Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 06 Huhti 2012 18:30

Maija kirjoitti:
kaneli kirjoitti:Jos jollain on ehdottaa superkosteuttavaa naamiota kuivalle iholle, otan ehdotuksia vastaan! :D

Ei ole naamio, mutta minun kuivan ihoni pelastus on ollut NaturCaren Aloe Gel. Tuoteselosteissa luvataan sen myös auttavan mm. lihaskipuihin, hyttysenpistoihin ja palovammoihin sekä siivoavan talosi ja vaihtavan autostasi renkaat. Itse en muista sen vaikutuksista niin tiedä, mutta olen käyttänyt sitä kosteusvoiteen tapaan. Iho ei ole pitkään aikaan näin hyvässä kunnossa. Kuivuuden lisäksi geeli on auttanut stressin aiheuttamiin pieniin punaisiin näppyihin leuassani. Nyt niistä ei ole tietoakaan. Levittämisen jälkeen iho ei jää rasvaiseksi. Imeytymisen aikana kasvoissa tuntuu vain pientä kiristystä, mutta se menee hetkessä ohi. Suosittelen!

Kiitos! Pitäisi ehkä koluta läpi vielä apteekki, tähän asti olen pyörinyt vain tavaratalojen kosmetiikkaosastoilla.
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja skray » Ti 10 Huhti 2012 22:29

Olen hieman pettynyt ripsien värjäykseen. Kuten arvasin, ekassa suihkussa lähti kaikki ylimääränen väri, joten ripset näyttää ihan tavallisilta nyt. :huoh:
Alaripsissä on näkyvästi eroa tavalliseen oloon ilman värjäystä, mutta yläripsissä eroa ei mielestäni huomaa ollenkaan värjätyn ja värjäämättömän välillä.
En tiedä otanko enää ripsien kestoväriä. Turhaa on, jos ei tuon enempää iloa ollut.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 13 Huhti 2012 14:04

Kertokaapas, arvon naiset, miten saa helposti ja halvalla kivat kiharat tukkaan? Pitäis kehittää juhlimisenkestävä kampaus yksiin vähän hienompiin kemuihin, ja nyt on sellainen päähännousema, että kiharoita on saatava. Mulla ei ole kovin pitkä tukka, olen alkeellinen ja huonohermoinen hiustenlaittaja, enkä omista fööniä kummempia välineitä, enkä haluais tätä yhtä tilaisuutta varten ostaakaan koneita. Olen hämärästi tietoinen, että kotikonstein on mahdollista vääntää vaikka minkälaista systeemiä, mutta siihen tietämys jääkin. Että vinkkejä jakoon, kiitos! :D
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
urakka

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 13 Huhti 2012 15:47

Entinen kämppikseni teki jollain oudolla folio-/paperisysteemillä. Eli otat suikaleen hiuksia ja suikaleen paperia (folio meni ainaskin mulla rikki), ja sitten kieputat ne toistensa ympäri siten, että lopulta kieppu on päätä myöten sykkyränä. Sitten annat niiden olla tuntikausia ja tuntikausia. Todennäköisesti parempi tulos tulee, jos kastelet hiukset ennen operaatiota. Lopulta kun hiukset ovat kuivat ja sykkyrät olleet päässä tuntikausia, purat sykkyrät päästä, ja tadaa! Hiuksesi ovat kauniilla aalloilla/kiharoilla!

Tietenkin sitten jos haluat korkkiruuvit, niin yllämainittu menetelmä ei toimi. :lanppu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 13 Huhti 2012 16:01

Äiti käytti joskus vuonna kivi ja kirves papiljotteja (mutta mahtaako niitä enää edes olla missään myynnissä). Hyvännäköiset kiharat niillä kumminkin sai aikaiseksi, varsinkin jos laittoi märkiin hiuksiin ja antoi olla niin kauan, että hiukset oli ihan kuivat. Sitten niihin suihkutettiin kai jotain lakkaa, jotta kiharat ei heti auenneet.

Paraskin olen neuvomaan, kun itse osaan just ja just letittää hiukset. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 13 Huhti 2012 16:18

Urakka on hyvä ja menee suihkuun, toimii ainakin minulla! :keijo:

Tuossa olis Iltalehden linkki foliopatukoilla tehtäviin kiharoihin. Ja sen voin sanoa kehnona hiustenlaittajana, että kannattaa harjoitella ajoissa sitä kampauksen tekoa. Ei oo yks eikä kaks kertaa, kun oon juhla-aamuna uhkaillu ajavani pääni kaljuksi, kun ei vaan onnistu. :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 13 Huhti 2012 16:53

Ai se folio pitää ihan patukoidakin? :O:
Ilmankos se ei toiminutkaan, kun kokeilin pelkillä suikaleilla. :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 13 Huhti 2012 17:43

Sukkakiharrus!
En ole itse kokeillut, mutta vaikuttaa näppärältä, kun ei tarvii mitään vehkeitä.
Mun tukassa ei koskaan pysy kiharat vaikka mitä tekisin. :( Tylsää.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 13 Huhti 2012 19:27

Mulle tulee mieleen sormikiharat, mikä on ihan kohtuullisesti selostettu kai tässä. Muistelen tehneeni tällaisia joskus teininä, mutta en ole kyllä aikoihin kokeillut.

Ja jos papiljotteja haluaa, lyön vetoa että niitä löytyy jostain Tarjoustalosta / Robin Hoodista / Tokmannilta. Taatusti ovat edelleen vanhemman väen suosiossa. Itselläni ne eivät tosin ole koskaan toimineet, tarttuvat vaan hiuksiin ärsyttävästi.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 13 Huhti 2012 21:35

Sukkakiharat :keijo:
Voisin kokeilla, kun mun taivasta kohti rehottava reuhkani on jopa sen mittainen, että siihen saa mun sukat sidottua. Mun sukat kun ei ole mitään suurensuuria.
Enkä halua ostaa foliota :nirppa:

Kyllä mun mielestä paplareita saa jopa prismasta :o:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 13 Huhti 2012 21:58

Lyyra kirjoitti:Entinen kämppikseni teki jollain oudolla folio-/paperisysteemillä. Eli otat suikaleen hiuksia ja suikaleen paperia (folio meni ainaskin mulla rikki), ja sitten kieputat ne toistensa ympäri siten, että lopulta kieppu on päätä myöten sykkyränä. Sitten annat niiden olla tuntikausia ja tuntikausia. Todennäköisesti parempi tulos tulee, jos kastelet hiukset ennen operaatiota. Lopulta kun hiukset ovat kuivat ja sykkyrät olleet päässä tuntikausia, purat sykkyrät päästä, ja tadaa! Hiuksesi ovat kauniilla aalloilla/kiharoilla!

Joo, talouspaperi"patukoilla" olen tehnyt itselleni kivoja kiharoita juuri tuolla menetelmällä. :D (Toimi ainakin silloin kuin hiukseni olivat hieman lyhyemmät.) Yleensä olen antanut olla yön yli, kun talouspaperisykkyröiden kanssa pystyy nukkumaankin.

Sukkakiharat kuulostavat hauskoilta. Voisinkin ottaa parittomat sukat hyötykäyttöön. :D

Laiskuuksissani olen joskus kokeillut tätä menetelmää. En tiedä, miten nuo pysyvät juhlissa, mutta on ainakin tosi nopea ja helppo systeemi tällaisellekin, joka ei hirveästi jaksa mitään väkertää.

Aika monesti myös perinteisillä pikkuleteillä olen tehnyt kivoja aaltoja itselleni. :D Mutta paperi- / foliosysteemillä saa luultavasti juhlavimmat kiharat.
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja urakka » Pe 13 Huhti 2012 22:59

Foliokiharat, miksen muistanutkaan? Teininä niitä joskus kaverin kanssa väännettiin, ja mulla ainakin pysyi hyvin. Pitää ennen juhlia vähän treenailla, ettei tarvi edellisenä iltana menettää hermoja kun on tukka aukeamattomassa takussa. :virne:

Kävin muuten aiheeseen liittyen paikallisessa tavaratalossa tutkailemassa valikoimia, ja paplareita löytyi kyllä joka värissä ja koossa. Samassa hyllyssä oli myös sellaisia ehkä 15 senttiä pitkiä vääntyviä pötkylöitä, niillä vissiin vois tehdä kikkarat samaan tyyliin kuin foliopatukoilla? Hiuslaitehyllyssä taas oli vaikka minkälaista piippirautaa ja ilmakiharrinta, siellä jäin pohtimaan, että eikös jotkut tee suoristusraudallakin kiharoita? Kun en valmiiksi herkkäunisena haluais välttämättä nukkua juhlia edeltävää yötä tötteröt päässä, tyttö tarvii kauneusunensa. :virnu:
urakka

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 13 Huhti 2012 23:03

urakka kirjoitti:Foliokiharat, miksen muistanutkaan? Teininä niitä joskus kaverin kanssa väännettiin, ja mulla ainakin pysyi hyvin. Pitää ennen juhlia vähän treenailla, ettei tarvi edellisenä iltana menettää hermoja kun on tukka aukeamattomassa takussa. :virne:

Kävin muuten aiheeseen liittyen paikallisessa tavaratalossa tutkailemassa valikoimia, ja paplareita löytyi kyllä joka värissä ja koossa. Samassa hyllyssä oli myös sellaisia ehkä 15 senttiä pitkiä vääntyviä pötkylöitä, niillä vissiin vois tehdä kikkarat samaan tyyliin kuin foliopatukoilla? Hiuslaitehyllyssä taas oli vaikka minkälaista piippirautaa ja ilmakiharrinta, siellä jäin pohtimaan, että eikös jotkut tee suoristusraudallakin kiharoita? Kun en valmiiksi herkkäunisena haluais välttämättä nukkua juhlia edeltävää yötä tötteröt päässä, tyttö tarvii kauneusunensa. :virnu:

Joo, niitä pötkylöitä käytetään vähän samaan tapaan kuin patukoita. :D Suoristusraudallakin pystyy tekemään kiharoita. Itse olen muutenkin niin onneton suoristusraudan kanssa, etten osaa sillä vääntää mitään, vaikka minulle on näytetty ja olen videoltakin yrittänyt katsella ohjeita. :virne:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Jorssi » Pe 13 Huhti 2012 23:04

urakka kirjoitti:Foliokiharat, miksen muistanutkaan?
Onks toi vähän sama, kun foliohattu? :keijo: Okei, olen ihan väärässä ketjussa. :moro:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja urakka » La 14 Huhti 2012 01:30

Jorssi, foliokiharat on vastakohta foliohatulle: ne kikkurat toimii antenneina ja vastaanottaa kaikkea mielenkiintoista, mitä pienet vihreät miehet meille haluaa kertoa. :keijo:
urakka

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 16 Huhti 2012 14:32

Tartteis miettiä ehkäisyasioita uusiksi.
Pillereitä en halua syödä enää, koska munsta tuntuu, että ne vaikuttaa mulla kielteisesti libidoon.
Tästä on muistaakseni keskusteltukin ketjussa johonkin otteeseen. :jaaha:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Huhti 2012 15:16

Kaikkiist ihaninta koko maailmassa on olla nainen! :pomppuhymy: Not. :bubblesfriikki:
Arvannette varmaan mikä tässä on taustalla.

On iloisempaakin: Vein kirppikseltä löytämäni, siskoni häihin ajattelemani kolttu-jakku-asun jakun muodistettavaksi mittojeni mukaan. Operaatio maksaa 42 euroa. Eli tähän mennessä olen käyttänyt hääasuun 48 euroa ja kenkiin 14 euroa. Suutari oli yllättävän kallis, mutta toki hintansa arvoinen. Sen enempää rahaa mun tuskin tarvii käyttääkään. Paitsi jos onnistun löytämään ihan kapean mustan nahkavyön jostakin, niin ostan sen varmaan koltun vyötäisille. Alkuperäinen vyötärönauha tai vyö on siitä kadonnut.

Siskoni pyysi minut kaasokseen "sen verran että pijät kukkakimppua kirkossa". Sopii mulle. :keijo:

(Edit. Mihin tietyt hymikset katoaa esikatselun jälkeen? :riips: )
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 26 Huhti 2012 17:18

Lyyra kirjoitti:Kaikkiist ihaninta koko maailmassa on olla nainen! :pomppuhymy: Not.
Arvannette varmaan mikä tässä on taustalla.

:femmat: Ihan tymää tällainen. :norsu:

Gradun tekokin tökkii kipujen takia. Intoa tutkimuksen tekoon olisi, mutta v**uttaa niin paljon, että tekisi mieli vain maata kotona. :gaah:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 27 Huhti 2012 12:02

Saanko mää ostaa toisen kevättakin? Saanko? :kauriinsilmät:
Se ois sellanen "vähemmän-hieno" takki, joka kävis sadesäälle (kun pitää vähän vettä) ja ruokakauppakäynneille?

Mutta se ois täsmälleen samanlainen kuin mun kaverilla, joka tosin asuu eri kaupungissa, joten tekstiilikaksosvaara olisi minimaalinen. Onko reilua matkia kaverin takkimakua? :hullu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja lumikukka » Pe 27 Huhti 2012 14:55

Lyyra kirjoitti:Mutta se ois täsmälleen samanlainen kuin mun kaverilla, joka tosin asuu eri kaupungissa, joten tekstiilikaksosvaara olisi minimaalinen. Onko reilua matkia kaverin takkimakua? :hullu:

Antaa palaa vaan, ei kai "matkiminen" ole ollut sosiaalisesti epähyväksyttävää enää teini-iän jälkeen. :) Voithan toki ostaa erivärisen kuin kaverillasi, jos mietityttää.
lumikukka

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 27 Huhti 2012 16:28

Ei ku mä haluan just sen saman punasen! :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 27 Huhti 2012 18:57

Lyyra kirjoitti:Saanko mää ostaa toisen kevättakin? Saanko? :kauriinsilmät:

Saat! :superhymy: Määkin ostin kaksi takkia, joista ainakaan toista en edes tarvi, mutta se oli hieno ja halpa. :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja annastindeli » Pe 27 Huhti 2012 23:01

Tilasin opintolainan nostamisen kunniaksi New Lookin nettikaupasta kenkiä :nolo:
Mutta olivat melko halpoja, kahdet on nahkaa vieläpä. N. 100:lla neljät kengät ei oo miusta kovin paljoo.

:tyttö:
Tänään laitoin ripsiväriä, kun kävin naapurissa kaverin luona piipahtamassa kun sillä on synttärit.
En lähteny muiden mukana baariin jatkamaan, kun flunssa ei oo ihan vielä selätetty. Oon edellisen
kerran käyny ulkona kämpästä maanantaina, sen jälkeen oonkin hiimaillu pyjamassa ja niistäny
nenänpielet verille.
annastindeli

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 30 Huhti 2012 11:06

Lyyra kirjoitti:
(Edit. Mihin tietyt hymikset katoaa esikatselun jälkeen? :riips: )

Joo, olen ihmetellyt samaa. :epäilevä:

Ja mullakin on naistenvaivapäivät. Olen vihainen kuin hanuriin ammuttu Nalle. :epäilevä: En kestäisi ihmisiä tänään yhtään, mutta olen menossa kuitenkin Tavastialle. :keijo:

Perjantaina kävin kampaajaalla. Hiuksia lähti noin kymmenenen senttiä, ja nyt on myös "uusi" kirkas väri. :hymyhali:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 30 Huhti 2012 11:09

Mulla on torstaina ronkkimisaika. En tiedä minkälaisella hyniksellä sitä kuvailisi. Toisaalta on taas toiveet korkealla, että asiat saataisiin tutkittua, mutta toisaalta: :hytinä:
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa