Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 04 Maalis 2012 12:12

Sunnuntaina :kailotus: kellot kilpaa kolkkaa kirkontorneissa :kailotus:

Mä haluaisin olla vaan vieläkin, ja parannella viimeiset lentsunrippeet (kun ei kerran hiihtämäänkään pääse tän typerän taudin takia :viha: ).
Sen sijaan pitäisi valmistella huomiseksi jotain esiteltävää. :epäilevä: Meillä on seminaarintapainen kirjoitustehtävän esittely. En ole aloittanut sitä kirjoitelmaa yhtään. Ideana oli tehdä se (ja pari muutakin juttua) tällä viikolla, mutta oon ollut kipeänä. Olis ihan hyvin voinut tulla tää tauti vasta ens viikolla. :norsu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Su 04 Maalis 2012 13:37

Nukuin varmaan 12 tunnin yöunet, sillä olin kauhean väsynyt tästä viikosta ja ainaisesta kiireestä. Pitäisi tässä pikkuhiljaa alkaa opparia tehdä. Tiistaina on ohjaavan opettajan tapaaminen, johon minulla pitäisi olla paljon asioita tehtynä. Tällä hetkellä niistä hommista tehtynä on n. 1/3. Mietin, että jos olisin tosi ahkera ja saisin tehtyä ison osan noista hommista nyt päivällä, niin voisinkohan illan olla vaan vapaalla ja olisikohan mahdollisuus nähdä Poikaa. Haluaisin mennä käymään sen luona ja katsomaan sen lemmikkejä, sillä on käärmeitä ja hämähäkkejä :o: . Hassu olo. Olen ollut ihan kauhean stressaantunut ja sain perjantaina kunnon hermoromahduksen, jonka takia itkin tuntikausia, joten ihan kiva välillä tuntea jotain kivaakin, kuten ihastumista jne.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 10 Maalis 2012 16:13

Ihana lauantaiaamu pitkästä aikaa.

Kissain kanssa herättiin kaikessa rauhassa ja pyöräytettiin päivä käyntiin.
Vähän fordea ja ilmaria siihen heti kärkeen.
Olin aamusta yllättävän onnellinen. Näin aika epämiellyttäviä unia, mutta herätessä päätin, että en ota sitä tunnelmaa niistä itselleni.
Ja se toimi tänään :D

Aikapian aamusta veli käytti mua hoitamassa asioita kirjastolla ja viemässä puhelimenosia huoltoon. Ulkonakäyminen rytmitti kuitenkin päivää suht hyvin.
Ulkona oli auringonpuutteesta huomitta tosi mukava fiilis.
Kirjastossa olisi ollut elävä kirja-tapahtuma, jonka missaaminen vähän harmitti. Ehkä niitä kuitenkin tulee uudestaan.

Myös sisko ja "Tuuuusiiii" kävivät täällä tuomassa energiaa :keijo:
Sisko ei yhtään taas ymmärtänyt mun ja muussin ( rakas lapsi ja sen monet nimet) välitöntä energiaa. Himmeet bileet käynnissä!
Musiikkia, tanssia ja lopuksi Keijolista :virne:

Aika pitkältihän mun arki ei eroa viikonlopusta mitenkään, mutta tänään oli kiva kun oli vähän jotain muutakin.
Pääsin ulos aamulla :jami:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » Su 11 Maalis 2012 12:02

Sunnuntaiaamu, myöhään nukkuminen, kullan kainalossa makoilu, kahvit vasta (vrt. arki) puol 10, kunnon voileivät ja huonot telkkariohjelmat. :sydän:
Ulkona aurinko paistais, mutta mun pitäis istua sisällä puurtamassa gradun parissa. Koska en saanut eilen aikaiseksi mitään, on pakko tänään tehdä tuplasti hommia. Ei kivaa.

Mutta muuten, sunnuntai. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 11 Maalis 2012 15:27

Nightwishin keikan ja melko hienovaraisen vodkanmaistelun jälkeen tähän aamuun lähdettiin kyllä totaalisesta nollasta. Kissat ruokin ja sen jälkeen istuin aluksi vain sohvalla, aamiaista ei tehnyt mieli, vettä kyllä. Nyt oli sellainen tyhjyys, että ymmärsin vähän kaveria, joka oli krapulassa katsonut kolmisen tuntia Ostoskanavaa vailla suurempia mietteitä.

Avasin telkkarin tuli Frendejä. Sitten aktivoidun niinkin paljon, että katsoin boksilta Amazing Racen. Sen loputtua hengasin edelleen Subilla, jossa meni "Howie do it" -kepposohjelma, jossa miljonääri osti vauvoja ihmisiltä.

Luin pitkästi Suomen kuvalehteä. Siinä oli tarina kahden miehen kohtaamisesta. Kriisityönjohtaja oli ajanut juopoksi ajautuneen keittiömestarin yli samana päivänä, kun keittiömestarin oli tarkoitus hirttää itsensä dramaattisesti Katri Valan puistoon. Puukin oli jo katsottuna. Yliajo siis pelasti elämän. Nykyään miehet ovat ystäviä ja tapaavat säännöllisesti. Tarina olisi hyvin voinut olla Hotakaisen romaanista tai Helsingin herrasta.

Joskus miettii, miksei elämässä ole enemmän aikaa juuri tällaiselle hitaalle sunnuntailueskelulle. Nytkin on mieleen noussut jo monta asiaa, mitä tänään pitää hoitaa. Pese pyykkiä, astioita, osta vessapaperia... Kiireistä on.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja skray » Su 18 Maalis 2012 10:33

Tänään on vapaapäivä, ihanaa! :superhymy:
Pitää tosin mennä kauppaan, kun ruoka on kotoa taas loppumaisillaan. Miks ruoka loppuu? :huoh:

Gradu myös odottaa. Ei millään huvittaisi, mutta pakko kai se on.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 18 Maalis 2012 10:52

Kissa herätti ennen kahdeksaa.
Nyt se itse nukkuu reporankana ja tyytyväisenä.
Reilu kerho...

Muutoin on vaan "one of those mornings".
Vaikea tarttua mihinkään ja olo on kamalan levoton.
Ehkä se päivän mittaan tästä tasaantuu.
Toivottavasti.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » La 31 Maalis 2012 07:52

Tänään pitää töihin. :huoh:
Mä niin haluaisin työn, jossa on normaali aikataulu 8-16, eli viikonloput olis vapaata. Aina.

Muuten ulos katsoessa näyttää viereisen talon katon perusteella siltä, että talvi on tullut takaisin. Katuja en ole vielä nähnyt, mutta toivon, että ne ovat vielä kevään puolella jo, eli ilman jäätä.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » La 31 Maalis 2012 11:07

skray kirjoitti:Tänään pitää töihin. :huoh:
Mä niin haluaisin työn, jossa on normaali aikataulu 8-16, eli viikonloput olis vapaata. Aina.

Mää haluaisin työn, jossa joskus pääsisi viikonloppuna töihin. :virne: Haluais pystyä saamaan jotain lisätienestiä, mutta
meillä ei saa tehdä ylitöitä eikä viikonloppuja kuin erittäin erityisissä erityistilanteissa, joihin minäkään en aina pääse. :(

Tämä aamu on taas mennyt lorviessa. Jospa kohta saisi persauksensa ylös penkistä ja ulos ovesta. Aurinkokin paistaa ulkona kauniisti. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja heartless » La 31 Maalis 2012 11:18

Kuva

Olipa ankea viikonloppuaamun aloitus, jääkaapista ei löytynyt kuin valo ja appelsiinimehun jämät. Aamiaiseksi nautin sitten ainoastaan kupillisen kahvia ja haaveilin kunnon brunssista. Täytynee tänään tehdä visiitti kauppaan ja ostaa kaikkia herkkuja huomisella aamupäivälle.

Eroaako teillä viikonlopun aamiainen arkiaamuista? Onks tästä jo puhuttu aiemmin? Musta on ihanaa välillä lähteä viikonloppuisin johonkin kodin ulkopuolelle aamiaiselle (Amurin Helmi :sydän: ) ja päivä lähtee ihan eri tavalla käyntiin.

Mä en pysty arkiaamuisin heti herättyäni syömään mitään kun kaikki ällöttää ja koitan sit väkisin saada alas jotain helposti syötävää, kuten jogurtin, muroja tai puuroa. Viikonloppuaamuisin on ihanaa kun saa ensiksi rauhassa heräillä ja oleilla, minkä jälkeen ruokakin maistuu kun ei tarvitse väkisin kiireessä syödä jotain.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja skray » Su 01 Huhti 2012 08:36

En mä ainakaan jaksa vääntää mitään sen kummempaa aamupalaa viikonloppunakaan, kun useimmiten oon töissä. Viikolla harvemmin syön aamupalaa herättyäni, juon vaan kahvit. Jos jaksan ja tekee mieli syödä, niin laitan pari leipää. Viikonlopun ero viikkoon on varmaan se, että on enemmän aikaa juoda se kahvi. Kerkeää vähän haaveilemaankin, eikä tarvi vaan lipittää sitä kahvia pikavauhtia. Nytkin nousin jo ylös, vaikka töihin pitää vasta klo 11. Eli aikaa on. Viikolla nousen tuntia tai puoltatoista ennen kuin pitää olla töissä ja työvaatteet päällä jos on aamuvuoro. Iltavuoropäivät on sit jo erikseen, mut sillon nousen niin myöhään, että aamupalaa tekis mieli vasta joskus puolen päivän aikaan ja sillon mieheke on jo ruokkiksella, niin syön sitte ruuan saman tien. Tosin viime aikoina oon silti syönyt aamupalan vasta joskus 11 aikaan, ja ruokaa jo klo 12. Aamupalajutut on hassuja. :keijo:
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Su 01 Huhti 2012 10:58

Mää oon nykyään yrittäny elää viikonloppunakin melko normaalisti ja syödä aamupalan, ettei mene päivän
ruokailut ihan päin mäntyä. Tänä aamunakin (reilun tunnin sängyssä lorvailun ja aamulenkin) jälkeen
vedän naamaani proteiinifruitieta. :tilt: Lounas taitaa siirtyä jonnekin yhteen tai kahteen. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 01 Huhti 2012 11:03

Mä olen juuri hotelliaamiaisten kautta löytänyt sen merkityksen, joka hyvällä aamupalalla on koko päivän fiilikseen. Varsinkin, jos siihen tosiaan on aikaa. Arkiaamussa tulee hotkaistua kahvia ja pieni leivänpala minuuttiaikataulua noudattaen.

Esimerkiksi tänään tein munavoita piirakoiden seuraksi ja katselin Putouksen Unicef-jakson boksilta. Kellosta viis. :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 14 Huhti 2012 08:29

Huomenta keijot! Ilma on kuin morsian, erittäin kostea. :pahasetä: Siitäkin huolimatta on lähdettävä tien päälle.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja damn » La 14 Huhti 2012 09:26

Tulipas nukuttua kehnosti. Luulin, että uni tulee ihan helposti, kun kotiuduin kaverin luota illanistujaisista yhden maissa yöllä ja silloin väsytti ja olin hiukan päissäni. Uni oli kuitenkin katkonaista ja vähän ennen yhdeksää oli pakko luovuttaa, että en mä kyllä enää unta saa.
Mietin pitäiskö lähteä kohta kirpparit kiertää. Hirveä hinku löytää vaatteita, mutta budjetti ei kestä nyt vaatekauppoja. Tänään olisi yhdet tosi mahtavat bileet, enkä tiedä yhtään mitä laitan päälle. Pitäs käydä samalla reissulla alkossa ostamassa pari viinipulloa illaksi. Jei. Mahtava ilta tulossa ja vielä mahtavampaa seuraa. Ne bileet kestää aamukuuteen, saas nähdä kuinka kauan jaksan olla menossa mukana näin vähillä yöunilla...
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 14 Huhti 2012 11:05

Jorssi :pahasetä:
Damn :paijaus:

Mää oon junassa! :superhymy:
Ohjelmassa on Pohjanmaa-ekskursio Seinäjoelle. Ystävä siellä asustaa ja pitkään on suunniteltu että käyn kylässä. Katsotaan mitä me keksitään. Ainaskin haluaisin käydä jossain kirppiksellä tsekkailemassa tarjonnan. Mut varmaan me vaan pääasiassa juorutaan ja hengataan. Sauna ois kans kiva mutta en tiedä onko niillä sellasta.

Jee! :superhymy:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja L-S » La 14 Huhti 2012 19:05

Kyllä vielä on aamu :tilt:

Nukuin tosi huonosti, kesti hirmu kauan saada unta. Ehkä yskänlääkkeessäkin oli jotain ainetta, mikä piristää ja valvottaa. En ehkä voi enää käyttää sitä, kun tulee kerran noin inhottavan pintajännittynyt ja valveinen olo.

Huonon yön jälkeen teen kostoksi aamiaiseksi kurpitsaleipää. Se on oikeammin vähän kuin kahvikakku, mutta leiväksi nimetty. Ei mulla kovin usein ole jaksamista tehdä viikonloppuaamiaiseksi mitään sen erikoisempaa kuin viikolla, mutta tällä kertaa näin. Se on sen verran hyvää, että sen saan ehkä syötyä, muuten ei oikein tee mitään mieli, kun pää on vielä flunssatukossa.

Pitäisi tehdä vähän töitä ja illalla vietämme kaverin koiran synttäreitä. :superhymy:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » Su 15 Huhti 2012 10:50

Hyvää sunnuntaiaamua fordailijat. :hehei:

Mä olin eilen kaverin luona ja tehtiin kaikenlaisia drinkkejä. Oli kyllä hyviä. Illan voittajaksi selviytyi apinaviski, johon siis nimensä mukaisesti tulee viskiä, josta en yleensä pidä. Namnam oli tämä kuitenkin. Voisin kesällä pitää jotkut juhlat ja tehdä pelkkiä apinaviskejä koko illan. :raps:

Pyykit on jo koneessa, pitää vielä pestä toinenkin koneellinen. Pyyhkeitä. :huoh:

Lupasin miehekkeelle, että teen ruokaakin tänään. Yllätysmenu näyttää pizzaa itse tehtynä. Nam myös sille.

Sunnuntai. :sydän:
skray

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 15 Huhti 2012 17:10

Tuleeko apinaviskiin muuta kuin viskiä?
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Annis » Su 15 Huhti 2012 17:16

Lyyra kirjoitti:Tuleeko apinaviskiin muuta kuin viskiä?

Banaanilikööriä, ainakin meillä. Itse tykkään siitä niin, että siihen laittaa kolaa sekaan, pelkkä likööri ja viski on musta vähän turhan tuju.
Annis

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 15 Huhti 2012 18:10

Annis kirjoitti:

Banaanilikööriä, ainakin meillä. Itse tykkään siitä niin, että siihen laittaa kolaa sekaan, pelkkä likööri ja viski on musta vähän turhan tuju.

:isosilmä: :umpfh:

Meillä oli tänään kirppiskierros. Löysin kahvipurkin, ja mietin yhtä lanppua. Jätin sen sit kuitenkin. Mietin vielä sitä lanppua, ja jos se kaivelee vielä huomenna (todnäk ei), niin pyydän kaveriani käymään lunastamassa sen mulle.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Su 15 Huhti 2012 19:47

Annis kirjoitti:

Joo siis meidän ohjeessa oikeen sanottiin, että kokista niiden lisäks. En edes tiennyt ajatella, että ilmankin olis joku versio. :keijo:

Lisäks todettakoon, ettei tästä sunnuntaista tullutkaan sellanen kuin kuvittelin, koska tuli äkkilähtö töihin päivällä.
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 16 Huhti 2012 19:35

Viskiä ja banaanilikööriä :bubbles: Kaikkea ne keksii.

Mulle on opetettu, että viski pitää juoda sellasenaan. ;)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 16 Huhti 2012 19:42

Joo mää oon Emilian kannalla. Apinaviski ilman apinaa, kiitos. :kyllä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 17 Huhti 2012 19:02

Hyvä viski :kuola:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa