Mielessä laskin abcdefg..
ja menin nukkumaan. Aamulla piti kuitenkin töihin. Äiti just täydensi vähän olympiatulen sytytyksestä jne. ja kuulosti siltä, että on ollut hieno spektaakkeli. skray kirjoitti:Yks työkaveri oli huomaavinaan, että siitä musiikkipläjäyksestä oli kokonaan jääny pois Spice Girlsit
Musakohdissa meni välillä kylmät väreet väreet. Kuningatarvideosta tuli mileen Euroviisujen postikortit. Urheilijoiden marssi oli toki aika pitkä.Lyyra kirjoitti:skray kirjoitti:Yks työkaveri oli huomaavinaan, että siitä musiikkipläjäyksestä oli kokonaan jääny pois Spice Girlsit
Jäänyt pois? Todennäköisesti ne oli jätetty ihan tarkoituksella pois. Mää en kyllä ymmärrä, miksi siellä olisi Spice Girlsiä edes pitänyt olla. Twitterissäkin sen perään huudeltiin. En tajua. Se, että joku on suosittua ympäri maailmaa, ei tarkoita, että se olisi laadukasta.
Oasista kuulemma kuultiin, ainakin mikäli Spotifyn soittolistoihin on uskominen. Itsekin missasin kyllä sen.
Lisäks mun omasta mielestä siellä oli paljon huonompiakin musiikkipätkiä, joista en tykännyt yhtään. Mutta tosin se, että mä en henk.koht. tykkää, ei tarkota sitä, etteikö ne olis ollu laadukasta tuotantoa.
Onneks EBUn feedistä näkee. Eilen katsottiin Pomppiksen kanssa naisten floretin pronssiottelu ja finaali. Oli jänniä matseja molemmat! Pomppiskin oli ihan fiiliksissä, kun pronssiottelusasa sekuntia ennen vikan erän päättymistä italialainen tasoitti pisteet ja extra-ajalla voitti korealaisen. 
Noh, katson satunnaisesti paitsi noi miekkaiut ja keihäänheiton koitan kyllä nähdä mahdollisimman kattavasti.
Liikutuin Muhammad Alista. 

abaksi
). En ole hirveästi tämmöisiä kisoja katsellut, joten oli ihan mielenkiintoista.

Niinkuin just tämä hemmetin trampoliinilla pomppiminen. Olympialaji? TÄh!??+++111
. Vissiin näitä lajeja on semmoinen määrä että omalla katselumäärillä ei ehdi kaikkea noteerata..
:een! 
Wiggin kirjoitti:Näiden "uusien" lajien kanssa on aina sellainen WTF fiilisNiinkuin just tämä hemmetin trampoliinilla pomppiminen. Olympialaji? TÄh!??+++111

Tr*ina kirjoitti:Huippu-urheilu on älytöntä.
Kibaya kirjoitti:No, en mä tiedä onko joidenkin alle 18-vuotiaiden urheilijoiden kutsuminen tytöiksi paha asia. Koska niitäkin on. Samoin kuin nämä vastaavat miehet on vielä poikia. Sitä ei kai taideta sanoa ääneen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa