostus graduprojektin aikana. 

Tuntui vieläpä, että tentti meni hyvin. 
Rankkaa tämä tällainen, kun pitää 8 tuntia ajatella aktiivisesti.
(Tosin käväisin kyllä selkkarin teon lomassa Fordella, mutta muuten tuli puurrettua oikein ahkerasti.)
Mahdollista on myös, että alkuperäinen kohteeni A1 kutsuu hämmennysmiehen kera. Ja se ei juuri nyt ole mun mielenterveydelle sopivaa. 

1,5 tuntia aikaa kauhulla odottamiini hetkiin. 
+ pidä tunkkis sitte.

Virtuaalinen
hänelle.

Siivottiin koko kirppis perusteellisesti ekaa kertaa mun siellätöissäoloaikana. Imuroitiin ja pyyhittiin kaikki pöydät ja lattiat kostealla ja inventoitiin pöydistä hinnattomat ja unohtuneet pois. Kuusi tuntia meni kahdestaan toisen tytön kanssa. Omistajan poika oli aamulla auttamassa n. tunnin verran. Pitkin päivää kävi ihmisiä kokeilemassa ovea, mutta ei päästetty sisään. 

. Enää ei olisi jäljellä kuin 10 viikkoa työharjoittelua ihanassa sisustusliikkeessa ja opinnäytetyö. En kyllä ymmärrä missä välissä sen opparin saan kyhättyä kokoon, kun sen tekeminen menee päällekkäin harjoittelun kanssa. Ensi viikolla on pakko taas aloittaa opparin teko, en ole koskenut siihen pariin kuukauteen ja tuntuu kuin aloittaisi alusta. Minulla olisi kaksi viikkoa tehokasta työaikaa tehdä opparia, ennenkuin harjoittelu alkaa. Ehkä tärkeintä olisi mennä koulun kirjastoon ja etsiä nyt ne kaikki lähdekirjallisuuteni ja aloittaa kirjoittamaan sitä kirjallista osiota. Sen minun taidetekstiilin voin valmistaa vaikka kotona sitten harjoittelupäivien jälkeen, mutta voin vain kuvitella, etten mitenkään jaksa mennä työpäivien jälkeen enää koulun kirjastoon istumaan koneelle ja kirjoittamaan.
.