Ensiksi luodaan tietenkin kysely, että mihinkäs tapaan valmistettuna muna miellyttää sinua eniten?
Itse pidän vaihtelevasti löysästä ja puolilöysästä/puolikovasta munasta. Myös kokkeli ja eri tavoin paistetut munat miellyttävät makuhermojani. Pidän munasta myös leivonnaisten kohottajana ja erilaisten kuorrutteiden kuohkeuttajana.
Valitettavasti kyselyyn eivät nyt mahtuneet kaikki variaatiot esimerkiksi paistetusta munasta, mutta voitte tarkentaa vastauksianne sanallisesti. Myös munatoti ja c) olen tyttö jäivät kyselystä pois, joten nekin saa mainita, jos ne erityisesti miellyttävät.
Myös parhaat munareseptit ja muut munavinkit saa jakaa tänne muiden pällisteltäväksi.
Tarkennettakoon nyt vielä, että minä puhun pääasiassa kananmunasta. Muidenkin lintujen (ja miksei vaikka kalojenkin) munia saa tässä keskustelussa käsitellä, jos niistä on kokemusta.

Sitä paitsi kananmunien ja sokerin vaahdottaminen on kivaa. (Ei, en ajatellut kirjoittaa, että munan vatkaaminen
, koska c) olen kiltti tyttö)
Edes munavoi ei oikein mene.

)
Paras makuyhdistelmä siinä leivässä on kananmuna ja suolakurkku
Omaan käyttöön ostan vain luomumunia. Kuitenkin joskus jos joudun esim. synttäreille leipomaan paljon, saatan kustannussyistä ostaa jotain halvempaa vaihtoehtoa. Ei se leivonnaisissa tule se maku esiin.
(Ei mulla välttämättä noille käyttöä ole, mutta jos joskus on, voi reseptin etsiä täältä.)
Taidan tarkastaa seuraavalla kerralla koko tarjonnan ennen kuin nappaan taas 

)