Varoitus! Älä niele nauloja! - Kummallisia käyttöohjeita
Luin tämän eilen illalla, ja vaan nauroin vedet silmissä.

Jorssi kirjoitti:Pukki toi:
Stephen King - Kuvun alla

puolikarkea kirjoitti:Bram Stoker - Dracula

theia kirjoitti:Jane Austen & Ben H. Winters - Sense and Sensibility and Seamonsters
Jane Austen & Seth Grahame-Smith - Pride and Prejudice and Zombies
- näitä kahta oon etsinytkin, mutta Suomen puolella oon törmännyt vaan täysihintaisiin suomennoksiin. Nyt löysin edullisella, jee.

annastindeli kirjoitti:Kyllä miä oon nähny noita englanniksikin Suomessa, pokkareina. Itselläni on tuo -zombies, mutta en suuremmin välittäny siitä.
Se on kyllä totta että kirjat on paljon halvempia Briteissä, oisko se niin että niillä (kirjoilla siis) ei ole arvonlisäveroa siellä? Muistaakseni näin.

En ole sitten lukenut mitään. 
Mä luin noi kaikki kolme about viikkoon (enklanniksi), sen verran koukuttavia olivat. Ja lauantaina katsastin sitten sen ykkösosan leffassa (hirmuisen uskollisesti tehty!). Tykkäsin kirjoista kylläKibaya kirjoitti:Ostin jo aikaisemmin Nälkäpelin ensimmäisen osan.
Pascal toi mulle lauantaina kakkososan - Vihan Liekit.

Tota Crowleyn Tarot-kirjaa mulla *köh* ei olekkaan. Onko siinä jotain uutta ja ihmeellistä ja valaisevaa, jos vertaa muihin noihin kortteihin liittyvissä kirjoissa? Sielun peiliin ja näin?Nugat kirjoitti:Lyyra. Psssst!Tota Crowleyn Tarot-kirjaa mulla *köh* ei olekkaan. Onko siinä jotain uutta ja ihmeellistä ja valaisevaa, jos vertaa muihin noihin kortteihin liittyvissä kirjoissa? Sielun peiliin ja näin?

Lyyra kirjoitti:Nugat kirjoitti:Lyyra. Psssst!Tota Crowleyn Tarot-kirjaa mulla *köh* ei olekkaan. Onko siinä jotain uutta ja ihmeellistä ja valaisevaa, jos vertaa muihin noihin kortteihin liittyvissä kirjoissa? Sielun peiliin ja näin?
Toi on ainoa, mitä oon Crowleyn kortteihin keskittyvistä kirjoista lukenut. Sielun peiliä selasin joskus vuosia sitten, joten en muista siitä mitään. Toi on tosi selkeä opaskirja tälleen aloittelevalle ennustajaeukolle. Joka kortista on sellanen aukeaman laajuinen taulukko, jossa koko kortin symboliikka avataan kohta kohdalta ja sitten tarjotaan tulkintaohjeita, tyyliin "kortti rohkaisee näihin asioihin" ja "kortti varoittaa näistä asioista".
Ja sitten siinä on ainakin kymmenen (ellei enemmänkin) erilaista pöytää erilaisiin tilanteisiin, ja selkeät tulkintaohjeet jokaiseen. Tosi selkeä ja havainnollinen ja looginen opus.
:hörhör:![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa