MITÄMITÄ?!
Meillä ei puhuta idoleista, vaikka jaksoja on mennyt vaikka miten!
Eikö kiinnosta?
Onko Idols kärsinyt jostain flaatiosta kuten BB vaihäh?
No
Mää vedin ne boksille
Ja oon kattonu migreeneissäni. Siis hirveän kannattavaa katsoa koelauluja migreenissä! Suosittelen!
Oulu ja Joensuu katsottu.
Aika vähän miehiä liikkeellä.
Muutamia tosi, tosi karismaattisia kavereita siellä on ollut.
Ja sitten muutama sellainen, jonka kohdalla olen miettinyt että vääristääkö telkkari niin paljon, että heillä on ollut rahkeita jatkoon.
Joensuussa yhden tytön ääni vuoti tosi pahasti ala-äänissä, mutta ylempi rekisteri kuulosti paremmalta. Mikä varmasti antoi paljon anteeksi. Jos sen vuotavan muun äänen korjaa, niin ehkä siitä tulee osastoa "ihan kiva". Jos ei korjaa, niin tekevät tyttöparan äänelle tosi pahaa hallaa.
Jonkun kutsuminen Adeleksi sai mut säikähtämään, sillä Adelen ääni on pahasti viallinen. Sen takiakin sitä on jouduttu operoimaan ja äänihuulet vuotaa verta. Ihan väärä tekniikka käytössä saa aikaa isoja ja pitkälle kantavia vaurioita.
Joensuussa oli myös muutama ihana nuori.
Ihanaa!
Toivon myös että molempien paikkojen hyvät, mutta itsentunto-vaikeukselliset laulajat pääsevät ylöspäin! Hienoa, että uskaltavat ja sanovat asioita ääneen. Minä ainakin nostan hattua
Oonk mää ny ainoo ku tät kattoo?!

Siis mitä vattua! 
Sitten mies tulee ja vetää Täällä pohjantähden alla:n!
kun rupesi aukomaan päätä siitä, että Petri ei muka olisi tosissaan tuossa skabassa. Kaverin hoonosoomi vähän antoi sellaisen kuvan, että "tulin vähän kattelemaan". Mulle ainakin välittyi, että nyt sattumalta kävi niin, että myös Idols-karsinnat ovat kaupungissa ja sen vuoksi kaveri tuli koettamaan onneaan, josko tätä kautta aukeisi tilaisuus menestykselle musiikin saralla.