Mr. Smith kirjoitti:Tällaistahan se on.

)
2. vaalikierroksella taidan äänestää ennakkoon, ettei sitten vaalipäivänä tarvitse mennä uurnalle.
Tosin lähdin viemään roskia roskiin ja kirjettä postilaatikkoon juuri kun ääntenlaskenta oli lopuillaan. Oli ihana kävellä hitaasti postilaatikolle kevyessä pakkassäässä, kun oli niin hiljaista. 

Kun helposti on saattanut tuntua, että ei tässä oikeasti presidenttiä päästä valitsemaan, niin nostetaan sitten muita asioita esille.
En viitsi linkittää kumpaakaan tähän, mutta kyllähän netti on paikoitellen politiikka-asioissa rasittava, kun kaikki kutistuu pikkunokkelaan sanailuun.

Emilia kirjoitti:Piilotin facebook-feedistä jokaisen, joka otti vaaleihin kantaa joko hurraamalla ehdokasta tai haukkumalla.
Ei jaksa enää.
Mutta eipähän tartte enää lukea ja ärsyyntyä vuoroin mistäkin.

Ei mua olisi haitannut, vaikka joku siellä olisi aiheesta enemmänkin vatvonut. Jos mua ei kiinnosta, niin skippaan kommentin.
Mulle on sinänsä sama, millä kriteerillä joku äänestää tai jättää äänestämättä, kysyin vain, että jos ehdokas on muuten parempi (näin siis pöytäseurue lähes yksimielisesti totesi), niin eikö sukupuolinen suuntaus ole silloin aika triviaali ominaisuus.

Just joo.
, vaikka ehkä en sitten vain ole kuullut niitä kiivaimpia. Omissa sosiaalisen median piireissäni on kyllä välillä näkynyt ihan hyviä perusteluitakin. 
Mr. Smith kirjoitti:Laskiaispulla hillolla vai mantelimassalla?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa