Jääkiekon MM-kisat 2012 - Helsinki ja Tukholma

Re: Jääkiekon MM-kisat 2012 - Helsinki ja Tukholma

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 19 Touko 2012 14:25

skray kirjoitti:Ruotsin putominen on hyvä juttu. :muahaha: Ollaanpa ainakin parempia kuin ne, mutta olisi varmaan ollut kiva tavoitella mahdollisessa kultaottelussa juuri Ruotsia vastaan sitä kultaa, niinku aiemminki. Ruotsia vastaan pelattavat pelit vaan on jännittävämpiä kuin muut, koska kyseessä on naapurimaa, jonka kanssa ollaan aina kilpasilla lajista riippumatta. Vaikka Venäjäkin on naapurimaa, en näe, että heitä vastaan pelattava ottelu olisi yhtään sen jännittävämpi kuin vaikkapa jenkkejä vastaan pelattavat ottelut, siinä vaan ei oo sitä samaa jännitystä kuin ruotsalaisia vastaan. Jännittävää toki on nähdä, millasessa iskussa Venäjän joukkue on, kun en oo nähny mitään muita pelejä kuin ne mitä ilmaiseksi näkyy. Lisäks en oo kerenny seuraamaan telkkarin ulkopuolista jääkiekkoelämää, kun on niin paljon muuta tekemistä. Jännityksellä siis odottelen, mutta en samanlaisella kuin jos vastassa olisi Ruotsi. :keijo:

:femmat:

Ei Ruotsin putoaminen harmita muuten kuin että se perinteinen Suomi-Ruotsi -ottelu jäi nyt pois. Olisihan sitä
voinut ottaa revanssin viime vuodesta ja samoilla lukemilla. :keijo:

Mutta nyt jännittämään Suomi-Venäjä-peliä. :sekopää:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 19 Touko 2012 18:48

Ruotsin putoamisessa hyvänä oli myös se, että pilkka kävi heidän omaan nilkkaansa. Ei kai se muuten niin makeaa olisikaan ollut.

Veikaan Venäjää turnauksen voittajaksi. Toivoisin voittoa ehkä kuitenkin Slovakialle mieluiten. :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » La 19 Touko 2012 20:17

Kibaya kirjoitti:Ruotsin putoamisessa hyvänä oli myös se, että pilkka kävi heidän omaan nilkkaansa. Ei kai se muuten niin makeaa olisikaan ollut.

Veikaan Venäjää turnauksen voittajaksi. Toivoisin voittoa ehkä kuitenkin Slovakialle mieluiten. :keijo:

Joo, ei Venäjälle voittoa tämän päivän jälkeen. :norsu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 19 Touko 2012 23:23

No, onhan Venäjä aika vakuuttavaa kiekkoa kisoissa pelannut. Ei aina tarvitse olla altavastaajan puolella.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 20 Touko 2012 13:08

Pascal Lemoix kirjoitti:No, onhan Venäjä aika vakuuttavaa kiekkoa kisoissa pelannut. Ei aina tarvitse olla altavastaajan puolella.

Ei tarvitsekaan, mutta tykkään Slovakiasta enemmän kuin Venäjäläläisistä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 21 Touko 2012 20:27

Kibaya kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:No, onhan Venäjä aika vakuuttavaa kiekkoa kisoissa pelannut. Ei aina tarvitse olla altavastaajan puolella.

Ei tarvitsekaan, mutta tykkään Slovakiasta enemmän kuin Venäjäläläisistä :keijo:

Mä olen aina alta-vastaajan puolella. :keijo:

Slovakit oli kyllä aika sympaattisia ja yhtä yllättyneitä finaalipaikasta kuin muutkin. Jotenkin toivoin kuitenkin, että tapahtuisi ihme ja Slovakia voittaisi mestaruuden mutta ei käy kieltäminen, että Venäjä pelasi loistavaa jääkiekkoa koko ajan. Ansaitusti mestareiksi.

Suomen kisat meni jo alusta saakka pyllylleen. Näkihän sen kotisohvalle asti, ettei ollut samanlaista tekemisen meininkiä kuin viime keväänä. Noh, sija se on neljäskin. Tsekit pelasi kyllä veemäisesti pronssipelissä. Tai oliko se sitten tuomarin sokeutta mutta inhotti katsoa sitä mailoilla hakkaamista kolmannessa erässä. Ekan erän jälkeen tuskin mikään olisi suomalaisia enää auttanut. Liikaa semmoista oli koko turnauksen ajan.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 21 Touko 2012 21:51

Mun mielestä on hauska kannattaa just sitä, mitä kannattaa.

Asiaan voi liittyä sekin, että kun pienenä katsoin jääkiekkoa ja siihen ihastuin, niin silloin Neuvostoliitto teki selvää jälkeä kaikista. Aina on kiehtonut nähdä "täydellistä jääkiekkoa". Joskus sitä pelaa Kanada, joskus Venäjä. Hetkellisesti muutkin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Edellinen

Paluu Urheilu