---
Tämä on kai suhtkoht uusi: Matisyahu - Sunshine
(On kai tästä jotain versioita ainakin Youtubessa jo vuodelta 2010, mutta virallisesti tämä on kai ilmestynyt vasta tänä keväänä/alkukesästä.
)
)
Tuo on kyllä hyvä biisi. Ite kuulin ekaa kertaa joskus viime vuonna, kun oli jonkun kanavan leffatarjontamainoksen musiikkina.shaana kirjoitti:Tykkään monestakin tuoreehkosta biisistä, mutta Eva & Manu - Feet in the Water taitaa kyllä
olla suosikki, jota uskon kuuntelevani myös jonkun ajan päästä, en vain tänä kesänä.
Suvi kirjoitti:Itse ajattelin sen niin, että tuo tarkoittaisi ajallisesti tuoretta, mutta mun puolesta voi olla kumpi vain.It's up to you.

.
Kelpaako mikä tahansa hidastempoinen kappale vai pitääkö sen olla joku imelä hidas, sellainen mitä soitetaan tansseissa tai koulussa soitettiin diskossa?
(mutta se ei kuulu suosikkeihin, joten se ei ole vastaukseni)
)L-S kirjoitti:Liian vaikeaa - mitä tarkoittaa slovari?Kelpaako mikä tahansa hidastempoinen kappale vai pitääkö sen olla joku imelä hidas, sellainen mitä soitetaan tansseissa tai koulussa soitettiin diskossa?
Mulle tulee sanasta slovari mieleen ensimmäisenä vaan I just died in your arms tonight.(mutta se ei kuulu suosikkeihin, joten se ei ole vastaukseni)

Vaikeaa, kun Sakis Rouvas on mulle liian vanha ja pikku-Eric liian nuori. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa