Mutta nyt mua peloittaa, kun luin siitä toimenpiteestä.

)Lyyra kirjoitti:Kun kysyin, tehdäänkö operaatio paikallispuudutuksessa vaiko miten, gyne sanoi, että se tehdään "pikahumauksessa". En oikein tiedä mitä se sillä tarkoitti, enkä jostain syystä alkanut kyselemään. Guuglailu kertoi, että joko paikallispuudutus tai nukutus. Varmaan riippuu sitten sairaalan käytännöistä, mutta kuulemani tarinat paikallisesta keskussairaalasta ei oo kovin kivoja.

Tärkeintä tosin on, että musta tuntuu paremmalta! 

Lyyra kirjoitti:Niin siis mikä se semmonen humau(tu)s sitten mahtaa olla? Onko se joku nukutuksen ja puudutuksen välimuoto? Sori maalaisuuteni, mutta en oo ihan sisällä tässä hoitoalan slangissa.

), ja ahdisti kun heti ekalla kerralla sieltä löytyi jotain muutakin kuin mitä siellä kuuluu olla. 

Nykyisin kyseiset saappaat tosin ovat korkojen kohdalta melkoisen kuluneet.
Mistä tulikin mieleeni: Tietääkö joku pääkaupunkiseudulta hyvää, kohtuuhintaista suutaria?

)
Pitänee napata taas joku nappi. 

Tietääkseni tuo 15 on ihan normihinta.
). Silmiäkään ei saa kauheasti liikutella siellä luomen alla. Vaatii jonkun verran itsehillintää ja kykyä rentouttaa itsensä.

Lyyra kirjoitti:Sit sain jonkun tuollaisen kyselylomakkeen, jossa pitää arvioida vuodon määrää tuollaisten havainnoivien terveysside- ja tamponikuvien avulla (että onko iso, keskikokoinen vai pieni läntti ja montako sidettä menee). Silleesti kauheen kätevää, kun ensinnäkin käytän kuukuppia, ja toiseksi tällä kierroksella on ollut huomattavasti kesympi meno kunnon lääkkeiden ansiosta, niin en sitten muista minkälaisia määriä ja mitä siteitä ja montako on mennyt keskimääräisesti.

Alan kallistua enemmän ja enemmän siihen, että leikkaan polkkatukkani vieläkin lyhyemmäksi niin ei tarvitsisi niin kovasti pelleillä näiden hiusten kanssa. 
Lyyra kirjoitti:Joo niin voi laskea kupin vetoisuuden perusteella mut kun ei siinä kysytä millilitroja vaan siinä on kuva-arvoitussysteemi. On kuvat siteestä jossa on iso tahra, siteestä, jossa on keskikokoinen tahra, ja siteestä jossa on pieni tahra. Ja sit ilmeisesti pitäis laskea montako kutakin plaatua menee per päivä.
Plus vielä se, että mullahan on vuotanut kupista yli ja reilusti.
Mä olen aina arvostanut terveydenhoitopuolella noita kaikkia havainnollistavia lomakkeita, joita on kopioitu kopioiden kopioista jo vuodesta -72...
Mulla on viimeaikoina jokaisten kuukautisten alkuvaiheessa ollut ihan hillitön suklaan ja rasvaisen ruoan himo. Suklaata (tai muutakaan karkkia) en kovinkaan usein osta, mutta eilen oli taas pakko käydä ostamassa levy suklaata, kun on nämä kuukautiset. Rasvaa tekee mieli myös normaalia enemmän. Tekisi mieli valmistaa vain rasvaisia ruokia ja leivän päälle tulee laitettua levitettä huomattavasti enemmän kuin tavallisesti.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa