American Idol

Re: American Idol

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 19 Touko 2011 01:12

Nyt, kun Caseykin tippui, mä toivon Haleytä ja Scottyä finaaliin. James ei oikeen aukea mulle - huutaa kuin Adam Lambert konsanaan (ja näkeekö se mitään? silmät on sirrillään koko ajan :riips: ). Laurenia en ole oikeastaan huomannutkaan ennen tuota Carrie Underwood-esitystä, enkä oikein tiedä miksi se on siellä mukana näin pitkään roikkunut. Saa nähdä kuinka pitkään se siellä vielä pysyy.

Tosin mä en näe enää mitään, koska multa viedään telkkari pois viikonloppuna. :epäilevä:

PS. Mä en vihaa Jacobia. Huikean taitava vokalisti, mutta vetää kyllä välilä yli ja pahasti. Tippui ehkä oikeaan aikaan kuitenkin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » To 19 Touko 2011 21:34

En kai mäkään oo missään vaiheessa sanonut vihaavani Jacobia? :riips:
Noh, Lyyran kanssa samoilla linjoilla pitkälti. Hyvä laulaja, mutta menee välillä vähä liikaa yli. Ja alkoi kuulostaa samalta joka viikko laulusta riippumatta.

En nähnyt esityksiä, mutta katsoin ne osittain tubesta sen pudotusohjelman aikana eilen..
En jaksanut katsoa muiden kuin Haleyn esityksiä kokonaan. Se kai jo kertoo jotain tämän viikon tasosta. En käsitä, aiempina viikkoina oon halunnu nähä kaiken ja kaikki esitykset, mutta nyt ei napannut. Kaikki oli jotenki tylsiä. :sori:
Jacob oli ansaitusti viimeisenä. Laurenin pelasti se yksi hieno veto. Tosi hyvin laulo ja ymmärrän nyt miksi Lauren vielä on mukana. Aiemmin se vaan on hukkunu massaan, mutta ihan ku se nyt olis löytäny edes jonkinmoisen kisavaihteen. Toivottavasti tämä vaihde pysyy päällä loppukisan. :O:

James oli pettymys myös. Meni liikaa kirkumiseksi mun mielestä. Se toinen veto, missä se maltto laulaakin, oli parempi. Mutta ei siltikään mikään tajunnan räjäyttävä.

Caseyn tippuminen oli pettymys viime viikolla, mutta luultavastihan Casey räjäyttää potin joka tapauksessa.

ranking:
haley
scotty
lauren
james
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 26 Touko 2011 12:32

Olipa kyllä :itku: lähetys eilen. On se James vaan symppis ja voithitsivoiharmi, että kaveri putosi.

Esityksistä:

James oli illan paras kahdella erinomaisella suorituksella. Don't Stop Believin' on yksi komeimmista voimarockbiiseistä kautta aikojen. Ja aivan kuten Randykin totesi, Journeyn laulaja Steve Perry on yksi kovimmista laulajista ikinä, ja jos pystyy vetämään biisin "samalla tavalla", on suorittanut laulullisesti huikeita juttuja.

Love Potion no.9 oli myös hyvä suoritus.

Muiden rankkaaminen on vaikeaa, koska kaikilta onnistui yksi biisi todella hyvin ja toinen oli vähän niin ja näin.

Haleyn I (Who Have Nothing) oli yksi kauden kohokohdista. Earth Songilta olisin odottanut enemmän ja se laulu kyllä kuulosti siltä, että hän oli äänialansa rajoilla, vaikka itse intti vastaan. Tuo on itse asiassa se mikä Haleyssä tökkii. Hän vaikuttaa 5-vuotiaalta kakaralta, kun hieman tulee kritiikkiä.

Lauren veti sen ekan biisin todella hyvin ja aivan kuten Skray aiemmin mainitsi, niin hän on löytänyt kilpailuvaihteen. Hän uskaltaa käyttää ääntänsä paljon enemmän ja kuin yllättäen häneltä löytyy palkeita millä vetää hieman korkeammaltakin. Se toinen biisi oli vähän hälläväliäbiisi ja eihän Laurenista saa Eviliä vaikka kuinka yrittäisi.

Scottyn ensimmäinen biisi oli todella tylsä, vaikka ilmeisesti sen piti olla tunteikas. Ja taisi esittäjälleen itselleen ollakin. Toinen biisi oli kuin suoraan Scottyn keikalta. Hauska biisi, hauska esitys.

Jamesin pudotus oli todella harmi ja oikeastaan näistä kolmesta on ihan sama kuka voittaa, sillä kukaan ei ole ollut omissa rankingeissa suosikkien joukossa. Kyllä mä edelleen veikkaan Scottyn voittavan, mutta uskoisin Laurenin pistävän kovasti kampoihin, joten veikkaukseni on.

1. Scotty
2. Lauren
3. Haley

Viime yönä ratkesi kilpailu ja ainakin vielä olen onnistunut olemaan spoilaantumatta. Lasken sekunteja siihen milloin se tieto jotain kautta silmille osuu.
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 26 Touko 2011 16:08

Perkele! Päivitysten aikana raapustelemani viesti on kadonnut bittiavaruuteen. No ei kai siinä sen kummempia ollut. Juhlin Jacobin tippumista ja veikkailin finaalikaksikkoon Laurenia ja Scottya. Toivon toki Haleyn vievän, mutta niin tuskin tapahtuu. Kantri näyttää uppoavan tällä kaudella.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 07 Kesä 2011 11:15

Harmi, kun Haley tippui. :(
Tosin täytyy myöntää, että hänen vetonsa olivat osittain hieman vaisumpia kuin Scottyn ja Laurenin. Olihan heilläkin "huonot" hetkensä. Lisäksi tykkäsin kovasti Laurenin turkoosista mekosta. :sydän:
skray

ViestiKirjoittaja skray » Ke 15 Kesä 2011 12:36

Scotty sen sitten vei. Saas nähdä millasen uran hän nyt sitten rakentaa itselleen ja koska hän sortuu viinaan/huumeisiin/lehtien mielestä liian rankkaan bilettämiseen/naisiin&toisiin naisiin... mitä nyt ikinä. Veikkauksia? :keijo:
Mä veikkaan neljä vuotta. Sitten hän on menossa vieroitukseen tai jotain.
skray

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 16 Kesä 2011 10:42

Olihan tuo jo pitkään selvä, että Scotty sen vie. Sen verran paljon tuo kansa rakastaa countrya, ja kun sellaista kunnon miescountryääntä ei ollut kisassa vielä nähty, niin nyt oli sen aika. Ja kun on niin unelmavävykin. Melko puhtoiselta vaikuttaa vielä toistaiseksi, mutta eiköhän siellä perusamerikkalaiseen countryperinteeseen nojaten, skandaaleja saada Scottynkin toimesta aikaiseksi.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 16 Kesä 2011 11:15

Vanhana countryn ystävänä mä kyllä tykkäsin Scottysta alusta alkaen. Harmittaa vaan kun jäi nuo finaalit näkemättä yllättävän telkkarittomuuden takia. Laurenin mukanaoloa en oikeen tajunnut missään vaiheessa. Voittajasuosikkeja olivat Haley, Casey ja Scotty. Myös Piaa olisin mieluusti kuunnellut vähän kauemmin, kun kerran se kisavaihdekin sieltä löytyi lopulta. Loppupeleissä olisin toivonut Haleyn vievän koko potin, mutta hyvä kai näinkin.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 18 Kesä 2011 19:13

Casey, James ja Haley oli mun suosikkeja, kunnes putosivat. En kyllä uskonutkaan, että Casey tai James olisi voinut voitosta kilpailla, mutta Haleyn putoaminen oli kyllä pettymys ja päätin sitten jättää finaalin katsomatta sen takia. Scotty on hyvä laulaja kyllä, mutta ei mulle kantri oikein uppoa.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 07 Heinä 2011 16:42

Crystal Bowersoxin sinkku tuli tänään radiosta (Radio Suomi). Kivaa countryrootsbluegrasssemmosuus-meininkiä :tilt:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 07 Heinä 2011 20:18

Lyyra kirjoitti:Crystal Bowersoxin sinkku tuli tänään radiosta (Radio Suomi). Kivaa countryrootsbluegrasssemmosuus-meininkiä :tilt:

David Cookin haastattelu ja kolme biisiä tuli tänään radiosta. Kovaa settiä! :virne:
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Tammi 2012 20:32

Uusi kausi, uudet tyypit, vanhat tuomarit. :tilt:

Tuleekohan viime vuonna kaltoinkohdeltu, ja juuri ennen finaalia rannalle jäänyt Jacee Badeaux takaisin? :raps:

Edit: Jakson loppu katsottu. Phillip Phillips Jr. vaikuttaa lupaavalta. :raps:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Pe 27 Tammi 2012 13:46

Vähän omaan korviin PP Jr:lla oli hiukka yliyrittämisen makua laulussa, mutta kaikinpuolin kyllä kehityskelpoisen oleva jannu. Aikoinaan Scotty McGreeryn lauluskabassa peitonnut "Mr. Steal Your Girlfriend" oli myös ihan varteenotettavan oloinen. Kunhan ei tuo liikaa lipevää puoltansa esiin vaan antaa laulun puhua puolestaan, niin voi olla kova luu.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 27 Tammi 2012 16:00

Kyllä mullakin jotkut jutut särähti PP Jr:n laulussa korvaan, mutta kuten sanoin, kuulostaa lupaavalta. Toivottavasti saavat siltä pahimmat maneerit karsittua.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 04 Maalis 2012 23:31

Noh? Top 24? Ajatuksia? Kuka lienee mystinen 25:s? Kenet haluaisitte 25:nneksi?

Mä en oo ihan hirveen tarkkaan seurannut, mutta näköjään ryhmäkierroksilla on tippunut todella monta sellaista, joiden olisin toivonut menevän mahdollisimman pitkälle. Mutta niinpä kai se menee aina.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Ma 05 Maalis 2012 11:19

En nähnyt kokonaan jaksoa, jossa top24 valittiin. Vaikuttaa kuitenkin hyvältä niiltä osin, mitä näin.
Olin todella pettynyt, kun Jermaine Jones tiputettiin. Hän olisi ollut mun lemppari noin niinku alkuun.
Jermainen syvä ääni. :tipahdus:

Se yksi 16-vuotias tyttö oli todella hyvä. Hän on todella pitkä ja Steven tais sanoa karsinnoissa sillon, että se on "hot and happening" tms. En muista nimeä. :sori:
Toivottavasti hän pärjäisi hyvin.
skray

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 05 Maalis 2012 16:16

Top 24:

Kundit:

Adam Brock - Rouheaääninen, hieman vanhempi perheenisä ,joka on toisaalta soul, mutta toisaalta hieman jazz-tyyppi. Ihailtavan musikaalinen tyyppi ja selkeästi parhaimmistoa.
Deandre Brackensick - Viime vuodelta tuttu blondi kiharapoika. Falsettilaulu sopii joihinkin biiseihin, mutta henk. koht. en hirveästi pidä kun se falsetti on se pääasiallinen ilmaisumuoto. Nopeasti kotiin?
Colton Dixon - Myös viime vuonna skabassa mukana ollut tukkapoppari on lähestulkoon valmis artisti ja erikoisen tarinansa (hän ei ollut aikeissa osallistua, mutta tuomarit saivat ylipuhuttua) avulla mielenkiintoisimpien tyyppien joukossa. Kun laulu ja esiintyminenkin on kunnossa, on Colton selkeästi yksi tämän hetken ennakkosuosikkeja.
Eben Franckewitz - Jotenkin sympaattinen pikkupoika, jolla on enkelin ääni. Tuskin menee ihan hirveen pitkälle, mutta kuitenkin todella sympaattinen kaveri.
Creighton Fraker - Hieman outo tyyppi, joka laulaa kyllä todella hyvin. Hengittää musiikkia.
Reed Grimm - Jos Creighton on hieman outo, niin Reed on siihen potenssiin neljä. Erittäin persoonallinen kaveri, joka on tämän kauden Casey. Erittäin musikaalinen tyyppi, joka pelaa paljon persoonallisuudellaan. Onko laulajana tarpeeksi hyvä?
Heejun Han - Kuuluu myös osastoon "hieman oudot". Toisaalta todella sympaattinen tyyppi ja laulaa erinomaisesti, joten kärkipään miehiä.
Joshua Ledet - 19-vuotias kaveri, joka on laulajana selkeää parhaimmistoa. Ehkei persoonallisuutta ole ollut tarpeeksi tähän mennessä erottuakseen edukseen, mutta se ääni!
Chase Likens - Semifinaalin musta hevonen. Todella vähän on miehen laulusta päästy television välityksellä nauttimaan, mutta aivan hyvä on. Ehkä jää kuitenkin ulkopuoliseksi ja on vaarassa pudota, ellei sitten vedä todella killeriä vetoa semeissä?
Aaron Marcellus - Teknisesti yksi taitavimpia laulajia, mutta on silti jäänyt jotenkin ulkopuoliseksi. Ehkei omaa tarpeeksi persoonallisuutta televisioon? Laulun pitää onnistua erittäin hyvin
Phillip Phillips - Mikko Mikkonen on ottanut kyllä luvattoman paljon vaikutteita Dave Matthewsilta ja ihmettelen suuresti jos hän ei jossain vaiheessa esitä jotain Dave Matthewsin tuotannosta. Persoonallinen esiintyjä ja myös laulu toimii, joten toivon mukaan menee pitkälle.
Jeremy Rosado - Koko kisan musta hevonen. Erittäin sympaattinen kaikkien kaveri, joka on myös erittäin hyvä laulaja. Onko kuitenkaan voittaja-ainesta?

Näiden lisäksi semeissä nähdään siis myös 13. mieslaulaja. Omat suosikit ovat 17-vuotias David Leathers Jr ja Lempeä jättiläinen, tummaääninen mammanpoika, Jermaine Jones. Molempien olisi pitänyt olla 12 joukossa, mutta toivon mukaan jompikumpi edes pääsee semeihin esiintymään. Kaksi muuta ehdokasta ovat "herrasmies"-cowboy Richie Law. IMHO yksi ärsyttävimpiä tyyppejä Idol-historiassa ja mallipoika Johnny Keyser, joka oli kyllä alunalkaen ihan ok ja kehityskelpoinen, mutta hän ei lopulta päässyt edes 42 joukkoon, joten hänen mahduttaminen 13 joukkoon olisi jotenkin hyvin outoa.

Gimmat:

Bailey Brown - Aika keskinkertainen kantrilaulaja ja luulenpa, että meni jatkoon vain siksi, että muille edellisillä kausilla yrittäneille saadaan viesti siitä, että myös uudelleen skabaan osallistujilla on mahdollisuudet semifinaaleihin. En usko, että jatkaa kovin pitkään.
Hollie Cavanaugh - Jo viime kaudelta tuttu mimmi on kyllä melkoinen musta hevonen. Ollut koko skaban ajan jotenkin etäinen, mutta viimeinen laulu paljasti Hollien olevan melko kova luu lauluosastolla.
Hallie Day - Tuomareiden suosikkina alusta-alkaen liitänyt Hallie on omasta mielestä jotenkin etäisenoloinen ja en meinaa millään saada selvyyttä siitä millainen laulaja hän on. Ehkä menee pitkälle tuomareiden suosikkiasemasta johtuen, vaikka toisaalta he eivät hirveästi enää päätä asioista.
Jen Hirsch - Mimmien parhaimmistoa. Savuinen ja raspinen ääni sopii kuin nakutettu vähän soulahtavimpiin biiseihin. Toivottavasti menee pitkälle.
Haley Johnsen - Melko yllättävästi on nostanut profiiliaan kisan edetessä. Las Vegas-ryhmänsä todella vahvassa esityksessäkin nousi parhaiden joukkoon. Musta hevonen?
Skylar Laine - Suomensukuinen(?) kantrimimmi näyttää Tracy Ullmanilta ja kuulostaa Reba McEntireltä. Perus kantrijollottaja, joka saa kyllä tehdä huikeita suorituksia voittaakseen minut puolelleen.
Shannon Magrane - Kovasti on 16-vuotias, Steven Tylerin sanoin, kuuma ja kostea Shannon nostanut profiiliaan. Ei kuitenkaan ole vakuuttanut mua täysin. Onnistuuko kasvamaan vielä lisää?
Jessica Sanchez - Tällä hetkellä ainoa, joka pistää kapuloita äijien rattaisiin. Aivan huikea ääni vasta 16-vuotiaalla mimmillä! Kunhan ei vedä tylsästi pelkkiä balladeja, niin aivan potentiaalinen voittajasuosikki.
Chelsea Sorrell - Kantrimmi taisi tämäkin olla? Ei ole jättänyt kovin suurta muistijälkeä, joten pudonnee "aivansama"-osastoon.
Elise Testone - Persoonallisesta ulkonäöstään huolimatta en nyt muista yhtään millainen laulaja oli kyseessä, joten ehkä hänkin valahtaa tuohon samaiseen "aivansama"-kategoriaan.
Erika Van Pelt - Harvoja rokkarimimmejä tässä skabassa, joten pakko liputtaa Erikan puolesta. Ja hyvin on tähän asti suoriutunut. Varmaan on Pat Benataria, Heartia ja Journeyta luvassa?
Brielle Von Hugel - Aika paljon ärsytystä aiheutti tämä mimmi (tai oikeastaan äitinsä), kun päti sillä että on ollut jo viime vuonna mukana, joten tietää kyllä miten kannattaa esiintyä jne. Aivan hyvä laulaja, muttei mikään virtuoosi, joten tuskin menee kovinkaan pitkälle.

Omat top 3:t tällä hetkellä.

Pojissa Jeremy, Heejun ja Colton. Tytöissä Jessica, Erika ja Jen.
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 05 Maalis 2012 17:35

Laaksonen kirjoitti:Näiden lisäksi semeissä nähdään siis myös 13. mieslaulaja. Omat suosikit ovat 17-vuotias David Leathers Jr ja Lempeä jättiläinen, tummaääninen mammanpoika, Jermaine Jones. Molempien olisi pitänyt olla 12 joukossa, mutta toivon mukaan jompikumpi edes pääsee semeihin esiintymään. Kaksi muuta ehdokasta ovat "herrasmies"-cowboy Richie Law. IMHO yksi ärsyttävimpiä tyyppejä Idol-historiassa ja mallipoika Johnny Keyser, joka oli kyllä alunalkaen ihan ok ja kehityskelpoinen, mutta hän ei lopulta päässyt edes 42 joukkoon, joten hänen mahduttaminen 13 joukkoon olisi jotenkin hyvin outoa.
Eiköhän se jatkaja ole tuo Jermaine Jones. En näe mitään syytä, miksi se olisi kukaan noista muista.

Jen Hirsch ei muhun tehnyt kyllä oikein mitään vaikutusta, enkä kyllä usko, että kovin pitkälle tässä kisassa menee. Saattaa tippua jo seuraavassa pudotuksessa. Kaikkia noita en edes muista, mutta mitä nyt muistan, niin omat suosikkini tällä hetkellä ovat pojista Phillip Phillips ja Heejun Han sekä tytöistä Skylar Laine ja Erika Van Pelt. Mitä tuohon Hallie Dayhin tulee, niin heti kun yleisö pääsee äänestämään, niin sille tytölle tulee noutaja.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Ma 05 Maalis 2012 17:55

Jorssi kirjoitti:
Laaksonen kirjoitti:Näiden lisäksi semeissä nähdään siis myös 13. mieslaulaja. Omat suosikit ovat 17-vuotias David Leathers Jr ja Lempeä jättiläinen, tummaääninen mammanpoika, Jermaine Jones. Molempien olisi pitänyt olla 12 joukossa, mutta toivon mukaan jompikumpi edes pääsee semeihin esiintymään. Kaksi muuta ehdokasta ovat "herrasmies"-cowboy Richie Law. IMHO yksi ärsyttävimpiä tyyppejä Idol-historiassa ja mallipoika Johnny Keyser, joka oli kyllä alunalkaen ihan ok ja kehityskelpoinen, mutta hän ei lopulta päässyt edes 42 joukkoon, joten hänen mahduttaminen 13 joukkoon olisi jotenkin hyvin outoa.
Eiköhän se jatkaja ole tuo Jermaine Jones. En näe mitään syytä, miksi se olisi kukaan noista muista.

Mä näen montakin syytä miksi se olisi David Leathers Jr. Siinä missä Jermaine on melkoinen raasu, niin David on energinen ja sähäkkä nuori mies, joka laulaa kuin nuori Michael Jackson. Ehkä itsekin ottaisin kaikista mieluiten Jermainen mukaan, mutta en missään nimessä ole pahoillani, jos "Mr. Steal-your-girlfriend" on jatkossa. Jos se on jompikumpi noista kahdesta muusta, niin mustaksi muutun!
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 06 Maalis 2012 15:16

Laaksonen kirjoitti:Mä näen montakin syytä miksi se olisi David Leathers Jr. Siinä missä Jermaine on melkoinen raasu, niin David on energinen ja sähäkkä nuori mies, joka laulaa kuin nuori Michael Jackson. Ehkä itsekin ottaisin kaikista mieluiten Jermainen mukaan, mutta en missään nimessä ole pahoillani, jos "Mr. Steal-your-girlfriend" on jatkossa. Jos se on jompikumpi noista kahdesta muusta, niin mustaksi muutun!

Mää ainakin toivon, että se on David. :hymyhali: Olin vähän masis, kun lopussa oli valittava joko sen tai Edenin välillä.

Miehistä mulla jäi mieleen muutenkin Eben sekä lahjakas ja persoonallinen Reed Grimm. Myös Heejun on niin symppistyyppi, ettei siitä voi olla pitämättä. Lauluääni on keskiverto.

Tytöistä mulla ei oikein ole vielä jäänyt mieleen muut kuin Skylar Laine. Jotenkin tykkään siitä.

Nämä mielipiteet (Reediä lukuunottamatta) perustuvat paljolti ensivaikutelmiin eivätkä laulutaitoihin. Saa nähdä, kun oikeat esiintymiset aloitetaan,
kuka oikeasti osaa laulaa ja kuka ei.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 09 Maalis 2012 11:58

Ei ollu David vaan lempeä jättiläinen. :(

Eilisen lähetyksestä jäivät parhaina mieleen:
Reed Grimm - ehdotonta parhaimmistoa niin äänensä kuin esiintymisensä perusteella
Phil Phillips - mahtava ääni ja persoonallinen esiintymistyyli (kiemurtelu :virne: )
Colton Dixon - en tykkää tyypistä, mutta osasi esiintyä ja on tyyliltään sellainen, että siitä vois tulla nykyartisti
Adam Brock - yllätti positiivisesti. Ajattelin, että tää tyyppi olisi jotenkin tylsä

Muut olivat melko vahvaa AI-kauraa. Ihan kivat äänet, mutta eivät säväyttäneet mitenkään.

Mulla on ikävä Simonia, kun kukaan ei enää hauku ketään ja kaikki muka esiinty tosi hienosti ja mahtavasti. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 09 Maalis 2012 12:52

Eilisen shown perusteella voi jo vähän veikkailla.

Vahvat (laittaisin jatkoon):
- Colton Dixon
- Phillip Phillips
- Heejun Han
- Jermaine Jones

Keskikasti (jatkoon/wild card):
- Reed Grimm
- Jeremy Rosado
- Chase Likens
- Joshua Ledet

Ei jatkoon:
- Adam Brock
- Deandre Brackensick
- Aaron Marcellus
- Creighton Fraker
- Eben Frankewitz

Ryhmissä nimet esiintymisjärjestyksessä, ei paremmuusjärjestyksessä.

Nuo siis omien toiveiden mukaan. Ebenin luulisi olevan varma tippuja, koska biisivalinta ei ollut hyvä, eikä se esityskään ihan putkeen mennyt. Myös Deandren luulisi tippuvan, mutta voi myös mennä ulkonäöllä vielä jatkoon. Jos joku tuosta kärkinelikosta putoaa, niin olen pettynyt.

Suosikkeina pojissa jatkavat Phillip ja Heejun, mutta rinnalle nousi tuon esityksen jälkeen myös Colton, josta en aiemmin pitänyt ollenkaan.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 10 Maalis 2012 04:09

Deandre :(

Onhan sillä ääni ja taitoa, mutta ne samat maneerit koko ajan. Ei vaan iske sitten yhtään.
Aranwe

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 10 Maalis 2012 14:35

Nyt on tytsytkin katsastettu. Aika outoa oli, että kahdella kilpailijalla oli sama biisi ja se saattaa koitua Jen Hirshin kohtaloksi, koska Elise Testone veti sen niin paljon paremmin.

Vahvat (laittaisin jatkoon):
- Erika Van Pelt
- Skylar Laine
- Shannon Magrane
- Jessica Sanchez
- Elise Testone

Keskikasti (wild card):
- Jen Hirsh
- Brielle Von Hugel
- Hollie Cavanagh

Ei jatkoon:
- Chelsea Sorrell
- Hallie Day
- Baylie Brown
- Haley Johnsen

Tämä tyttöjen kierros vaikuttaa selvemmältä kuin poikien. Chelsea Sorrell lauloi kyllä ihan hyvin ja saattaa nousta tuolta ei jatkoon -listalta ylemmäs, mutta olen aika yllättynyt, jos Hallie, Baylie ja Haley eivät tipu suoraan. Erika, Skylar, Shannon ja Elise ovat suosikit tällä hetkellä. Toivottavasti kukaan heistä ei putoa.
Jorssi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 11 Maalis 2012 17:38

Tytöistä tykkäsin eniten Skylarista ja Elisestä. Muut eivät oikein iskeneet.

Milloin pudotuslähetys muuten on? :riips:
Shay
Hukkasusi

EdellinenSeuraava

Paluu Leffa.tv