Tää on niin mun ala, mutta halu oppia uutta on edelleen kova. 

lumikukka kirjoitti:Onnea Lyrtsille työharjoittelupaikan varmistumisesta!

Helppo olla innostunut, kun saa tutkia itselle mielenkiintoista aihetta. Lisäksi ohjaaja on ihanan kannustava. Tutkimus tuntuu aika kivalta tällä hetkellä, vaikka (tai ehkä juuri siksi) aika pitkää päivää on tullut tehtyä.
Onneksi mulla on Mieheke. Muuten musta voisi tulla sellainen hullu tutkija, joka lähestulkoon asuu yliopistolla. 

päivänpolttaja kirjoitti:Lyyralle onnittelut vielä ainakin yhdeltä taholta eli täältä. Onnea myös asunnon etsintään Lyyralle & Moukarille! Ja onnea vielä Tampereelle ja tamperelaisille siitä, että saavat Lyyran ja Moun takaisin!![]()
Onnea sinullekin uuteen työhön.

naamaläpsyä.
läpsyt.

Olen myös surrut tämän alueen surkeaa työtarjontaa. Mulla on strategiana ruveta myymään itseäni (
) potentiaalisille työnantajille äitiysloman loppupuolella niin, että ilmoittelen olevani kiinnostunut heidän firmastaan ja tällaisista-ja-sellaisista töistä ja jos heillä aukeaa paikka, niin ilmoitelkaa
Nythän olen lähinnä seurannut ilmoituksia vapaista paikoista (tosin en niitäkään tilani takia kovin aktiivisesti). Mutta tosiaan, ei vapaita työpaikkoja välttämättä laiteta avoimeen hakuun. Munkaan kuppasta duunia ei laitettu avoimeen hakuun mihinkään 
Yksi mun pomoista kuuli sen sattumalta, selitykseksi tuli "noku syksyn näkymät on niin heikot"
Pientä negatiivista liikehdintää oli täällä havaittavissa
No, kyllä tähän nyt sitten tulee joku. Tai ehtiihän tässä mun loman aikana sattua vielä vaikka mitä 
Saa kyllä olla epätoivoinen.
Loman jälkeen tämä sijainen sitten tulee mun oppiin. Katotaan, mitä siitäkin tulee. Aion tänään laittaa pomolle listaa mun työtehtävistä ja tarvittavista ohjelmista, että saavat hommata niihin tunnukset ja miettiä valmiiksi, että mitä kaikkea tälle tuuraajalle opetan ja mitkä hommat delegoidaan ja minne. Muuten se on mun hommaa sitten elokuussa
Samoin pitää laittaa pomolle ohjeet siitä, kuinka mun äitiysloma pitää ilmoittaa työnantajalle virallisesti
Kun ei pomo itse tiedä, ja mä en halua ottaa riskiä, että menee pomon säädön takia *tuiksi.

ja 

ja rentouttavaa lomaa Aurora B.:lle
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa