Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 18 Heinä 2012 21:46

Muistan kanssa että mulle joku työkaveri ihmetteli kerran takavuosina, että olenko loukannut silmäni, mutta luomiväriähän se oli. Korjasi sitten heti perään, että hienolta näyttää. :keijo:

Viime aikoina olen ollut laiskempi meikkaamaan, joten luomiväriä ei ole yleensä ollenkaan.

Mä pyrin kyllä pesemään liivini käsin, mutta joskus tekee mieli vanhempia liivejä laittaa koneeseen. Sitä varten tarvitsisi vain pesupussin ainakin, mutta mistä niitä oikein saa? :riips: Mulla oli ennen sellainen, mutta sitä ei löydy, ja nyt olen etsinyt kaupoista, eikä missään näy.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ke 18 Heinä 2012 21:46

Kyllä minäkin koneessa pesen liivit. Pesupussiin vaan ja hoplaa. :keijo: Ja kaarituet on kyllä pysynyt ehjänä.
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ke 18 Heinä 2012 21:52

L-S kirjoitti: Sitä varten tarvitsisi vain pesupussin ainakin, mutta mistä niitä oikein saa? :riips: Mulla oli ennen sellainen, mutta sitä ei löydy, ja nyt olen etsinyt kaupoista, eikä missään näy.

Sini-tuotteilla on pesupusseja, ihme jos niitä ei kaupasta löydy. :riips:
Ja hei, google kertoi, että Gigantissa olisi kanssa pesupusseja. :keijo: http://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/tarvikkeet-kodinkoneisiin/ELECWASHBAG/pesupussi
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja skray » Ke 18 Heinä 2012 23:05

Joo, Sinillä on pesupusseja ja ne on ainakin meidän kaupassa tosi loogisesti laitettu sinne siivousvälineiden viereen silityslautojen ja moppien väliin. :keijo:
Mä en jaksa pestä käsin liivejä, kun ei niitä sitten saa edes semikuivaksi niin, että ne vois laittaa narulle kuivumaan keskelle olohuonetta. Niistä vaan tippuis vettä lattialle, eikä se olis ollenkaan jees. Käytän onneks nyt muutenkin enimmäkseen sporttiliivejä, joissa ei oo kaaritukia ollenkaan, niin ei ne voi mennä rikkikään onneksi. :keijo:

Ja onhan pesukoneissa nykyään käsinpesuohjelmakin. :lanppu: :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 18 Heinä 2012 23:30

Mä löysin kanssa netistä Sini-tuote-pesupussin, mutta en ole vielä kaupoista sellaista yhyttänyt, vaikka siivousosastot on koluttu jo useammastakin kaupasta. Pitäisi varmaan mennä johonkin hypermarkettiin kaupungin laitamille, kun ei keskustatavarataloissa näy. :riips:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja skray » To 19 Heinä 2012 09:09

Eikö Anttilassakaan ole? Kysy myyjältä. :keijo: Ja Clasulla vois olla myös.. eikö nekin oo keskustassa usein.
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 19 Heinä 2012 09:46

Mä ainakin pesen aina vaatteeni koneessa. Jos ei kestä niin ei sitten. :nirppa: "Pesulapussa lukee käsinpesu...pesen nää tavallisessa ohjelmassa 40:ssä." :töktök: (Joo, tiedän kyllä, että koneessa olisi käsinpesuohjelmakin...)

Pesupussia käytän aina pestessäni rintsikoita ja sukkahousuja. :) Omani ostin kai Prismasta.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 19 Heinä 2012 10:38

Minäkin pesen rintsikat pesukoneessa. Joskus jotain hienompia olen pessyt käsin. Pesupusseja muuten löytyy usein myös vaatekaupoista alusvaateosastolta. :)

Mulla on ollut kahdet luottoliivit, ja ne molemmat on nyt niin venähtäneet että pakko olisi saada uusia. Rintsikoiden löytäminen vaan on niin hemmetin hankalaa puuhaa. Tosi vaikea löytää sopivia! Viimeksi toissapäivänä sovitin Stockmannilla varmaan kymmenet liivit eikä mitkään olleet hyvät. Pitääkö niitä kerätä sovituskoppiin mukaan kymmenittäin ennen kuin löytyy. :epäilevä: Ärsyttää myös kun suurin osa pienen kokoluokan liiveistä on tosi topattuja. En halua mitään paksuja lisäfyllinkejä, vaikka mulla pienet tissit onkin! :kiroilu: Noh, täytyy seuraavana sadepäivänä taas raahautua Sokokselle tai Stockalle kokeilemaan läjäpäin liivejä. Pakkohan niiden isoista valikoimista joidenkin on sopia tähänkin kroppaan.
lumikukka

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Heinä 2012 10:52

Kyllä mä pesen koneessa. En pese mitään käsin. Jos ei voi pestä koneessa, en osta. :keijo:

Tilasin viime viikolla vaatteita netistä ihan riskillä. Ulkomaisesta verkkokaupasta vielä :o:
Tilasin vaatteet ihan käyttötarkoituksella, kun piti löytää kivannäköistä ja suht helposti. Vaatekaupoille musta ei hirveästi ole.
Paita ja shortsit tulivat tänään :keijotäpinä:
Shortsit eivät purista selästä :pilvi:
Ja ovat ihan hyvän tuntuiset.
Kaikki jalkoihin puettava kun on nykyisellään ihan arvaus että pystyykö pitämään. College-kangas ja trikoo-kangas on aika myötääviä, mutta mulla on muuta kangaslegginsit, joita en pysty pitämään tuon kipeän jalan tuntohäiriön vuoksi.
Tosin mun jalat on taas niin turvonneet, että näin puolen tunnin sovittamisen jälkeen nämäkin shortsit on otettava pois, kun sattuu :töktök: Mutta tiedän että tulee olemaan just hyvä silloin kun näitä tarvitaan. :tilt:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 19 Heinä 2012 10:57

Miten te pärjäätte vain jollain kaksilla rintsikoilla? Mulla on kai seitsemät, ja tuntuu, että nekään ei riitä. :nolo:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja skray » To 19 Heinä 2012 11:31

Pakko pärjätä, kun kaupoissa ei oo sopivia. :sori:
Mä haluaisin useammat rintsikat, mutta ootan seuraavaa sellaista tilipäivää, kun voin käyttää kerralla parisataa ja mennä kunnon ostoksille. Sellanen tilipäivä vois olla vaikka joulukuussa, kun tulee veronpalautuksetkin. :raps:
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 19 Heinä 2012 11:36

Niin just. Ne on päällä, mitkä ei oo pesusta kuivumassa.
Ei se helppoa ole, mutta nou kän duu. Nyt on kolmet, kun ostin uusia :jaaha:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 19 Heinä 2012 11:49

On mulla useammat rintsikat kuin kahdet, mutta vain kahdet on oikeasti hyvät ja siksi käytössä koko ajan. Muita ei tule käytettyä kuin äärimmäisessä hädässä. Minkäs teet, kun ei sopivia tahdo löytyä.
lumikukka

ViestiKirjoittaja heartless » To 19 Heinä 2012 12:32

Ilman pesupussiakin pärjää. :lanppu: Mä pesen mun rintsikat koneessa, laitan ne sukan sisään ja siellähän pyörivät.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless

ViestiKirjoittaja L-S » To 19 Heinä 2012 12:48

Ei mun sukkiin ainakaan rintsikat mahdu. :keijo:
Ja sitä paitsi käytän pääosin sukkahousunohuita sukkia, joille tarvitsisin oikeastaan myös pesupussia, ettei muiden vaatteiden vetoketjut revi niitä.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 19 Heinä 2012 17:47

Mulla on tällä hetkellä neljät hyvät rintsikat ja kahdet melko hyvät (plus yhdet kansallispuvunkanssa käyttämäni ihonväriset rintsikat ja viidet vararintsikat ). Neljillä pärjää juuri ja juuri, mutta se johtuu ainoastaan siitä, ne kaikki ovat mustia. Mustaa ja sinistä pyykkiä tulee niin paljon taloudessamme, että 1-2 kertaa viikossa on niitä pakko pestä. Toki välillä joudun noita melko hyviäkin rintsikoita käyttämään, jos paremmat rintsikat ovat kaikki pesussa tai haluaa käyttää valkoisia rintsikoita.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » To 26 Heinä 2012 10:21

Tilasin Ellokselta neljät housut ja nyt paketti odottaa noutajaansa. Toivottavasti edes yhdet olis hyvät. :keijo:
skray

ViestiKirjoittaja kaneli » To 26 Heinä 2012 20:56

Miks mä aina joudun jonkun tosi tympeän gynen vastaanotolle? Eilenkin oli todella tympeä täti, jota ei kyllä hirveästi mun asiani kiinnostaneet. Ja sama oli viimeksi. Ja sitä edellisellä kerralla. :friikki:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja skray » La 28 Heinä 2012 09:17

skray kirjoitti:Tilasin Ellokselta neljät housut ja nyt paketti odottaa noutajaansa. Toivottavasti edes yhdet olis hyvät. :keijo:

Kahdet hyvät housut. :jami:
Toiset on mustat farkut ja toiset on mustat sammarit. Ja mikä parasta, housut on just sopivan mittasiakin, eikä yhtään liian pitkiä. Usein lahkeet roikkuu maassa, mutta nyt noi on kummatkin just täydellisen mittaset. Jee!

Oon jo muutenkin jonkin aikaa kaivannut sammareita. Oon aina tykännyt sammareista. Sammarit. :sydän:

Ja yks myöskin paras asia on se, että nyt voin myydä useimmat vanhat housut kirpparilla elokuussa, kun otan taas pöydän näin ennen muuttoa. Puoli omaisuutta myyntiin, niin ei oo niin paljon kantamista muutossa. Tai ei ainakaan ole turhaa kantamista muutossa. :keijo:
skray

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ma 30 Heinä 2012 13:25

Pesupusseista vielä: Helsingissä ollessani bongasin Itäkeskuksen Citymarketin kassan vieressä olevalla hyllyllä pesupusseja.
Ihme paikkaan ovat ne kyllä laittaneet. :keijo:
Dictum, factum.
Niina-Maria

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 11 Elo 2012 12:05

Oli kyllä hienot viimeiset päivät gradun kokeellista osuutta tehdessä. Kuukautiset aiheuttivat sen, että olin melkein tippa linssissä ties mistä. Yhyy, huomenna teen tuon kokeen viimeisen kerran. Yhyy, tuossa nuo tulokset nyt sitten ovat...yhyy.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pvi » Su 12 Elo 2012 08:47

Niina-Maria kirjoitti:Pesupusseista vielä: Helsingissä ollessani bongasin Itäkeskuksen Citymarketin kassan vieressä olevalla hyllyllä pesupusseja.

Ehkä kukaan ei koskaan löydä pesupusseja vaikka kassalla ollaan neuvottu.
Vai onko pesupussi suklaapatukan ja naistenlehden kaltainen mielijohdeostos?
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja skray » Su 12 Elo 2012 10:19

Pvi kirjoitti:
Niina-Maria kirjoitti:Pesupusseista vielä: Helsingissä ollessani bongasin Itäkeskuksen Citymarketin kassan vieressä olevalla hyllyllä pesupusseja.

Ehkä kukaan ei koskaan löydä pesupusseja vaikka kassalla ollaan neuvottu.
Vai onko pesupussi suklaapatukan ja naistenlehden kaltainen mielijohdeostos?

No meillä ainakin on/on ollut esim. aurinkorasvaa, lukkosulaa, laastareita ja roskapusseja siinä kassahyllyssä, koska ne on sellasia tuotteita, mitä unohtaa helposti myymälässä ollessa. Kassalla sitten kätevästi saa ne siitä mukaan. ;)

Naiselliseen ketjunosaan voisin mainita vaikkapa että kaikki mun vaatteet ahdistaa mua. Ehkä siks, miltä näytän niissä.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 18 Elo 2012 10:40

Tänään on ystäväni hääjuhlat.
Vaatekriisi :sekopää:
Kun olen kesän kävellyt erinäisissä legginssi-viritelmissä ja verkkareissa (koska toi selkä+jalka :epäilevä: ) ei ole mitenkään helpoin tehtävä löytää sopivaa vaatepartta.
Ei voi pitää farkkuja :friikki:
Yhdet housut on, mutta ei paitaa niiden kanssa :friikki:

Kaiken kruunaa se, että mulla on säärissä taas viidakko, enkä saa sitä poistettua itse :virnei: :läps:
Jos sen olisin tajunnut aikaisemmin, menisin yhdessä lempimekossa, mutta nyt en kehtaa :keijo:

Toisaalta, ihmiset ovat suurimmalta osin tuttuja ja tietävät historian, mutta oma tyylitaju(ttomuus) pistää tässä nyt vastaan.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Pvi » La 18 Elo 2012 15:35

tää on ehkä vähän myöhässä, mutta mun säärikarva/mustelma pelastus on stay upit, polvisukat tai sukkikset. Toisaalta on kyllä aika lämmin päivä...

Toivottavasti juhlat oli kivat!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa