Mä oon päättänyt, että lopetan sarjan katsomisen siinä vaiheessa, kun Seppo lähtee. Siispä olenkin sarjan alusta tähän päivään asti linnoittautunut aktiivisesti telkkarin ääreen arki-iltaisin kello puoli kahdeksan.

Mä luulin että se on öh. kuollut
. Vähämpä tiedän, anteeksi se.shaana kirjoitti:Vai niin se meniMä luulin että se on öh. kuollut
. Vähämpä tiedän, anteeksi se.

tahris kirjoitti:Nakkilan virallisilta sivuita lainaus:
"Nakkila on tunnettu vanhasta sanonnasta "siin Nakkila kirko vaiheill" josta on olemassa monenlaisia selityksiä.
Selitykset juontuvat aina kuitenkin Nakkilan kirkon vieressä sijainneeseen majataloon, jossa
kauppamatkalla olevat miehet lepäsivät ja nauttivat "tuikkuja" murheeseen ja siellä tietysti
tapahtui sitten yhtä ja toista, joten ei haluttu kotona sen tarkemmin kertoa, missä oli oltu.
Todettiin vaan hurskaasti, että oltiin siin Nakkila kirko vaiheill."
Hemmetin sopivasti ajatellen Aleksin ja Sofian elämänvaiheita...

Saippuassa ei tarvita mitään luokallejääntiä tai muutakaan selitystä, kyseessä on tyylipuhdas SORAS eli Soap Opera Rapid Aging Syndrome.tahris kirjoitti:Sofian, Nikon ja Oonan syntymävaiheista ei voi niin vetää johtopäätöksiä.
Ehkä Sofia vanhimpana jäi luokalleen ja siten Niko ja Oona saavuttivat hänet.
Olkoon "soviva" selvitys saippuaoopperalle, vai?
Eikun välillä katson vähemmän,

Shay kirjoitti:En voi uskoa, että joku oikiasti vielä kahtoo Salkkareita.
Tai oikiastaan, että niitä on kukkaan ikinä kahtonu.
Hyvä tytöt.

Maija kirjoitti:Shay kirjoitti:En voi uskoa, että joku oikiasti vielä kahtoo Salkkareita.
Tai oikiastaan, että niitä on kukkaan ikinä kahtonu.
Hyvä tytöt.
Vastavuoroisesti minä en koskaan ole päässyt Survivoriin kiinni. Tylsää sellainen.
Näin on. Joka ei ymmärrä Salkkareiden hurmaa ottaa todennäköisesti itsensä turhan vakavasti ja joutuu vielä elämässään tunkiolle. 
. 

niin traagista.
heartless kirjoitti:Harmi, että mun uutta suosikkia Sergeitä ei varmaan enää pahemmin nähdä sarjassa. Ihmeparantumista odotellessa..

Ja Rafael taisi olla se tarjoilija, joka jossain vaiheessa

Olen syksyllä ajan tasalla.

Maija kirjoitti: yritettyään ensin muun muassa lavastaa Karin syylliseksi huumeiden välittämiseen.
"Vaahtosi huonosti", kommentoi Seppo.

irvikissa kirjoitti:Maija kirjoitti: yritettyään ensin muun muassa lavastaa Karin syylliseksi huumeiden välittämiseen.
Aiheuttaen vain sen, että Seppo pesi taloyhtiön käytävämatot kokaiinilla."Vaahtosi huonosti", kommentoi Seppo.
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa