Viikon puheenaiheet

Re: Viikon puheenaiheet

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 16 Syys 2011 21:21

Pia Pakarinen luopui missikruunusta

Arvostan. :palvoo:

Vuosien varrella moni missi on valittanut, kuinka yksinäistä on olla Miss Suomi ja siitä, kuinka missiorganisaatio ei juurikaan tue missiä. Pia teki sen, mitä monen muun missin olisi pitänyt tehdä jo aiemmin.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 16 Syys 2011 22:52

Aika tosi rohkeaa.
Kyllä mulla nousee kunnioitus heti tekojen myötä. Ehkä siksi, että missit ovat tupanneet sanomaan näitä juttuja julkisuudessa vasta sen vuoden jälkeen. Jotain pieniä vihjailuja ehkä vuoden mittaan, mutta muuten tehty kiltisti mitä kuuluu.
Hyvä Pia!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Pe 16 Syys 2011 23:34

Katsoin juuri Korkojen Kera -tallenteen Katsomosta, Pian haastattelun ja kruunusta luopumisen. Pia oli aivan ihana Miss Suomi ja yksi kauneimmista ikinä.

Kruunusta luopuminen oli fiksu ratkaisu, taktisestikin. Pia saa tästä varmaan hurjan nosteen uralleen - mitä se ikinä onkaan.
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 17 Syys 2011 10:17

Eli missi ei ala, kun ei pärjännyt. :p NYT-liitehän kehottaa Piaa katsomaan peiliin, kun ei menestystä tule :vihellys:

--

Noihin sota-aiheisiin vielä, että kai kaikki kiinnostuneet ovat lukeneet Olavi Paavolaisen Synkän yksinpuhelun?
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » La 17 Syys 2011 11:19

Pascal Lemoix kirjoitti:Eli missi ei ala, kun ei pärjännyt. :p NYT-liitehän kehottaa Piaa katsomaan peiliin, kun ei menestystä tule :vihellys:

Eikö se vähän meinannu, että oli liika vaikeaa eikä kukaan hankkinu sille keikkoja ja kaikki piti tehä ite... tjsp.
Missinä olo ei ollutkaan ruusuilla tanssimista, vaikka Pia niin luuli. :jaaha: Se olikin paskaduunia.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 18 Syys 2011 21:26

Shay kirjoitti:Eikö se vähän meinannu, että oli liika vaikeaa eikä kukaan hankkinu sille keikkoja ja kaikki piti tehä ite... tjsp.

Eiköhän se ole kuitenkin työnantajan tehtävä järjestää työntekijälleen töitä.
Emilia

ViestiKirjoittaja Shay » Su 18 Syys 2011 22:08

Emilia kirjoitti:
Shay kirjoitti:Eikö se vähän meinannu, että oli liika vaikeaa eikä kukaan hankkinu sille keikkoja ja kaikki piti tehä ite... tjsp.

Eiköhän se ole kuitenkin työnantajan tehtävä järjestää työntekijälleen töitä.

En ole koskaan missinä ollut, joten en tiedä, miten kuviot toimii ja kenelle miss Suomi edes 'työskentelee'.
Omasta aktiivisuudesta ja itsensä esille tuomisesta on homma paljon kiinni missinä (tai julkisuuden tyrkkynä) olemisessa.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 18 Syys 2011 22:14

Eikös se Miss Suomi ole Finnartistsin (tjsp) palkkalistoilla? Mä oon aina ymmärtänyt, että se firma hankkii ne keikat jne. Tokihan työ poikkeaa normaaleista työpaikoista ja työhönottoprosessikin on erikoinen, mutta...

Äh, en mä tiedä, mitä mulla on tähän sanottavaa. :riips:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » Su 18 Syys 2011 22:23

Hieno homma Pialta, kun oikeasti uskalsi toimia niin kuin toimi.
Onhan tottakai jokaisen tuollaisessa hommassa olevan tuotava itseään esille ja hommattava töitä itselleen, mutta että kaiken joutuu tekemään yksin ilman taustatukea. Ymmärrän, että yksin joutuu toimimaan, jos työllistää itsensä alun alkaenkin, mutta että Miss Suomikin on oman onnensa nojassa, vaikka saa sen vaikutelman, että hän tekee sen, mitä hänen työlistalleen on laitettu. Onhan kai tavan mallitoimistoissakin tyypit, jotka päättää mihin töihin heidän listoillaan olevat mallit menevät? Eikä kaikkia töitä tarvitsisi itse hommata.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 18 Syys 2011 22:51

Lyyra kirjoitti:Eikös se Miss Suomi ole Finnartistsin (tjsp) palkkalistoilla? Mä oon aina ymmärtänyt, että se firma hankkii ne keikat jne. Tokihan työ poikkeaa normaaleista työpaikoista ja työhönottoprosessikin on erikoinen, mutta...

Näin mäkin olen asian ymmärtänyt. En sen tarkemmin tiedä itsekään, mutta Pian ja muiden missienkin puheista on selvästi havaittavissa, että hieman enempi tukea olisi ollut kiva.

En itse arvosta missikisoja kovinkaan korkealle, mutta en ainakaan ole koskaan myöskään ajatellut, että tytöt niihin lähtisivät pelkästään julkisuudenkiilto silmissään. Mun puolesta koko missihomman olisi voinut lakkauttaa jo ajat sitten.
Emilia

ViestiKirjoittaja Walker » Su 18 Syys 2011 23:18

Tuossa alla olevassa jutussa tuota Miss Suomi asiaa käydään enemmän läpi
Miss Suomi -kilpailulle lopullinen kuolinisku?
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 19 Syys 2011 10:48

Mä olen jo vuosia ihmetellyt, kun ainakin suurempien maiden missien taustalla on suorastaan massiivinen koneisto, niin Suomen missit tuupataan suurin piirtein pystymetsästä yksin susien suuhun. Sellainen mielikuva mulla on ainakin jäänyt siitä vähästä, mitä olen asiasta juttua nähnyt. Siinä on vaikea voittaa yhtään mitään sellaista ylivaltaa vastaan, vaikka olisi kuinka aktiivinen, kaunis, suloinen ja henkevä. Sinänsä harmi, koska Pia on/oli kaunein Miss Suomi vuosikymmeniin, ja potentiaalia olisi varmasti ollut vaikka mihin.

Moni missi on varmasti hammasta purren vetänyt pakolliset jutut, vuosihan se vaan on jiiänee. Hienoa, että jollakin on sen verran munaa, että paiskaa kruunun takaisin sinne, mistä se on tullutkin.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Tr*ina » Ke 21 Syys 2011 01:19

Missikohtu laajenee!
'
Luin tuon aikaisemman linkin Voicen sivuilta ja tänään sieltä löytyi uusi artikkeli. Kirjoittaja on sama. Tämä Mikko Räsänen on todellinen juorukello. Harvemmin - jos koskaan - olen lukenut mitään yhtä jouruilevaan sävyyn kirjoitettua "uutisaineistoa".

Yhtä kaikki, näyttää nyt pahasti siltä, että Pia Pakarinen on sittenkin tarinan pahis eikä missiorganisaatio.

http://www.voice.fi/index.php?mw=Voice% ... 120&cat=26
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 21 Syys 2011 10:27

Tr*ina kirjoitti:Missikohtu laajenee!

Onko Pakara-Pia raskaana? :virne:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 21 Syys 2011 18:30

"Yksi haastateltava myönsi suoraan olevansa liian peloissaan puhuakseen." :virne:
Pikkasen mennyt touhu vakavaksi.

Artikkelin luettuani en nyt ole enää varma, lähtikö mopo pahemmin Pian, missiorganisaation ja Mikko Räsäsen käsistä.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 21 Syys 2011 18:33

Mutta kuka on tämä mystinen henkilö, joka häärää taustalla? Varmaan Maria, Maria sen meille kertoo, jos Vesa on niin selvin päin, ettei pysty esiintymään TV:ssä. :p
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 12 Loka 2011 19:22

Haukiputaalla koiralauma taas vauhdissa

Olen jo muutaman viikon ajan lukenut Kalevasta juttuja Haukiputaalla riehuvasta koiralaumasta, joka on surmannut useita
lemmikkejä naapurustossa. On suorastaan järkyttävää, että poliisit eivät pysty puuttumaan tämän sorttiseen terroriin. Ei
vain voida tehdä mitään, jos eivät eläimet käy ihmisen kimppuun!

Asiasta enemmän

On se kumma, ettei omistajaa voi saada nopeammin tilille tuollaisesta...
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Suvi » To 23 Helmi 2012 09:44

Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 23 Helmi 2012 18:37

Aika södee :hullu:
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 06 Maalis 2012 23:32

Kari Hotakainen on ajanut nokkakolarin ja loukkaantunut vaikeasti :kauhistunut: :paijaus: Oikeasti kylmäsi, kun uutista luin. Vastaan tullut iäkäs pariskunta oli virheen tehnyt osapuoli ja he kuolivat molemmat.

Kun ajattelee vielä, mistä Hotakaisen romaanit usein kertovat: autoista, raivosta liikenteessä, kallioleikkaukseen ajaneista vammaisista, päävamman saaneista ja niin edelleen, niin melkein oman kohtalonsa on kirjoittanut.
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 18 Huhti 2012 17:19

Pissasiko Ilkka omaan nilkkaan? Pissasivatko kaverit Ilkan nilkkaan? Kenen on syy? Kenet pitäisi pistää vankilaan ja ketä ei? Keskustelkaa. :popkorni:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 18 Huhti 2012 23:25

Kaikki. Semmoista herra- ja hyvävelikerhoa taitaa olla koko poliittinen kenttä täynnään että jos kunnolla lähdettäisiin kaivelemaan, niin veikkaisin että yllättävän harvalla olisi täysin puhtaat jauhot pussissaan... :p
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 02 Touko 2012 17:39

Huh. :helpotus:

Guggenheim kaatui ja toivon, että tämä jää nyt tähän. Tai jos ei jää, niin toivottavasti eivät yritäkään enää pykätä tuota julkisilla varoilla.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 09 Touko 2012 00:13

Auerin uusin syyte: Saatananpalvonta?
:friikkipeukku:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 09 Touko 2012 18:12

Emeritus kirjoitti:Auerin uusin syyte: Saatananpalvonta?
:friikkipeukku:

Tää juttu kyllä tuntuu saavan aina vaan omituisempia piirteitä. Nythän korkein oikeus oli myöntänyt valitusluvan juuri näiden uusien tutkintatietojen nojalla. Kiinnostavaa tulee siitä, jos korkein oikeuskin pitää voimassa hovin vapauttavan tuomion. Sitten on kyllä Auerilla hommaa imagonsa puhdistamiseksi.
Lyyra
Digipahuus

EdellinenSeuraava

Paluu Uutiset ja Sä