Harmittaa, kun en Tampereelle pääse lähtemään, mutta voin iloita vapaasta viikonlopusta.
Lisäksi tänään näen kaverin, joka keväällä muutti pois täältä. Hän on nyt käymässä. Kivaa.

Yabba kirjoitti:Ja kun omakotitalosta on kysymys, voi töllön yhteyteen rakentaa myös kunnon äänentoistojärjestelmän (![]()
) ja nauttia kunnon äänimaisemasta (puhumattakaan perjantai-illan piristyksestä eli Parasta ennen -lähetyksestä) häätöä pelkäämättä
![]()
Lisäksi talossa on yläkerta ja siellä pari huonetta, joista saa mukavat vieras/harrastetilat, niin ja alakerrassa mulle työhuone. Kellarikerroksesta löytyy vielä saunatilat () sekä autotalli-liiteri-varasto-pikkuverstas ja vielä yksi kylmä huone, johon mahdollisesti saisi rakennettua keskuspalvelinta ja muuta tietsikkaroinaa tai pienoisrautatien/Warhammer-luolan (mahdollisuuksia, niin paljon mahdollisuuksia!).
Niin ja se oma pikkupiha jota saa möyriä ja kuoputtaa antaumuksella ja jossa muutama viinimarjapuskakin on jo valmiina
(minäkin luin "ruottalaisen"...
)annastindeli kirjoitti:Luin ensin että "ison, ruottalaisen pojan"
Onnea nyt kuitenkin Tantille ja toivottavasti rutut vähän tasoittuu.

Kibaya kirjoitti:Avokälypuolihan on jo aiemmin vääntynyt aivokälypuoleksi.![]()
Käpy

shaana kirjoitti:Elämän suurin mysteeri on se, miksi aina käsiteltyään chilipaprikaa pitää hieroa silmiä.

-shaana 

sen jälkeen taas viikko töitä ja sitten viikko lomaa... Mä oon ihan pihalla päivistä siis koko ajan 
tähän asti mulla on ollut lukuvuosikalenteri mallia Demi viimeiset 10 vuotta (joo-o, mutku ne on kivoja, niissä on kivoja täyttöjuttuja jne), mutta tän vuoden kalenteri näytti tylsältä, ja ne kuukausijulkkiskuvat tuntemattomilta, joten jouduin ostamaan vuosikalenterin
Olihan se tietty -50% alessa kun eletään jo vuoden puolessavälissä, mut silti
Musta tulee nyt saleen aikuinen kun mulla on ihan vuosikalenteri! 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa