Puhelinasiaa.

Re: Puhelinasiaa.

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 04 Loka 2011 02:27

Mun mielestä ainakin se qwerty on huisin kätevä. Varsinkaan jos ei ole kynsiä. Mun Nokiassa ei ollut sitä qwertyä, mutta siinä oli resistiivinen näyttö joka tunnistaa kynnenpainallukset, joten se toimi mulla, mutta jos olisin pureksinut kynteni olisin varmaan menettänyt hermoni tekstatessa, kun olisin aina osunut väärään. Usein sitten taas niissä puhelimissa joissa on qwerty on myös kapasitiivinen kosketusnäyttö, jota ei voi käyttää kynsillä (kuten mun uudessa lelussa). Kapasitiivisessa on vähän hankalampi saada yhtä suurta osumatarkkuutta, mutta kyllä sekin melko hyvin toimii, ja vähemmän osumatarkkuutta tosiaan tarvitsee kun voi kirjoittaa oikeilla näppäimillä.

Kyllä mä ainakin nyt parin päivän kokemuksella tykkään kovasti Samsungistani, mutta Sony Ericssoniin ja HTC:hen en osaa verrata. En ole varma, mutta luulisin että tärkeimmät erot älypuhelimissa tulevat joka tapauksessa käyttöliittymästä, joten jos näillä kaikilla on Android, niin voiko niillä sitten olla hirveän suuria eroja. Tietty jossain akunkestossa voi olla. (Mun uudessa puhelimessa ei taida olla kovin hyvä akunkesto, mutta se voi johtua toki siitäkin että tää on käytetty, tai sitten en ole vielä saanut kaikkia synkronointiasetuksia säädettyä siten ettei puhelin sähläisi taustalla koko ajan jotain ja siten kuluttaisi akkuaan.)

Joka tapauksessa olen jo todennut, että älypuhelin oli ehdottomasti mulle tarpeen. :pönde: Esim. Google maps -sovelluksesta näkee tosi kätevästi kaikkia lähistöllä olevia paikkoja, kahviloita sun muita. Tästä tulee olemaan vieraassa paikassa hyötyä. En muista että Nokian Ovi-kartat olisi yhtä hyvin löytänyt mitään tällaisia, tosin en sitä juuri käyttänytkään, kun tutuissa kaupungeissa liikuin.

Tänään tilasin puhelimeeni vielä pinkeillä kukilla koristetut kuoret, niin saan kuluneet kulmat piiloon. :pönde: (Ja nyt saa shoppailu riittää)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » Ti 18 Loka 2011 16:14

Kadotin edellisen (susi)puhelimen, ja tänään sitten kävin noutamassa Samsungin Galaxy S:n - se oli ihan ok hintanen, kun en halunnut mitään liittymän kanssa hankittua määräaikaista sopimusta. Muut "hyvien" älypuhelimien hinnat nousi sen verran korkeiksi, kun ei ollut ihan niin suunniteltua tää uuden puhelimen hankinta. Tai siis olin joo ostamassa uutta puhelinta, mutta sen piti tapahtua vasta hetken päästä.

Nyt sitten ihmettelen ja kummeksun, että mitä tässä tapahtuukaan :keijo: Kyllähän noi kosketusnäytölliset on tuttuja entuudestaan, mutta ei oo ollut Android-pohjaista ennen.

Eiköhän se tästä? ...?

:keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 18 Loka 2011 18:10

theia kirjoitti:Kadotin edellisen (susi)puhelimen, ja tänään sitten kävin noutamassa Samsungin Galaxy S:n - se oli ihan ok hintanen, kun en halunnut mitään liittymän kanssa hankittua määräaikaista sopimusta. Muut "hyvien" älypuhelimien hinnat nousi sen verran korkeiksi, kun ei ollut ihan niin suunniteltua tää uuden puhelimen hankinta. Tai siis olin joo ostamassa uutta puhelinta, mutta sen piti tapahtua vasta hetken päästä.

Köhöm, Galaxy S on ns. huippuluuri (ainakin Android perheessä), hintahalpuus nyt lähinnä johtuu siitä että se on ns. vanha malli, Galaxy S 2 on se uutuushuippu nyt (ja minkä kanssa käräjöidään), mutta sinällään tuo Galaxy S on edelleen perusluuria parempi (kaikki ZTE:t ja Sony-Ericsonit, suurin osa Motoroloista ja HTC:stä vertailussa).

Mun itseni tekisi mieli kovasti saada N9 (ylläri) käsiini, mutta itseäni hiukan ehkä hirvittää sen hinta verrattuna siihen että jää noksun ainoaksi (ja samalla maailman ainoaksi) MeeGo luuriksi, joten taidan odottaa ja katsella miten Samsungin MeeGon raadosta nostaman Tizenin käy - tai sitten hankin Windows luurin ja kahtelen rauhassa sivusta alustasotien pauketta (ja kyllä WP:n, koska se on markkinoiden ainoa mobiilikäyttis, joka on oletettavasti voimissaan viiden vuoden päästä ja vaikkei olisikaan niin ei sitä tule ikävä).
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Yabba

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 18 Loka 2011 18:20

Mun puhelin ei ole tullut vieläkään. :huoh:

Edit. Nyt se on jo postitettu. :täpinä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 19 Loka 2011 10:45

Mua niin keljuttaa että pesin vahingossa mun oman ihanan N85:n.
Se oli niin helppo, mutkaton ja toimiva.
Nyt on väliaikakäytössä vanha joku Mokian Xpress-music-luuri :epäilevä:
Helppohan se on sekin, mutta web-selain on täysin turha. Ei esim. tunnista gmailin jotain osia ja herjaa tunnistamatonta tiedostomuotoa. Kiva. Kiitti. Ja naamiksesta näkyy yhdellä ruudulla tasan kolme sanaa. Voi :gaah:.
Olen kuitenkin niin puhelin- ja sähköpostiorja, ettei tämä nyt ihan normaalilta tunnu.
Saas nähdä mitä huolto tuo tullessaan :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 19 Loka 2011 20:29

Mää sain uuen lelun tänään. Jaksankohan mää alkaa leikkimään sillä enää tänään? :haukotus:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 03 Tammi 2012 19:07

Vähän aikaa sitten vaihdoin vanhan Nokia 6610i:n hieman uudempaan Nokia C5-03:een. Kohtuu äkkiä olen tuohon kosketusnäyttöön tottunut. Nyt jo on se suojamuovi siitä aika naarmuilla, että niitä pitänee kai jossain vaiheessa ostaa uusia. Ihan tarpeeksi on ominaisuuksia mulle tuossa ja akku kestää n. 10 kertaa pidempään, kuin missään aiemmassa puhelimessani, joten jos tuo nyt ei rikki mene, niin tulee olemaan puhelimeni varmaan hyvin pitkään.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 23 Tammi 2012 02:36

En tänne laittanutkaan vielä tietoa saamastani uudesta lelusta. Noksun C6-00. Seuraavanlainen, mutta valkoisena.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:N ... _Black.JPG

Akun kesto tässä on ihan mukava, Qwerty näppäimistö on kiva nettiä paljon käyttävälle ja ruudun liikutusmahdollisuus oikeassa reunassa olevilla painikkeilla on todella hyvä. Hermohan siinä menisi kun yrittäisi jotain tiettyjä sivuja pelkällä kosketusnäytöllä selata ja yrittää saada osuma johonkin pieneen pisteeseen pelkästään sormella tökkäämällä. (Entisessä puhelimessa akun kesto ei ollut ollenkaan mukava...)

Laite on varustettu 5 megapikselin kameralla.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja tgr » Ma 23 Tammi 2012 11:06

Pari vuotta oli IPhone 3 GS ja nyt on HTC Sensation.

Tää on nyt jonku kuukauden ollu käytössä ja vähän tuntuu välillä vaikeelta.
Et eikö nyt vois vähän paremmin olla tämäkin asia saatavilla. Ja sit ärsyttää,
että WLAN ei aina toimi suoraan, vaan pitää käyttää se pois päältä ja laittaa
takas. Iphonessa ei tarvinnu räplätä turhaan. PAH. Android on silleen ihan
jees, mut pakko myöntää, että varsinkin aluksi oli IPhonea ikävä.

Ukko osti ZTE Bladen ja tykkää siitä ehkä jopa enemmän kuin Nokia N8:sta. :D
tgr

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 24 Tammi 2012 13:24

Mää hyppäsin kanssa eilen android kerhoon (Se tosin oli jo pitkään odotettavissa, aina siitä hetkestä kun tajusin että nokia alkaa muuraamaan akut koteloon :epäilevä: ), kun joensuusta tarttui mukaan valkoinen Galaxy S II, alunperin kyllä himoitsin Galaxy Notea, mutta oli pakko tunnustaa että pääpuhelimeksi se oli liian kömpelö kokonsa vuoksi :huoh: Vielä en tästä oikein osaa sanoa mitään suuntaan tai toiseen, paitsi että swype on aika kiva, mutta toisaaltaan Google mainokset sovelluksissa olivat ensalkuun hienoinen kulttuurishokki (mutta kyllä ne pikkuhiljaa alkaa sisäistämään) :p

Tajusin muuten just äsken sen, että tämä on minun toinen ei Nokia, aiempi oli 2004-2005 hankittu Motorola, joka oli kyllä hirvee susi.

Tarkempaa raporttia pukaa varmaan myöhemmin...
Yabba

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 24 Tammi 2012 13:30

Mä oon kyllä tykännyt mun Galaxy S II:sta. Tosin Swypea en oo uskaltanut kokeilla vielä. Haluan käyttää kahta kättä kirjoittamiseen. :keijo:
Mutta en mä kyllä käytä tuosta läheskään kaikkia ominaisuuksia. En oikein oo edes sisäistänyt, että mitä kaikkea sillä voi tehdä.

Navigaattorin toimimattomuus on vähän kehnompi juttu, mutta toisaalta mä ajan niin harvoin, että kyllä kartalla pärjää ihan hyvin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » Ti 24 Tammi 2012 14:01

Lyyra kirjoitti:Mä oon kyllä tykännyt mun Galaxy S II:sta. Tosin Swypea en oo uskaltanut kokeilla vielä. Haluan käyttää kahta kättä kirjoittamiseen. :keijo:

Minun nakeille tuo on ainoa järkevä työkalu :epäilevä:
Yabba

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ti 24 Tammi 2012 23:04

swypeä käytän kyllä, mutta yleensä vain paikallaan ollessani. Liikkuessa on helpompaa pitää puhelimesta kummallakin kädellä kiinni.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
@gen.fi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 25 Tammi 2012 20:24

Swype testattu. Jännittävä on. :keijo:
Tosin ä:n sijainti aiheuttaa häränsilmä. Eli hämmennystä. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » To 21 Kesä 2012 15:01

Joo. Nyt pitäisi taas saada äkkiä uusi puhelin. :läps: Olin enimmäkseen tykästynyt Samsungiini (tosin siinäkin ilmeni ajoittaista hitautta ja muistin täyttymisongelmia ja kaatumisia), mutta ei se täällä toimi, kun se on tietylle operaattorille rakennettu eikä ole sim-korttipaikkaa. Vanha nokialainen 5230 tuntuu Android-pohjaisen jälkeen tosi rasittavalta ja hankalalta, tekstiviestien kirjoittaminen kestää ikuisuuden, kaikki valikot on ihan epäloogisia ja sovelluksia on huonosti, Facebook-sovelluskin on jotenkin alkeellinen. Joten sori nyt vaan Nokia, mutta ei. :ei: Vaikka en edes ole sitä koulukuntaa, joka lehtien keskustelupalstoilla julisti tässä männä viikolla, että nyt menee kyllä luuri vaihtoon tällaisten uutisen jälkeen. :keijo:

Mutta mikä? :raps: En tiedä raaskisiko iPhonea, vaikka vähän tekisi mieli. Jos ei sitä, niin sitten ehdottomasti joku Android-pohjainen juttu. Tykkäsin tavallaan kyllä aiemmin siitä, että oli myös se fyysinen näppäimistö kosketusnäytön lisäksi, viestejä oli sillä tosi nopea kirjoittaa. Ja iPhonessa on myös se ärsyttävä puoli, ettei siihen saa muistikorttia erikseen laitettua ilmeisesti - mikä olisi kätevää, ei tarvitsisi siirtää musiikkia sun muuta kun laittaisi vaan vanhan kortin.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 21 Kesä 2012 15:38

Kun itse etsin viime syksynä älykästä Android-puhelinta, niin HTC:llä oli ainakin tarjolla joku malli fyysiselläkin näppäimistöllä. Eiköhän niitä joitain ole edelleen.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » To 21 Kesä 2012 18:23

Sonyllä on myös fyysisiä näppiksiä androidiin, Samsungilla myös (mutten muista mallia) tyyliin blackberry. En muuten tiedä, onko Samsungin galaxy S3ssa, mutta ainakin tässä Tab2ssa (ja ilmeisesti myös Notessa) on hyvä kirjoituksen tunnistus, eli kirjoitan tätäkin sormella piirrellen. Itse muuten tykkään kovasti myös ihan tuon oman S2:n näyttönäppiksestä, siirtyminen siihen oli kivuton, vaikka epäilinkin aikoinaan n900:n jälkeen tuon fyysisen näppiksen puutetta.

Käyttöliittymistä sen verran, että kaverin Lumiaa hiplailtuani sanoisin että se wp7:n metro on markkinoiden paras, kun siinä ei ole oikeasti mitään turhaa ja kaikki on yhen klikkauksen takana, muuten en osaa siitä sanoa :virne:
Yabba

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Kesä 2012 23:41

Lyyra kirjoitti:Kun itse etsin viime syksynä älykästä Android-puhelinta, niin HTC:llä oli ainakin tarjolla joku malli fyysiselläkin näppäimistöllä. Eiköhän niitä joitain ole edelleen.

Täällä on käytössä HTC Desiré Z. Tuttaville Dessu tai Disaör.
On android ja fyysillinen näppis.

Puhelimena toi on ihan toimiva. Siis puhuminen, tekstarit ja kommunikointiin tarkoitetut jutut.

Tekstaripuolella on jatkuva bugi, joka saattaa hävittää viestit sattumalta. Mulla on tehnyt sen kerran. Se oli osittain oma vika, koska en antanut ladata loppuun ja sitten koko puhelin sippasi. Päivitettyäni ei ole ollut aiemmin ollutta hitautta mukana. Puhelin tekee tekstareissa samaa ääkkös-juttua mikä on ilmarilaisille tuttu. Mutta se menee ohi, kun painaa menu-nappia ja sitten takaisin.

Kuvien kohdalla on vähän samanlainen ikuisuusbugi, ettei aina jaksa näyttää kuvia näytölle asti. Menee ohi uudelleenkäynnistyksellä. Kamera on kuitenkin hyvä ja laadukaskin.

Se, mikä mua sitten oikeasti haittaa on luukun löystyminen nopeasti. Nykyään puhelin rävähtää vähän turhan helposti auki. Kai senkin saisi kuntoon jos käyttäisi huollossa. En ole ottanut selvää.
Mutta mä viihdyn Dessun kanssa. Android on selkeä. Jatkuva matkapuhelinverkon aukipitäminen kuluttaa akkua, mutta yhtälailla se kuluu jos sitä verkkoa on kytkemässä paljon päälle ja pois. Päälle ja pois. Akku ja pois.
Htc ei kuitenkaan ole mitenkään vaikeaselkoinen. Vähän koin hankaluutta msm-viestiasetusten kanssa, mutta hetken kun keskittyi ja kaiveli, niin hyvin nopeasti ne sai toimimaan.

