marenkienkeli kirjoitti:Keskimäärin ihmiset ovat ihan tymiä.
Totta.

Jos on normaalipainoinen niin toiset huomauttelee läskeistä ja toiset sanoo laihaksi.

marenkienkeli kirjoitti:Keskimäärin ihmiset ovat ihan tymiä.

Toivottavasti kuitenkin
Olen
Vähän mietityttääAinakin mulle se on/oli. Enää ei pahemmin heittele, mutta aiemmin oli... myrskyisää. Ekana olen sitä mieltä, etten halua nähdä vilaustakaan toisesta sukupuolesta, sitten taas olin sitä mieltä että nyt on seurusteltava, sitten tykkäsin taas vapaudesta, sitten taas... Ja milloin olin sydänsäröisenä ja sitten taas kohta en.Shay kirjoitti:En tiedä onko ihan normaalia, että tunne-elämä näin heittelee edestakaisin.

theia kirjoitti:Hmm, nyt kun mietin taaksepäin jotain vanhoja juttuja, niin kyllä musta tuntuu että mulla oli enempi halu ihastua/rakastua/tykätä toisesta silleen, ja ei ne tunteet olleet aitoja.
)
Treffailen kivaa tyyppiä ja
Mun ex-ns.poikaystävä oli pistäny s-postia. 
Mää rakastin sitä miestä enemmän kuin
Me oltais oltu ihan hirveä katastrofi

Mutta ehkä hän ei minua vihaa. En ole saanut lähetettyä hänelle sähköpostia, koska hän ei ole enää yliopistolla (eri s-posti kuin ennen). FB-kutsua en ole vielä valmis laittamaan - kun emme me oikein kavereitakaan ole. (Kävin juuri tarkistamassa. Häntä ei enää edes löydy FB:sta.
) Mutta esimerkiksi ex-säätö on nykyisin hyvä kaverini. Molempien seurustelukumppanit tietävät historiamme, mutta mukavasti näemme toisiamme neljästään lautapelailun merkeissä.
Edelleen mulla on tosin sellainen olo, että ex-säädön tyttöystävä pitää mua uhkana mutta, mutta... 
Toivottavasti ei tarvii koskaan nähdä sitä enää tai kuulla tyypistä muutenkaan. 
Ennen aika usein vertasin
Huu..
Toisaalta se nyt on muutenkin mun kämpillä

. On ollut todella hauskaa viettää aikaa yhdessä, mutta tiedän kaivavani hautaa itselleni, kun vietän näin paljon aikaa sen kanssa. Tavallaan hienoa, että voidaan viettää aikaa yhdessä "vain kavereina". Mutta kun niitä tunteita on vielä vähän kuplimassa pinnan alla. Voi rutto.
3 vuotta tuli täyteen. Etukäteen ja jälkikäteen muistin kyllä vuosipäivän, mutta lauantaina sitä en muistanut.
Mutta eipä tuo toinenkaan osapuoli muistanut. 

lumikukka kirjoitti:Mä olen muuten usein miettinyt, että mistä aikuisena parisuhteen aloittaneet laskevat seurustelunsa alkaneen.

Kaivoin sen esiin ja kirjoitin itselleni ylös kun ahdisti taas. 

Emilia kirjoitti:En keksi, mihin tän lykkäisi mutta on niin herttainen, että pakko päästä jakamaan tämä teidän kanssa:
Flirttailuohjeita 1920-luvulta.
"Älä mene ulos tuntemattomien miesten kanssa. He voivat olla naimisissa, ja saatat joutua taisteluun, jossa hiuksia revitään."

. Ja pääsin pussailemaan
. Toivottavasti nähdään vielä
.
. Se ei vastaa mun normaalia miesmakua(hippirenttu tai joku muu rento hiippari),se on sellainen tatuoitu ja lävistetty, jopa aika pelottava tyylillisesti, mutta hitto kun se on suloinen ja mukava. Se on siis tutun tuttu, olen sen muutaman vuoden ajan tiennyt ja ollut aika pettynyt, kun se on ollut varattu. Nyt se on sitten vapailla markkinoilla. Pitkästä aikaa jännitysperhosia vatsassa.lumikukka kirjoitti:Mä olen muuten usein miettinyt, että mistä aikuisena parisuhteen aloittaneet laskevat seurustelunsa alkaneen. Siitä kun ekan kerran tavattiin vai ekoista treffeistä? Jostain muusta?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa