Kibaya kirjoitti:Tietysti telkkari voi vääristää todellista kuvaa, mutta mulla tekee aina Reinon läsnäollessa pahaa. Se kohtelee vaimoaan tosi alhaisesti.

Mä olen välillä miettinyt että meillä (siis mulla ja miehellä) menee huonosti, mutta herranjumala kun tota Reinon
käytöstä katsoo, voin sanoa että meillä eletään varsin normaalisti. Ei kukaan vaimoaan oikeasti rakastava mies
kohtele vaimoaan noin kuin Reino tekee.

Helistä mulla on vähän negatiivinen kuva, johtuen lähinnä siitä että mamma betalar. Kuka mein ikäinen (alle
kolmekymppinen) pystyy oikeasti "kirjoittamaan biisejä" monta kuukautta ja vuotta putkeen tekemättä loppujen
lopuksi lähes mitään elannon eteen? Asuu hienostoalueella varmaankin ilman vuokran maksua, ajelee taksilla
pieniäkin matkoja, shoppailee 700 euron kenkiä (ihan sama vaikka ei ostaisikaan niitä vähän väliä, mutta kenellä
"normaalilla" ihmisellä on varaa laittaa tollanen summa yhteen kenkäpariin?), pukeutuu merkkivaatteisiin...
Tarviiko jatkaa?
Pakko myöntää, että olin kiinnostunut Helistä musiikillisessä mielessä mutta tämän sarjan jälkeen en halua tukea
häntä ostamalla levyä.

Sinissä mä näen taas suhteellisen paljon itseäni silloin kun olin teini. Mikään ei ollut hyvin, koulu ei kiinnostanut,
kukaan ei ymmärtänyt mua. Tosin sillä erotuksella että mä kyllä kävin koulussa (lukiossa) päivittäin ja valmistuin
ajallaan, mitä Sini nyt ei näytä tekevän. Toivottavasti Sini saisi tän sarjan jotenkin itelleen talteen että voisi katsoa
omaa elämää kymmenen-viidentoista vuoden päästä ja miettiä vieläkö ajattelee samoin.

Muista naisista mulla ei oikeen ole mielipidettä. Esin on vähän hukassa koko elämänsä kanssa ja niin päin pois.
Pakko myös myöntää että tää sarja on saanut miut miettimään miltähän miun perheen elämä näyttää muiden silmiin.
Mitä jengi kritisoisi, miettisi, ihmettelisi, iloitsisi?