Mulla on käytössä puhelimessa gmail ja facebook. Kalenteri synkronoituu suoraan google-kalenteriin. Näköjään. Spotifykin toimii siinä - jos maksaisi tarpeeksi. Jotenkin mä kuitenkin edelleen vierastan sellaisia sovelluksia kuin latitude (jossa pystyy esim. seuraamaan kaveria joka on asentanut latituden itselleen...) ja muutamaa muuta, jotka jakavat tietoa juuri esim. sijainnista ja puhelimen käytöstä verkkoon/muille käyttäjille. En ole ottanut niitä käyttööni ja olen estänyt suoran jakamisen verkkoon. Välistä epäilen sen olevan hysteeristä ja etten käyttäisi puhelimen kaikkia resursseja.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 22 Kesä 2012 01:32

Kiitos Kiballe punnitusta arviosta. :tilt: Näyttäisi tosin siltä, ettei tota Desire Z:aa ole enää oikein myytävänä, ellei nyt sitten käytettynä ala metsästää. Muutenkin qwerty-näppäimistöllisiä ja kuitenkin kosketusnäytön sisältäviä älyluureja näyttäisi olevan melko vähän ainakin Suomessa myytävissä puhelimissa. :( Nokialla olisi, mutta kun päätin etten sitä nyt ainakaan. Enkä halua oikein sellaista Blackberry-tyyppistäkään, vaan mieluiten se näyttö saisi olla kunnon kokoinen.

Ehkä jatkan etsintöjä tai luovun näppäimistöideasta ja yritän etsiä sellaisen, jossa olisi selkeä näytöllä näkyvä näppäimistö, jonka saisi järkevästi kiepautettua kokonaiseksi. Tietysti noita Galaxyja voisi kokeilla, jos niissä kerran tuntuu toimivan hyvin se näppäileminen kosketusnäytölle. Tosin osa Galaxyistakin on sen verran kalliita, että sama kai se samantien olisi ottaa iPuhelin, jos osaisi päättää, että onko se nyt oikeasti järkevä valinta. Onko sen kanssa näppäileminen sitten oikeasti kivaa? Androidiinhan oikeasti kyllä miellyin.

Kaipa se taas tottumiskysymyskin on, että miten pärjää kosketusnäyttönäppämistöllä. Ja ehkä nykyisen puhelimen kirjoitushankaluudet eivät hermostuttaisi niin paljon, jos muut ominaisuudet olisivat paremmat, ettei tarvisisi joka valikosta ja ohjelmasta tulla ja mennä hirveän monen klikkauksen kautta: haluatko varmasti yhdistää, sallitko tietojesi käytön, ok, hyväksy, sulje, takaisin, poistu... ja nämä viimeisimmät komennot tarvitaan usein kaikki joissain sovelluksissa ja ne löytyvät milloin oikeasta, milloin vasemmasta reunasta eikä tietenkään suoraan vaan pitää rullata hermostuttavasti jostain valikosta esiin se poistu. Samsungissani oli näppärä back-nappi näytön alareunassa, jolla sai aina kaiken kiinni. Taitaa olla Galaxyssakin, vaikka kuvassa se näkyy huonosti?
(Ja joo, tällaisen pohtiminen on hyvää korvaavaa tekemistä kun viime aikojen kiire ja siirtymäaika päättyivät...)
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 22 Kesä 2012 12:20

Jos Galaxyn kalleus haittaa, niin ei kai sitä ratkaise vielä kalliimman iPhonen ostaminen? Varsinkaan kun Galaxyt on oikeasti hyviä puhelimia, ymmärtääkseni parempia kuin iPhone.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 22 Kesä 2012 12:31

Ootko älläs katttonut operaattoreiden sivut? Mun puhelin on operaattorin kautta.
Niitäkin saa nykyään ilman kytkysopimuksia.

Dessua sai ihan hyvin vielä 6kk sitten :o:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 22 Kesä 2012 12:37

Operaattoreiden sivuilla puhelimia on ihan kätevä myös vertailla, vaikkei sieltä sitten ostaisikaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 22 Kesä 2012 16:53

Joo, olen mä operaattoreiden sivuja tutkinut paljonkin. Ei vaan kyllä missään näkynyt tuota Desire Z:aa, jotain S:iä vaan oli.

Ja joo, ei se kalliimman puhelimen ostaminen tietenkään kalleutta ratkaise, mutta tarkoitin, että jos ajattelen että ensisijaisesti haluaisin iPhonen, mutta se on kallis, ja sitten etsinkin ensisijaisesti jotain halvempaa, enkä löydäkään muuta mikä kelpaisi kuin Galaxyn, niin sama kai se sitten on ostaa saman tien se iPuhelin. :keijo: (Mutta en ole lopullisesti päättänyt haluaisinko oikeasti ihan tosiaan iPhonen jos hinta ei ratkaisisi, monet sitä vain aina kehuvat). Ainakin määräaikaisilla sopimuksilla hankittuna Galaxy S III jäi aika lailla samoihin hintoihin kuin iPhone, S II on kyllä vähän halvempi (en saanut selvää mikä on II:n ja III:n ero muuta kuin koko tms., varmaan mulle II:kin riittäisi.)

Ensisijaisesti kai ajattelen, että jos hankin jonkun monensadan luurin, niin sitten kytkykaupalla, jos olisi joku halvempi juttu niin sitten ehkä voisi kehdata maksaa kerralla. Operaattoreiden valikoimat ovat lopulta kuitenkin aika rajoitettuja, ainakin sellaisissa mitä nyt kelpuuttaisin. Sony on mulle merkkinä kamalan vieras, niin en ole niitäkään oikein osannut katsoa.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 22 Kesä 2012 17:08

Galaxy S II on ainakin mulla. Ihan kiva se on, ja isompaa en ainakaan haluaisi. Se Desire S on muuten sama puhelin kuin Z, mutta ilman sitä fyysistä näppäimistöä.
Joku halvempikin Galaxy oli ainakin Saunalahden sivuilla. En tiedä miten se eroaa näistä S:istä.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Yabba » La 23 Kesä 2012 00:16

No ei noiden s2n ja s3n välillä ole oikeastaan muuta eroa, kuin se, että s3 on uudempi, isompinäyttöisempi, pyöristetympi + "tehokkaampi" (siinon neliydin kaksytimisen sijaan ja vähän enemmän työmuistia) eli kun s2 on vastike iPhone 4slle, tuo s3 on tulevalle vitoselle. Päivitysten osalta veikkaisin että s2 saa ne virallisina androidin 4.5-5 versioon (1-2vuoden päähän) ja epäviralliset toiminee ainakin seiska versioon asti, s3 puolestaan muutaman pykälän pitemmälle. Eli periaatteessa galaxy s2lla on vielä vähintään 2 vuotta tuettua toiminta-aikaa, s3lla enemmän. iPhonet päivittyvät 2-3 kertaa, eli niiden käyttöikä on max. 3 vuotta julkaisusta, näin ollen 4lla on vajaa vuosi ja 4sllä kaksi jäljellä + iOS6n päivitys voi heikentää luurin toimivuutta, kuten aiemmat päivitykset ovat tehneet "vanhoille" iLuureille. iLuuriahan ei muutenkaan kannata ostaa nyt, kun vitonen kerta julkaistaan sysymmällä, milloin 4sn hinta putoaa siihen mitä 4n on nyt, eli kun odottaa pari kuukautta saa samalla rahalla iPhone5n millä nyt 4sn tai 4sn sillä millä nyt 4n :virne:

Niin joo, myös mulla on s2 ja on ensimmäinen luuri johon olen oikeasti ollut tyytyväinen, eli en ole himoinnut s3a kun se tuli kauppoihin (aiempien luurien kanssa himo on iskenyt viimeistään puolen vuoden käytön jälkeen, myös rakkaan n900n kanssa, kun huhut n9stä tulivat). Luultavasti oma luuri vaihtuu aikasintaan kun s5 tai note 4 tulee markkinoille. (Tosin jos joku kehittää täysin puheohjattavan, sujuvasti suomea ymmärtävän, näytöttömän ja tulitikkurasian kokoisen puhelimen joka toimii langattomasti minkä tahansa wifi/bluetooth laitteen kanssa, I will be the first in line.)

Lyyra, S on lippulaiva eli tehokkain ja hienoin, muut ovat sitten sekalainen seurakunta, mutta tämä ja eritoten tuo press release ehkä aukaisee.
Yabba

EdellinenSeuraava

Paluu Multimedia