Saaks tätä päivittää?
Edelleen olen shaana, nyt sitten vissin 26-vuotias neiti-ihminen. Nykyisin on elämänmeno hieman erilaista, menin toissasyksynä
ammattikorkeeseen (vihdoin, sanois Äiskä) ja sitä myötä olen sitten ajautunut pohjoiseen, Kittilään tarkemmin.
EI hullumpaa! Tässä ajan saatossa on tapahtunut kovasti erilaisia asioita, jotka ovat kasvattaneet minusta ehkä vähän
aikuisemman yksilön. Työelämästä kouluun siirtyminen tuntui isolta jutulta, mutta koska se meni niin hemmetin hyvin,
en kyllä enää karsasta muutosta yleensä - muutto mahdollisimman kauas vanhasta kotiseudusta ei tunnu missään!
Töikseni hoitelen rekikoiria, ajelen koiravaljakolla ja teen opashommaa, ei pöllömpää. Koulu on vielä vähän kesken, vajaa vuosi olisi
jäljellä, mutta taidan omistaa ensi talven töille ja lykätä valmistumista tovin. Koulussa olen pärjännyt jopa erinomaisesti, on stipendiä
ja muuta palkintoa tekemisistä tullut. Mieli tekisi jotain vielä ehkä lukea kun tuon saa valmiiksi, mutta muuttaa en nyt haluaisi taas kohta
niin se tieten vähän rajoittaa, joskohan Rovaniemellä olisi jotain kiinnostavaa tarjottavana. Mm. journalismi kiinnostaisi, mutta
sitä ei häätynyt tuosta nurkan takaa löytyvän, tiedä sitten.
Neiti-ihminen olen tosiaan edelleen, olis noita kyselijöitä ollut tuossa vuosien saatossa jokunen, mutta kyllä vissiin tarvii jonkin
sortin McGyver olla että minun kiinnostus säilyisi neljää tapaamista pidempään.

Jos tästä vielä vähän seestyisi?
Kovimmat kiksit olen saanut lähihistoriassa tästä lähimettistä, erämaasta ja tuntureista. Talvi tai kesä, luonto on kyllä kova
sana minulle. Ongitut tammukat keitossa, kirkkaat pakkasyöt kuineen ja tähtineen tai poroerotukset, melkoisia latauksia noissa.