Ainiin: Hyvää saamelaisten kansallispäivää!

skray kirjoitti:Hyvää saamelaisten kansallispäivää kaikille!

fiilis. Tasan viikko Rammsteiniin. 

Wildchild kirjoitti:skray kirjoitti:Hyvää saamelaisten kansallispäivää kaikille!
Vähän myöhässä, mutta kiitos samoin! T: saamelainen![]()
silti. 

. Huomiseen mennessä pitäisi olla opettajalle näytettävänä neljä täydellistä piirrosta. Minulla on valmiina yksi. Mukava uneton yö tiedossa. Olen siis kyllä koittanut piirtää, mutta yksikin, johon käytin monta tuntia tänään ja eilen, meni just äsken pilalle. Mä en kestä
.Pvi kirjoitti:Ihanaa ystistä keijoystäville!

Ei siinä nyt noin pitänyt käydä. Perhana. 

(tosin joissakin koneissa on nykyään sekin, taannoin olin lennolla, jossa oli ilmainen netti... tällä matkalla onneksi ei).

Olette ihania 
Meillä siis se keittää, kuka ensimmäisenä kahvia haluaa, ja päivällä se, joka vie viimeiset pisarat edellisestä satsista (tai useammin se, joka haluaa kahvia, mutta se on loppu...).

!
Hyvää keijonpäivää!
Ihanaa, että olette olemassa! (Toisaalta, mitäs jos te olettekin mielikuvituksen tuotetta.
...
)marenkienkeli kirjoitti: (Toisaalta, mitäs jos te olettekin mielikuvituksen tuotetta....
)

marenkienkeli kirjoitti:(Toisaalta, mitäs jos te olettekin mielikuvituksen tuotetta....
)

En mäkään kyllä muista maanantaista mitään. Outoa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa