Hiukset oi hiukset

Re: Hiukset oi hiukset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 20 Huhti 2012 16:44

Mulle tuli viisi pakettia hennaa tänään. :täpinä:

Mää oon kans haaveillut rastoista. Ihan vastikään näin unen, jossa mulla oli sellaiset. :hullu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 20 Huhti 2012 18:30

Mä olen turhamaisuuksissani tehnyt jotain, mitä en enää kuvitellut koskaan tekeväni. Mutku kevät tulee ja kaikkee ja täytyy yrittää näyttää nätiltä ja hehkeältä miesten edessä. :tyttö: :keijo: :friikki:

Kävin kampaajalla ja värjäsin hiukset "normi"väreillä. Sitä ennen mustia hiuksiani yritettiin räjäyttää vaaleammaksi kahdella eri pommilla, mutta muuta ei tapahtunut kuin yhdessä vaiheessa indigo alkoi iskeytyä pihalle, tuloksena tummat sähkönsiniset hiukset. :keijo: Ne olis ollut mageet, jos juurikasvu ei olisi ollut värjäytynyt täysin blondiksi. :virne: Mutta sininen huuhtoutui pois ja jäljelle jäi musta ja juurikasvu. Juuret värjättiin sitten tumman ruskealla ja nyt kasvatellaankin sitten mustaa pois. Tää on vaan niin rankkaa. :pillitys: Menee ikuisuus, ennen kuin otsis on tasavärinen. :ei:

Yritettiin siis saada tehtyä musta suht blondia, mutta se jäi toistaiseksi haaveeksi. Aikamoiselta myrkyiltä ne pommit tuntuivat, tuntui nenässä, silmissä ja päänahassa kummalliselta. :friikki: En mä kyllä tiedä kannattiko tää. Mun pää vaan näyttää nyt osittain kaljulta tuon juurikasvun takia, vaikka värjäys vähän helpottikin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 21 Huhti 2012 12:25

Parikin kaveria on huomanneet, että miun hiukset on kasvaneet pituutta. :aukku:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 21 Huhti 2012 12:56

Musta tuntuu että mun hiukset ovat ihan himpun verran liian pitkät. Mutta muuten pituus on aika ideaali.
Shampoottomuus saa edelleen aikaan sen, että mun hiukset hieman nousevat juurista, mutta laskeutuvat (hyvinä päivinä) ihan kivasti.
Värikin on aika sen oloinen, mitä olen vuosikaupalla kaivannut. Kasvivärit ilmeisesti ovat sitten se mun juttu :pilvi:
No, ihan jo taloudellisestikin kun 12e paketilla värjää hiukset kolme kertaa. Ainakin.

Hiukset tuntuvat hyviltä nyt. Vesipesua takana ensi viikolla 10kk.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja annastindeli » La 21 Huhti 2012 14:16

Miäkin oon monesti haaveillut rastoista, mutta ei taida tämä miun hiuslaatu soveltua siihen,
kun ei sitä saa edes tupeerattua kun on niin liukasta. Myöskin se että päänahka tuntuu
kutiavan aivan järjettömästi kun on rasvainen/talinen/likainen/mitä lie niin en ehkä kestäis
kovin pitkään pesemättä ja kun ei se sit kuitenkaan kuivuis niin nopeasti ku nyt, ni olis aina
kostea ja homehtuis koko pää ja ties mitä..... Ja tukkakin on liian lyhyt edes kuvitella laittavansa
rastat, ja ku päänahka on niin rasvanen ni sekin varmaan häiritsis niiden pysymistä...

Mutku ne näyttäis niin kivalta :hullu: Viime yönä näin untakin että olin ottamassa rastoja, oli ihanan
pitkät ja ohuet ne... :huoh:
annastindeli

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 26 Huhti 2012 17:01

Olen edelleen ihan fiiliksissä lyhyistä hiuksista. Jotenkin mulla oli mielessä sellainen kauhukuva, että lyhyet hiukset muuttuvat todella nopeasti liian ylikasvaneiksi. Kyllähän nämä hiukset nopeasti kasvavat, mutta kun on hyvä malli, näyttävät ne mielestäni todella hyvältä edelleen, vaikka hiustenleikkuusta on jo yli 1,5 kuukautta. :superhymy:

Toinen pelkäämäni juttu oli, että lyhyitä hiuksia pitäisi jotenkin laittaa enemmän. Onneksi pelkoni osoittautui turhaksi. Toki hiuksille pitää pikkuisen harjaa näyttää aamulla jne, mutta aika helposti nämä pysyvät järjestyksessä. :D

Lyhyet hiukset ovat aika kivat. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Pe 11 Touko 2012 09:49

Ihanaa, huomenna pääsee kampaajalle! :D
Täytyy tuo juurikasvu vaalentaa, vähän (Huom! : vähän) latvoja pätkiä ja tuo otsatukan
"suikale" tarvisi taas vähän muotoilua. :gay:
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 11 Touko 2012 10:57

Mä oon menossa keskiviikkona kampaajalle. :jami: Ihan hyvä, sillä takatukka alkaa olla jo melkoinen. :keijo:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 11 Touko 2012 12:45

Mun hiuksia lyhennettiin eilen :keijo:
Huonot latvat vaan pois ja antaa rehottaa entiseen malliin.
Leikkaja nauroi kun hiusten lyhetämisen jälkeen niitä lyhentyneitä osioita oli vaikea saada asettumaan alas. Ne vain sojotti :virne:
Ja sojottaa edelleen!

Ihanaa kun pää on kevyt :D
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 12 Touko 2012 22:37

En vaan osaa. :kieli:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 13 Touko 2012 18:36

en minäkään :epäilevä:

Alkuviikosta kun kikkailin sen minisuoristusraudan kanssa niitä kiharoita, niin kestivät aika kivoina ja pöyheinä vielä seuraavankin päivän. Mutta nyt kun kokeilin samaa perjantaina ja uudestaan lauantaina niin kihartuivat huonommin, eikä kestäneet pitkään, vaan suoristuivat itsestään.

tyhmät hiukset :norsu:
annastindeli

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 16 Touko 2012 22:05

:täpinä: Uudet hiukset.

Taas on kivan lyhyet hiukset. Oli taas ihana istuskella, kun kampaaja(harjoittelija) pesi hiukset ja hieroi päätä. Hiusten leikkaus meinasi tuskastuttaa, kun kesti niin kauan. Mutta lopputulos oli miellyttävä: pikkuisen lyhyempi kuin viime leikkauskerralla ja muutenkin oikein kiva. Tuli siinä kampaamotuolissa istuessa sellainen olo, että pitäiskö laittaa huulipunaa, kun on niin nätti olo. :hullu: (En sitten kuitenkaan jaksanut laittaa. :jaaha:) Ja oi, kuinka ihanaa oli tuntea ensimmäinen tuulenvire niskassa, kun takatukka ei ollut enää estämässä tuulta. :sydän:

Kyllä voi pieni ihminen saada paljon iloa hiustenleikkuusta. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 17 Touko 2012 00:30

Tukkakriisi on ratkaistu. "Trendikäs Louis Vuitton -kampaus" ei vaan onnistu. Mulla on liikaa "hiusmassaa". Siispä teen Taylor Swift -nutturan ja laitan rusetin päähän. :tyttö:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 17 Touko 2012 07:55

Lyyra kirjoitti:Siispä teen Taylor Swift -nutturan ja laitan rusetin päähän. :tyttö:

Siitä tulee varmasti nätti. :kyllä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 18 Touko 2012 10:49

Kävin parturilla, ja koska en tiennyt mitä halusin (vakioparturoijani vain kysyy "siistitään?" ja tekee mitä tekee. Kävin siis vieraissa eli ei puhuta tästä sitten forden ulkopuolella, okei? ;) ) sanoin "no sellainen kesätukka".

Lopputuloksena on ehkä pari milliä tätä tukkaa pidempi frisyyri.
Ja tietenkään "kesä"tukan ottamisen jälkeen auringosta ei ole näkynyt vilahdustakaan :virne:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja skray » Pe 18 Touko 2012 10:52

Smitin vika, ettei aurinko paista. :nirppa:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 18 Touko 2012 12:01

Minun olisi pitänyt kokemuksesta jo oppia että universumi on sarkastinen p*skiainen, mutta toivoin että jospa se tällä kertaa ei huomaisi mitään.
Ja vasta nyt olen tajunnut miten paljon tukka oikeasti lämpöeristi päätäni :hullu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 18 Touko 2012 15:22

Smitti :paijaus:
Koeta ajatella asiaa niin, että sitten se palkitsee, kun ne helteet tulee.
Pitkät hiukset (ja varsinkin pitkät ja tummat hiukset) on todella raivostuttavat hellesäillä, kun tuntuu, että aivot alkaa ihan just kiehua siellä kallokopassa.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 18 Touko 2012 20:45

Mun reuhkaa lyhennettiin vähän myös. Lähinnä kuolleet latvat pois.
Se sai käsittelemättömän hiukseni taipumaan entisestään. Piti sitten tähään ikään elää että rupeaa kiharaa pukkaamaan. Kosteus taivuttaa otsa- ja sivuhiusta miten haluaa. Eilen muutaman sadepisaran jälkeen ne kiertyivät muutaman ylimääräisen kierroksen :epäilevä:
Ennen niin tikkusuora hius on nyt kaikkea muuta. Hius on myös pehmeä ja elävän näköinen.
Shampootomuus sopii minun hiukselle. :kyllä:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 12 Kesä 2012 12:36

Hups. :superhymy:
Kävin suihkussa ja tukka meni poikki. :O: :keijo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 13 Kesä 2012 00:03

Sangen pitkäksi kasvanut letti muuttui tänään aika lyhyehköksi kesämalliksi.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 20 Kesä 2012 20:16

Hiukset leikattu, kaikki loput mustat pois rohkeasti kun ei niistä muuten eroon ikinä pääse. Tyyli on nyt Alyssa Milano. :tilt:

Tuntuu oudolta kun otsatukka katosi. :O: Onneksi se kuitenkin kasvaa takaisin joskus. :hullu:

On jotenkin ranskatar-olo. :gay:
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 20 Kesä 2012 22:04

Nugat kirjoitti:Hiukset leikattu, kaikki loput mustat pois rohkeasti kun ei niistä muuten eroon ikinä pääse. Tyyli on nyt Alyssa Milano. :tilt:

Ooo, tuo varmaan sopii Nugaalle. :hullu:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja damn » Ke 20 Kesä 2012 22:51

Minäkin kävin kampaajalla. Kyllästyin tähän reuhkaan ja marssin kampaajalle ilman ajanvarausta ja käskin leikata huonot latvat pois. Pituutta lähti jotain 10cm ja hiukset tuntuu lyhyiltä, vaikka onhan nuo vieläkin puoleen selkään. Ihanan sileät. Enää pari kampaajareissua ja sitten on hiuksista leikattu kokonaan värjätty osuus ja hiukset on täysin omaa väriä.

Olin rahoissani niin ostin samalla kampaajareissulla överikalliita hiustenhoitotuotteita. Healthy Sexy Hairin soijakaakao-shampoota ja samaa hoitoainetta. Olen kyllä ollut tyytyväinen ostoksiini.

KuvaKuva
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 20 Heinä 2012 14:16

Hiuksessa on tapahtunut muutoksia. Paljon.

Reilu vuosi sitten alkutilanne oli puoleen selkään ulottuva musta tukka. Sen jälkeen on ollut mustaa tukkaa punaisella raidalla, punaruskeaa tukkaa mustalla raidalla, keskiruskeaa, vaaleanruskeaa, punaista ja tummempaa ruskeaa.

Punainen oli i-ha-na, mutta huomasin kyllästyväni pian siihen, sillä yhtäkkiä punaista tukka näkyi kaikilla. :nirppa: :virne:

Keväällä pitkä tukka sai myös kyytiä ja kävin leikkauttamassa vaalennuksessa kärsineet latvat pois naps! ja astelin kampaajalta puolipitkän hiuksen ja otsatukan kanssa. Otsatukasta tuli kuitenkin aikamoinen murhenäytelmä, sillä halvan hinnan perässä kävin siistimässä sitä kampaajalla, jonka kanssa ei kommunikaatio pelannut yhtään. Eilen kävin toisella tukkataikurilla ja nyt on luonnollinen, kevyt otsis, jonka voi pyyhkäistä kivasti sivulle. Latvoja on kevennetty ja pisimmillään ne ulottuvat hieman olkapäiden alapuolelle. Ja väri on punaruskea.

Niin ja! Olen oppinut tekemään supertyttömäisiä lettikampauksia. :ahihi:
Maija

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä