Olen ollut ihan liian järkevä koko alkukesän. Ja onhan melkein juhannusaattokin jo.

Yritin ilman backspacea.
Ja kuitenkin suhteellisen selvänä.

Se yllytti!! Ja ne uyfo-jutut! Juhan af Gran. Forliohattu! Messut tai mikä se olikin hyväskylässä.

Mun hjiljaista naurua. Hahah. Ittekseni nauran. 

a, että ihan naurattaa! Legendfaardista! 
Ei sovoi olla näin vaikettaa.... enkö ole edes juonut mitään NIIn paljon. Osakunnan amazing race oli, join kaupunginlla huhhhaliun aikan kaksi kaljaa, sitten takas osakunnalla lonkeron, gin tovnicin, ja yden issen vielä. en ole missään maistissa. tai siis olen maistissa, mutten missään kännissä.kiistän kaiken. maistissa olen kyllä, utte männissä. joo, tämmöistä e olisi jos ei koskaa saisi painaa backsapace a nromaalistikaan. Huvin osaan suomea joo... Ja pitäsi huomiseksi vielä lukea Glsassspellin "Trifles" -näytelmäkin. Hvin saa taas aikaisemksi. Torstaina ei mitään luentoja olisi olut, mutta taas see jää iltaa / aamuun...
Ei saakeli tän kanssa!
Sitten on oon !) nähtynt ainakin kaksi erilaista viinipulloa jakokoajan ollut laissa josstain jotain. Nyt menossa siidri.
koirajoita! Minä, kssa ihminen! Eiku

En ehkä tarpeeksi, koska kirjoitus sujuu.
aulkut:
väsytt'ää ihan saakuristi, mutta oli pakko syödä kjotain, niin tulin tänne.
Samalla. Aloitettiin duunikavereiden kanssa juomaan skumppaa puolenpäivän akikoihin, ja sitten juotiin siideriä, kaliaa, cosmopolitiania, punkkua, yms.
Virkistyspäiviät 

Kibaya kirjoitti:Jos ostaa viiniä, niin kannattaa varmistaa, että on avaajakin.![]()
![]()
Ei onnistu ruuvilla, meisselillä ja jakoavaimella
Ei sillä, kyllä vähän naurattaa. Mutta sitä korkkieuuruuvia ei löytynyt.

Itsehän sammuin eilen samaan tahtiiin kuin keskimääräinen saunalyhty ja nyt yritän maltillisempaa viskin ja oluen yhdistelmää. Että pystyisi huomenna äänestämään kuitenkin.

)onko tämä paha. vaikka piti tulla aijoissa kotiin. Toisaalta sain ehkä hyvää informaatiota jatko-opintoihin liittyen. Ja oli siteklä (siellä) haauskaa. Ihme settiä taas. Toisaalta, mitä tuossa seutassa vvoi olettaa. .
Ahistaa. EN mä edes ossaannut pahoitella asiaa kaveripojalle, kun hän kertoi asiasta.
Äh, etoimia n mä tiedä, miten mun olisi kuulunut (jaha kirjoitus hyppäsi toiseen paikkaan.
<> ) toimia. Olin vaan tyyliin okei ja pahoittekeva ilme.
...myötätunnon puutte! Se mua ehkö ahdistaa. Kun välillä mä oon liiankin myötätuntoinen ihminen. Ja nyt ei osaa oikein edes olla toisen puolesta pahoillaan. Paikka kin oli ehkä vähän väärä. Kuitenkin koko paikka oli ttäynnä meidän työkavereitaa. En oiekin tiennyt, miten siinä ympäristössä kuuluu reagoida, ettei hänestä tunnu epämukavalta. Äh. On täämä taas vaikesaa. Tämä ihmissuhteiden täyttämä elämä. :histus: Äh, nyt nukkumaan. EI yhtään pahoitteluviestiä tai mitään ystävälle.n Tulee vain vääriä tulkintoja.
(En osaa kirjoittaa kaikkea oikein edes selvinpäin) Joo, takaisin oli edellisessä viestisäs väärä sana. Emmehän me koskaan edes seuristekkeeet. (Tekee kullä niin mieki korjata kirjoitusvirheet.) Vaikka olisinhan mä aikoinaan halunnut hänen kanssaan seuristella (ei jestas, onpas vaikea sana....seurustella. Noniin. Nyt se meni oikein. )Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa