:korviaanmyötenrakastunut:
:korviaanmyötenrakastunut:

Emilia kirjoitti: Ehkä tätä voisi testata tulevissa pikkujouluissa.duunityyppi-ihastus.parempi vain pysytellä turvallisen etäisyyden päässä..

Onneksi olin jo valmiiksi punainen jumpan ja saunan jäljiltä.Aranwe kirjoitti:Olin jo melko varma, että en osaa enää ihastua keneenkään (saati sitten rakastua), mutta niin joudun tunnustamaan tuntevani ihastuneeni henkilöön, jota en edes tunne. En edes tiedä hänen nimeään tai sitä, mitä hän tekee työkseen, mutta on törmätty useamman kerran työpaikan rappukäytävässä tai pihassa ja aluksi ohimennen vain nyökätty tervehdyksiä, mutta sittemmin vaihdettu pidempiä katseita ja hymyilty. Tänään hän tuli vastaan pihassa, hymyili ja sanoi "moi moi!". Olin tietysti sen verran tokkurassa etten saanut sanaa suustani, vaan tyydyin hymyilemään takaisin ja nyökkäämään![]()
Apua! En ole pariin päivään mitään muuta ajatellutkaan kuin häntä. Kuka hän on, mitä hän tekee työkseen? Olen jo ajoittanut töihin tulonikin siihen ajankohtaan, jolloin tapaaminen on todennäköistä. Toivottavasti nyt saan edes jonkinlaisen tilaisuuden vääntää tikusta asiaa ja päästä parempaan kontaktiin, että voin pyytää häntä lounaalle tai kahville. Maanantaiaamua odotellessa...

Aranwe kirjoitti:Valitettavasti ei![]()
Seuraavaa odotellessa.

annastindeli kirjoitti:luolamiestyyliin!

)Lyyra kirjoitti:annastindeli kirjoitti:luolamiestyyliin!
Tälleen!
(Tähän keskusteluun olennainen kohta kestää n. 1,5 minuuttia tuosta linkittämästäni kohdasta (3:05) alkaen, mutta koko leffahan on klassikkokamaa alusta loppuun.)

Pikkukivan löi laudalta isompi kiva, joka kuitenkin asuu ihan liian kaukana. Ihastuttava vihreäsilmäinen mies isolla M:llä! 
. Lisäksi se heittää mulle aina ihan ihme läppää ja vaikka yleensä melko sanavalmis olenkin, niin menen jäihin niissä tilanteissa. Se varmaan pitää minua ihan idioottina.shaana kirjoitti:En tiä perhana!

Työpaikkaromanssit on huono idea!Shay kirjoitti:Voisko joku muistuttaa mua siitä, että työpaikkaromanssit on huono idea!

Jorssi kirjoitti:Työpaikkaromanssit on huono idea!Shay kirjoitti:Voisko joku muistuttaa mua siitä, että työpaikkaromanssit on huono idea!

damn kirjoitti:Jorssi kirjoitti:Työpaikkaromanssit on huono idea!Shay kirjoitti:Voisko joku muistuttaa mua siitä, että työpaikkaromanssit on huono idea!
Työpaikkaromanssit ovat TODELLA huono idea!
Nimimerkillä: kolme romanssia samassa työpaikassa vuoden aikana ja niistä ei ollut kuin harmia.
Pitää muistuttaa sitä edelleen siitä, että ystäviä voimme olla, mutta muuta ei, vaikka
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa