---
Tänään junassa nainen mun vieressä viilasi kynsiä. Siis hyi yöööök - se ääni on vaan jotain niin hirveetä! En sitten kuitenkaan voinut/uskaltanut pyytää sitä lopettamaankaan, joten sen sijaan vain ärsyynnyin maksimaalisesti

Nyt pystyy sentään tekemään jotain, niin ei vituta, vaan ärsyttää hieman.
Miksi mainostajat eivät hanki jotain oikolukijaa noihin. 
Lyyra kirjoitti:Ärsyynnyin tästä ketjusta!
Tai siis, kun mukihärötin tuon, että äänestysketju, ja luulin, että tämä on joku "ketä äänestit" -kysely.
Musta on tullut yliherkkä kaikelle vaaleihin liittyvälle.

siinä on että kun
kysytään onko
keikka kiireinen, niin "ei ole" ja sitten
soitetaan
kahden
tunnin
ajan
vartin
välein
että "miksi sieltä ei tule ketään?!"
Ärsyynnyin.
Jos ei junaan noustessa heti vähennä vaatetusta, tulee hiki, mikä sitten junasta noustessa jäätyy... Tottahan sitä lämmitystä on hyvä olla talvella, mutta kyllä sitä vähemmälläkin pärjäisi.

Emeritus kirjoitti: Näiden uusien paikallisjunien ovien jatkuva piipitys. Okei, ymmärrän kyllä että on näkörajoitteisia ajateltu ja niin pois päin, mutta alkaa hyvin nopeasti kyrsiä kun pääteasemalla odotat junassa sen lähtöä, junaan lappaa tasaisella syötöllä populaa ja joka halvatun kerran ovien täytyy piipittää. Ei auta missä istut, joka puolella piipittää. Eri asia jos äänimerkki tulisi jos ovi olisi unohdettu auki tai jotain, mutta kamoon, tämä on automaattisesti sulkeutuvissa ovissa!
Tuo piipitys kuulostaa ihan siltä, kuin olisi hirveä hätä ja paniikki päällä.Mr. Smith kirjoitti:Mikäsiinä on että kun
kysytään onko
soitetaan
kahden
tunnin
ajan
vartin
välein
Suvi kirjoitti:Emeritus kirjoitti: Näiden uusien paikallisjunien ovien jatkuva piipitys. Okei, ymmärrän kyllä että on näkörajoitteisia ajateltu ja niin pois päin, mutta alkaa hyvin nopeasti kyrsiä kun pääteasemalla odotat junassa sen lähtöä, junaan lappaa tasaisella syötöllä populaa ja joka halvatun kerran ovien täytyy piipittää. Ei auta missä istut, joka puolella piipittää. Eri asia jos äänimerkki tulisi jos ovi olisi unohdettu auki tai jotain, mutta kamoon, tämä on automaattisesti sulkeutuvissa ovissa!
Mulla ei ole junat läheskään jokapäiväisessä käytössä, mutta siltiTuo piipitys kuulostaa ihan siltä, kuin olisi hirveä hätä ja paniikki päällä.
Toisaalta mulla on aina 

Wildchild kirjoitti:Suvi kirjoitti:Emeritus kirjoitti: Näiden uusien paikallisjunien ovien jatkuva piipitys. Okei, ymmärrän kyllä että on näkörajoitteisia ajateltu ja niin pois päin, mutta alkaa hyvin nopeasti kyrsiä kun pääteasemalla odotat junassa sen lähtöä, junaan lappaa tasaisella syötöllä populaa ja joka halvatun kerran ovien täytyy piipittää. Ei auta missä istut, joka puolella piipittää. Eri asia jos äänimerkki tulisi jos ovi olisi unohdettu auki tai jotain, mutta kamoon, tämä on automaattisesti sulkeutuvissa ovissa!
Mulla ei ole junat läheskään jokapäiväisessä käytössä, mutta siltiTuo piipitys kuulostaa ihan siltä, kuin olisi hirveä hätä ja paniikki päällä.
Enpä ole koskaan ajatellut että se piipitys häiritsisi ketään. Kuten ei minuakaan.Toisaalta mulla on aina
kuulokkeet korvilla ja musiikki täysillä, mikä voi toki auttaa asiaa.
Tosin luen useimmiten, ehkä se blokkaa sitä ääntä.Pvi kirjoitti:Mr. Smith kirjoitti:Mikäsiinä on että kun
kysytään onko
soitetaan
kahden
tunnin
ajan
vartin
välein
Kaikille termi kiireellinen ei tarkoita samaa. Kun on kysytty kiireellisyydestä, on siis hyvä sopia missä aikaraamissa työskennellään.
Kuten, sopiiko, että tulemme tällä viikolla viimeistään perjantaina. Silloin on asiakkaalla aikaa tajuta, että hetkinen, itseasiassa tällä olisikin kiire, että huomiseksi olisi hyvä saada valmista.
Kommunikointi on välistä vaikeaa.

Ilmeisesti se oli unohtanut koko jutun tai jotain, en tiedä. Mutta nyt pitäisi sitten jaksaa kysellä perään, koska tarvitsen kuitenkin yhden paperin.
ja 

Lyyra kirjoitti:Mutta oikeesti, mikä pointti voi olla siinä, että alleviivataan käytännössä ihan. kaikki. asiat?
Muistelisin joskus tehneeni itsekin niin, että alleviivasin suurimman osan kirjasta, sen jälkeen päätin lopettaa alleviivaamisen ja tehdä vaan muistiinpanoja.
Se oli sentään oma kirja. Kirjaston kirjojen alleviivaaminen on muutenkin epäreilua. Varsinkin sitten, jos joku on kerran jo alleviivannut ja sit tulee joku toinen, jonka mielestä ihan eri asiat on tärkeitä. 

Ja tämä aamupäivä on kulunut tooosi hitaasti...

Mr. Smith kirjoitti:Mikä helvata siinä on että ihmisten on ilmeisesti vanhasta lajimuistista tehtävä jotain seuraavista aina kun minulla on kiire ja/tai kannan kolme kertaa oman painoni verran tavaraa?
A) Tulla ulos kaupan ovesta edelläni ja pysähtyä lähes välittömästi oven eteen tukkien tien
B) Tulla ulos kaupan ovesta kun olen tulossa sitä kohti ja pysähtyä lähes välittömästi oven eteen tukkien tien
C) Jäädä keskelle kaupan käytävää keskustelemaan ryhmänä tukkien tien
D) Liikkua keskellä kaupan käytävää niin ettei ohi pääse ja tukkia tie
Nyt kun on kurkku vähän flunssankarhea, tee olisi ihanaa.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa