Itse olisin toivonut Stigin voittoa. Esityksessä oli iloa ja sopivasti keijouttakin, mutta biisi oli oikeasti kiva.
Itse Uuden musiikin kilpailu oli vähän
, mutta toivotaan, että se tuosta kehittyy.
, mutta toivotaan, että se tuosta kehittyy.

Tässä tapauksessa ei ehkä tällaista aspektia tule löytymään...
Toivottavasti ehdin katsoa sen ja siellä on railakkaampi meno kuin Suomen finaalissa. Saa nähdä ken on tämän vuoden Pikku-Eric.

Kyllä se Pernillakin on aika söpö.L-S kirjoitti:Oskari oli söpö.Tässä tapauksessa ei ehkä tällaista aspektia tule löytymään...
t. 

No ei tuo kisa nyt sitä tarkoita. Kyllähän siellä nytkin keikkui ihan viimemetreille asti mm. Freeman ja Mica Ikonen.Tr*ina kirjoitti:Nyt edes nimekkäistä artisteista niitä, jotka haluaisivat viisuihin, ei tulla näkemään kisoissa, koska artistin on oltava "uusi".

Kibaya kirjoitti:
edit. Olisin niin halunnut Arton ja Roudassa

Tykkään!
Kibaya kirjoitti:Venäjä![]()
Mummoja!
Aivan hillittömän hilpeä esitys![]()
:keijojami:
Mä niin ihmettelen jos nää ei pärjää tänä vuonna mitenkään.
Party for everybody!

ja, jotta pääsisi sisälle muidenkin maiden viisuihin. Ihan niin harrastunut en ole jaksanut olla, että jaksaisin etsiä niitä itse, ellei suosiolla tule vastaan. Paitsi tänään tulevan Melodifestivalenin voisin vilkaista jos se nyt jossain netissä näkyy. Sitä paitsi Pikku-Eric esiintyy tokikin itseoikeutetusti myös, kun oli kerran viime vuoden voittaja.

Yle Fem klo 21.00 tänään. Be there or be elsewhere.L-S kirjoitti:Paitsi tänään tulevan Melodifestivalenin voisin vilkaista jos se nyt jossain netissä näkyy.
Jorssi kirjoitti:Yle Fem klo 21.00 tänään. Be there or be elsewhere.L-S kirjoitti:Paitsi tänään tulevan Melodifestivalenin voisin vilkaista jos se nyt jossain netissä näkyy.

Ainii, enhää mä muistanu, et se äläs siel on. Ei näköjään ainakaan Areenassa näy livenä ulkomaille, mutta eiköhän siitä jonkun striimin löydä.Lyyra kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Yle Fem klo 21.00 tänään. Be there or be elsewhere.L-S kirjoitti:Paitsi tänään tulevan Melodifestivalenin voisin vilkaista jos se nyt jossain netissä näkyy.
Näkyyköhän YLE Fem Ameriikassa asti?

)
Soppakattila-Danny jäi kakkoseksi.
Sen sijaan hilpeyttä herätti taannoisen Kreikan Euroviisuvoittajan Elena Paparizoun versiointi Lilla-Ericin Popularista. Tietysti jos kerran sen biisin esittäjä piti Kreikasta saakka hakea, niin miksi ei Sakis? 
L-S kirjoitti:Soppakattila-Danny

on mukana - onneksi. Eihän euroviisut ole mitään ilman
aspektia!

Ja rapakon taaksekin tiedoksi, että ensimmäisen jakson voi katsoa jo nyt Yle Areenassa. Ensimmäisessä jaksossa on vierailevana viisaana Paradise Oskar.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa