. Ei se oikeen auta kysyä keltään ulkopuoliseltakaan, kun tiiän kyllä itse mikä mättää ja miksi, mutta sille ei tässä vaiheessa kauheasti voi tehdä. Valitsin väärän tekniikan toteuttaa teos, tai ainakin sitä olisi pitänyt miettiä vielä paljon pidemmälle, mutta kun ei se kokeilu vaiheessa ollut ongelmallista.

innostuksesta.
Itsekriittisyys on toisaalta hyvä työkalu, mutta toisaalta se taas hidastaa aivan älyttömästi (ainakin mulla) työn etenemistä.

) ja kirjoittaa joka päivä vähintään pari sivua. Onneksi kulttuurialan oppareissa on aika paljon kuvamateriaalia, joten niistä tulee sitten ihan mukavasti lisäsivuja.
Labraosuus paketissa. "Enää" pitäisi käsitellä tulokset ja kirjoittaa gradu.
Keväällä kirjoittamani 13 sivua artikkelikatsausta eivät ole edenneet viime kuukausina yhtään, mutta eipä se mitään.
. No hyvä puoli siinä on, että en ole lisännyt vielä kuvia, niin kait niitä sivuja on melkein 10 kuvien lisäämisen jälkeen. Ei nyt taaskaan kiinnosta tämä homma yhtään. Vielä pari viikkoa sitten yritin kunnolla ja istuin kirjastossa lähes joka päivä. Seminaaripäiviä ei ollut päivitetty viime vuoden jälkeen ja ylipäänsä kaikki koulun sivuilla olevat päivät olivat viime vuodelta. No sitten joku päivitti ne vihdoin ja mulle selvis, etten kerkeäkään ilmottautua ekaan seminaarikauteen, kun tuli fiksu sähköposti "ilmottautuminen 1. seminaarikauteen päättyy huomennna". Motivaatio lopahti samantien, kun ajattelin että nyt mulla on melkein reilu kaksi kuukautta aikaa kirjottaa ja turhaan kiirehdin. Kunnes viime viikolla mulle selvis, että seminaarikäytäntöä on muutettu ja niitä on nykyään melkein joka kuukausi. Joka tavallaan on hyvä, mutta tarkoittaa nyt sitä, etten kerkeä syyskuun seminaariin, mutta pakko osallistua lokakuun seminaariin, sillä muuten en sais papereita jouluna. Kuukausi aikaa kirjoittaa ja nyt kun olen pari viikkoa vaan lojunut ja ollut kirjoittamatta, niin tuntuu taas vaikealta jatkaa. Äsh.

Kyllä sä pystyt sen tekemään.
Kirjoittamisessa auttaa, ettei yritäkään aloittaa alusta vaan jostain keskeltä ja tekee rakennejaarittelut sitten myöhemmin. Kokeile vaikka tajunnanvirtaa esiteltävästä työstä ja sen tekemisestä, jos se avaisi lukkoja.

päivänpolttaja kirjoitti:Omaa graduani siteerattiin hiljattain yhdessä tieteenalan vuosikirjassa.

. Okei, myönnän että jossain kohti saatoin vähän antaa kuvan, etten oikein arvosta mun koulua ja mitä olen siellä oppinut. Pitäisi ens viikolla kirjottaa se teksti ihan viralliseen raporttipohjaan ja lisätä kuvat. Ja nähdä taas opettajia ja saada taas muokkausohjeita. Se opettaja kuullosti siltä, että mä en kyllä ens viikon perjantaina sitä työtä saa palautettua.
Valmistunen 21.12.12.
Mutta se siis vaatii sen, että joulukuun alussa on viimeinen kirjatentti tehtynä ja gradu arvosteltuna.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa