damn kirjoitti:Ihastuin

. Ja pääsin pussailemaan

. Toivottavasti nähdään vielä

.
Muoks muutama tunti myöhemmin. Ainakin se on laitellut viestiä tänään

. Se ei vastaa mun normaalia miesmakua(hippirenttu tai joku muu rento hiippari),se on sellainen tatuoitu ja lävistetty, jopa aika pelottava tyylillisesti, mutta hitto kun se on suloinen ja mukava. Se on siis tutun tuttu, olen sen muutaman vuoden ajan tiennyt ja ollut aika pettynyt, kun se on ollut varattu. Nyt se on sitten vapailla markkinoilla. Pitkästä aikaa jännitysperhosia vatsassa.
^Tuon tyypin kanssa tekstailtiin parit kerran tuon tapauksen jälkeen, mutta se sitten jäi, eikä nähty missään edes sattumalta. Harmitti kovasti, mutta yritin olla ajattelematta asiaa, koska satutan aina vaan itteeni ihmissuhteissa, joten olen opetellut unohtamaan ihmiset nopeasti, enkä jää roikkumaan ja kysele perään.
Viime viikonloppuna törmäsin siihen baarissa ja jatkettiin siitä mihin viimeksi jäätiin nähdessä, eli pussailtiin ilta. Minä en siis ole sellainen ihminen, että baarissa kenen kanssa tahansa suutelisin jatkuvasti, sellaiset voi tehdä kyllä ihan muualla kun ihmisten ilmoilla. Mutta tuon kanssa ei oikein pysytty erossa toisistamme. Päädyinkin sitten sen kämpille yöksi ja vietin siellä seuraavan päivänkin. Se on aivan ihana. Mutta se tosiaan erosi reilu pari kuukautta sitten ja sillä on sen eksän kanssa vähän jännät välit ja selvittämättömiä asioita, joten voi olla että tää jää taas tähän. Jos sen eksää ei olisi kuvioissa, niin voisin sanoa 99% todennäköisyydellä, että meillä voisi olla juttua ihan kunnolla. Harmittaa. Pitkästä aikaa ihminen jonka seurassa on niin hyvä ja helppo olla. Se on luonteeltaan just sellainen mitä kaipaisin. Lisäksi sillä on arvot kohdillaan ja mikä mahtavinta, kerrankin mies, joka käy töissä, eikä ole sossupummi. Minulla on siis oikeasti tapana kerätä ympärilleni miehiä, jotka ei opiskele, ei käy töissä, ei harrasta mitään, eikä niitä edes kiinnosta mikään... Joten ihanaa vaihtelua tälläinen. Ja se on kaiken muun hyvän lisäksi hyvännäköinen

. Jos saisin yhden toivomuksen tällä hetkellä, niin toivoisin, että se olisi mun mies.
Olen niin monesti ollut tilanteessa, että tapailen miestä, joka ei ole päässyt yli eksästään. Mä olen kuulemma niin nätti, kiva, mukava, hyvää seuraa jne jne, mutta perkele kun en voi koskaan olla kenellekään miehelle se ykkös vaihtoehto. Tässä niitä yksiä syitä, jonka takia itsetuntoni on pohjamudissa. Kyllä mä kaiken järjen mukaan tiedän olevani hyvä tyyppi ja kuulen jatkuvasti sitä kavereilta ja miehiltä, mutta silti minusta varmaan puuttuu joku ominaisuus, mitä tyttöystävältä vaaditaan. En jaksa enää

.