skray kirjoitti:Ostettiin sunnuntaina kaikki kolme Transformersia kyläkaupasta. Kysyin myyjältä: Löytyykö näitä yhtenä boksina? Vastaus: Ei.
Ostettiin leffat siis erikseen. Maanantaina menin töihin ja mihin törmäänkään ensimmäisenä? Boksiin, jossa on kaikki kolme hienosti rivissä.
Ei se muuten mitään, leffathan on ihan samanlaiset, mutta olishan se silti ollu kiva se pahvi siinä ympärillä.

theia kirjoitti:skray kirjoitti:Ostettiin sunnuntaina kaikki kolme Transformersia kyläkaupasta. Kysyin myyjältä: Löytyykö näitä yhtenä boksina? Vastaus: Ei.
Ostettiin leffat siis erikseen. Maanantaina menin töihin ja mihin törmäänkään ensimmäisenä? Boksiin, jossa on kaikki kolme hienosti rivissä.
Ei se muuten mitään, leffathan on ihan samanlaiset, mutta olishan se silti ollu kiva se pahvi siinä ympärillä.
Ehkä se myyjä ajatteli, että onko niitä yhtenä boksina niillä, ja vastasi ei.

Oli pakko hakea toi toinen kausi heti, kun se eka loppu niin jännittävästi sellaseen jaksoon, joka jatku kakkoskaudella.

Suvi kirjoitti:
The Joulukalenteri-dvd

Suvi kirjoitti:http://www.thejoulukalenteri.com/
Toimituksessa meni aika kauan (joku kolmisen viikkoa), mutta kyllä se tuli vihdoin.

annastindeli kirjoitti:Suvi kirjoitti:http://www.thejoulukalenteri.com/
Toimituksessa meni aika kauan (joku kolmisen viikkoa), mutta kyllä se tuli vihdoin.
Siellä vaan lukee että ei enää saa, neuvoo menemään discshopiin, eikä sielläkään ole

Mä en kyllä nähnyt leffateatterissa ko. elokuvaa, kotona oon nyt kahdesti katsonut - se oli mullekin hirveä pettymys. Olisin odottanut Burtonilta enemmän psykedeelisyyttä jne., varsinkin kun kirjan/elokuvan aihe antaisi sille tilaa. Mut petyinSuvi kirjoitti:Liisa Ihmemaassa (Burtonin versio)
Leffateatterissa tämä oli pettymys, mutta päätin antaa tälle vielä mahdollisuuden, kun leffassa on sen verran hyviä näyttelijöitä.

theia kirjoitti:Mä en kyllä nähnyt leffateatterissa ko. elokuvaa, kotona oon nyt kahdesti katsonut - se oli mullekin hirveä pettymys. Olisin odottanut Burtonilta enemmän psykedeelisyyttä jne., varsinkin kun kirjan/elokuvan aihe antaisi sille tilaa. Mut petyinSuvi kirjoitti:Liisa Ihmemaassa (Burtonin versio)
Leffateatterissa tämä oli pettymys, mutta päätin antaa tälle vielä mahdollisuuden, kun leffassa on sen verran hyviä näyttelijöitä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa