Et kai sie oo lyöny päätäs? 
Et kai sie oo lyöny päätäs? 
)
Jooei.Maija kirjoitti: Olen laittanut ilmoituksia asunnontarpeesta, mutta tähän asti tarjoukset ovat olleet harjoittelupaikkakunnan lähikunnista huoneita yksin asuvien mieshenkilöiden omakotitaloista.Jooei.

Mulla ois ollu tosi tärkeetä ilmotettavaa nimittäin: MÄ OON MENOSSA NYT HAKEMAAN KANOJA JA KUKKOA!
Jos ne kakkaa ja haisee, mä oo aika varma ettei rakas mieheni enää koskaan lähde hakemaan mun kans kanoja ja kukkoa!

) Huh, no, sentään sain vähän pitää lomaakin, vaikka siitäkin meni 3 päivää töihin, nyt on vielä 4 päivää lomaa ja mulla on toiveena vielä edes yksi löhöilypäivä. Loman alkuhan meni siis kaikkien rästihommien tekoon, heinähommat, navetan katon korjaus, muita remonttihommia ja kanalan tekoa, alkaa väsyttää 

Tyhmää sinänsä. Mutta tekisi mieli hengailla parvekkeella villasukissa ja käydä lenkillä. (Paitsi saattaa sataa)
Vähän mageeta!
ja juotiin se vielä illasta avokälypuolen kanssa.

Kuolo kirjoitti:Ei vaan kun ei ois jonkin aikaa sitten tullu mieleenkään, että ilmottelet tämmösiä. Missä on kengät ja laukut ja villit viikonloput?Et kai sie oo lyöny päätäs?
Täytyy lähiaikoina korjata asia, koska on oikeasti shoppailun tarvettakin. Lupaan sitten raportoida.
Tosin laukuille ei taida olla tarvetta just nyt eikä voi turhuusluksukseenkaan laittaa rahaa, koska ollaan menossa joulukuussa Riikaan vuosipäivälomalle Pomppiksen kanssa. Siitä se johtuu. 
Emilia kirjoitti:eikä voi turhuusluksukseenkaan laittaa rahaa, koska ollaan menossa joulukuussa Riikaan vuosipäivälomalle Pomppiksen kanssa.

skray kirjoitti:Vuosipäivä jo teillä.
Emilia kirjoitti:skray kirjoitti:Vuosipäivä jo teillä.
Marraskussa toki vasta mutta varattiin reissu jo nyt.

mitenköhän on sitten tytön kanssa 
@gen.fi kirjoitti:Siskokin sai toissa viikonlopuna tyttövauvan. Vanhempaa poikaa ei kuulemma päästetä hoitoon 18-vuotis synttäreiden jälkeen.mitenköhän on sitten tytön kanssa
Ja sun siskon miehellä on luultavasti jo "kirves porstuassa" odottamassa mahdollisia sulhasehdokkaita varten. 

Tuliko siitä sellainen kuin halusit? Mä oon ihan täpinöissäni sun puolesta.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa